arakku wikunanawa nam 119 call karala kiyapan.
hari ban. but how soon they will react ? even in a holiday like today.
arakku wikunanawa nam 119 call karala kiyapan.
Pissuda ban.oita hodai tikak padu pita idama dila wena pkace 1 k hoya gannawa.anubge kunu wenuwen salli kalei nasthi nokara

ow gossip ekata uplod karanna machan link ekak onida ?
machan policiyen hariyata balan natnam direct palayan DIG office ekata. oya wade hariyanna puluwan. anithima option eka nam naduwa thama...

![]()
Oya gani ochcharatama jara ganiyek nam
ubala pare yanakota enakota acid parak gahuwoth okkoma iwarai.
a nisa oya magula vikunala dala wena place ekakin geyak hadapn machan.
Nithiyata nam yanna epa bn! therumak na.
nithiya dan ballata gihin.
..................................................

චා කේස් එකක් මචන්
පුලුවන්නම් ඉඩම විකුණලා වෙන තැනකට යන්න බලපන්
ඔය වගේ තැන්වල ගෙවල් හදාගත්තාම පස්සේ හරි අපි වාත වෙනවා
♥-Aurora-♥;16072296 said:Woman in Action full video 1k karanna.![]()

and upload to youtube.3 4 parak kiyanna etha kota thama wade ikman wenne. Ehema naththam kudu wikunanawa kiyanna ewalema enawa. Adhath wada eyala. Anika thotalaga innawa randu wenna ena ganu aya. 5000k withara dunnama eyala awith eka deka wenna randu wela geta gihin gahalath enawa. Anna ehema unama oya kata nikamma bahinawa
bump.. karana deyak hodata hithala, hoyala balala karapan. neethiyata giyath hodata evidence athuwa palayan. nathnam kelawenne ubatamai. mokada ada kaale neethiya salli walata yanawa.. ubalata banina dewal, karana kiyana dewal phone ekakin hari video karala, record karala thiyaganin.. aniwa useful wei... neethiya gana hodata danna kenek hoyagena naduwak daanawa nam ekata adalawa hodata strong evidence ekathu karagenama wadeta bahapan. bageta ready wela gema illanna epa. case eka anith paththa gahanna ida thiynawa. good luck machn..
oya idama police karayekta wikunapan
oya idama police karayekta wikunapan
machan neethiyen ubalata idama aithi nam baya wenna epa... gaaniyekta baya wenna epa kohomawath...