delete kese wethath kanchanaya ekka debate eka nam karanna thibbaඅවදානේ ඌ ඉලන්නේ.. ඒක නොදීම හිටියම හරි..
මම කියන්නේ දිලිත් ගැන... ඌ වගේ එකෙක්ව ලොකු කරන්න නම් ඕනනෑ .delete kese wethath kanchanaya ekka debate eka nam karanna thibba![]()
delete kese wethath kanchanaya ekka debate eka nam karanna thibba![]()
hamadama ohoma ekak kiyala shape wenawa ban. Election thibboth vote karanaa uta a unata kisima pahadeemak naSirawata.
Me deal karayoth ekka mona sanwada da.
pora kiyana de ahuwada?
------ Post added on Feb 27, 2024 at 8:57 AM
deshapalana palapurudu nethi mati mollu ekka mona sanwadada oi. kanchanayath koheda yanne malle pol
අනික් එකා පිස්සෙක් උනත් අපි ඒ පිස්සට චෝදනාවක් කරලා ඌ ඒක ඔප්පු කරන්න ඩිබේට් එකකට එන්න කිව්වම නොයා ඉන්නවනම් ඇත්තටම බය කවුද?
අන්ධ භක්තියෙන් අනුරව අදහන්න යන්නෙ නැතුව ඕපන් මයින්ඩ් එකෙන් බලපං
open mind eken thamai yako kiuwe, anurawa adahanna tharan ubata porakda anura?


Dilith kiyanne mahansiyen udata apu business karayek, anura kiyanne awurudu ganak politics karala thama dinna bari unu pakseka nayakaya, kohomath denna sanwadekata gela penne ne neda ?
anuraya kayya gahuwata ehema katha karanna patta bayai neda.. mokek hari challenge karapu gaman uge golayek ewala shape wenawa
චැලේන්ජ් එකක් දෙනව නම් ඒක බාරගන්න ඕන මොනාද දිනන්නෙ පැරදෙන්නෙ බලන්නැතුව. අන්න එහෙමයි කොන්ද පණ තියෙන නායකයො
මට පොරක් වෙන්න මම ඌව අදහනව කියල කිව්වද?
මං කිව්වේ අනුරය කංචනයට පොඩි තට්ටුවක් දාලා කංචනය වරෙන් ඇවිත් ගහගමු කිව්වම "අම්නේ අම්නේ මට නම් බෑ මෙයාව එවන්නම්" කියල හීමීට මාරු වෙල යන උන්ව සුද්ද කරන්න යන්න එපා කියලා
------ Post added on Feb 27, 2024 at 10:55 AM
dan ethakota mama adahanawai kiyala uba kiuwe, mama ehema koheda kiuwe??
kawuda kawada sudda kare??
uba monawada kiyawanne?
deshapalana palapurudu nethi mati mollu ekka mona sanwadada oi. kanchanayath koheda yanne malle pol
අන්රයියත් හරියට නිල් බාල්දියට වැටුණ නරියා වගේ තමයි.එහෙම කරන්න ඕන නෑ බන්... ඌට ඕන ඌ දේශපාලන පක්ෂ නායකයෝ එක්ක විවාද කරන , ජනාදිපති අපේක්ෂක කෙනෙක් කියලා මිනිස්සුන්ට පෙනන්න මිසක් විවාද කරන්න නෙවෙයි..
අනික ඔය ලංකාවේ චැනල් වල විවාද කියන ඒවා කවදද දිනන පරදින විදියට ඉවර උනේ ? නිකන් සංවාද.
මූට ඕන මුගේ තැන හදාගන්න අවදානේ ගන්න . මේ දවස් වල නැෂනල් එකක් මහගෙන පන්සල් ගානේ යනවා නේ. ..
ඔතන අනුරයා හරි. රටේ ඉන්න ඉන්න හැම එකා එක්කම විවාද කරන්න වෙන වැඩක් නෑ නේ බන්..