ලින්ක් එක එවපන්....![]()


ඇඩ්මින් අයිය මට තර්ජනය කරල PM කලා වැල ලින්ක් දැම්මොත් බාවනව කියලා..
ඉමේජ් සර්ච් කලාම එයි..





මචං ඒ කියලා තියෙන්නේ වැල ලින්ක් දාපු ගමන් උබටම කියලා Download කරනවා කියන එක

නැහැ යකෝ.. ජීවිත තර්ජනයක් කලේ..




ඇඩ්මින් අයිය මට තර්ජනය කරල PM කලා වැල ලින්ක් දැම්මොත් බාවනව කියලා..
ඉමේජ් සර්ච් කලාම එයි..

search kara kara inna ba bun ewapanko... click kala gaman balana one![]()

යාලුවනේ ඔයගොල්ලන්ගෙන් කවුරුහරි දන්නවද මේ මොනවද කියල?
අනේ දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් කියන්නකෝ බලන්න මේ මොනවද කියල...
![]()
![]()
මේ පළතුරක්ද ? නැත්නම් වෙන මොනවහරි දෙයක්ද?
ස්තූතියි උදව්කරන ඔයාල හැමෝටම....![]()



රේප් දීපන්.. 