අඳුරන කෙල්ලෙක් බඩුවක් වෙලා....

siri_ayya

Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    පිළියන්දල බස් එකේ කොන්ද දූෂණය කරලා @siri_ayya කියන එකා බඩුවක් උනා 🤣🤣
    අපි උබව සමුහ දුෂණය කරලා එළකිරියේ ගණිකාව කරා 🤣🤣දැන් fake වලිනුත් ඇවිත් තොට එක එකා පුකේ ඇරලා යනවනේ 🤭🤭
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    අපි උබව සමුහ දුෂණය කරලා එළකිරියේ ගණිකාව කරා 🤣🤣දැන් fake වලිනුත් ඇවිත් තොට එක එකා පුකේ ඇරලා යනවනේ 🤭🤭
    Fake වලින් Dislike දාලා කවුද පොන්නයෝ චාටර් උනේ 🤣🤣
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    Fake වලින් Dislike දාලා කවුද පොන්නයෝ චාටර් උනේ 🤣🤣
    එක fake හදපු එකාගෙන් අහපන් වේසිගෙ පුතෝ🤣🤣fake වලිනුත් පුක ලෙලි යවාගන්න පොන්න පැටියා 🤮🤮
     

    ara88

    Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,304
    5,911
    113
    "දිගු කලකින් මුණගැසුණු හිතවතී" walkatha.sinhala blogspot.lk
     
    • Haha
    Reactions: Mugen

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,644
    72,854
    113
    මාලඹේ
    එක fake හදපු එකාගෙන් අහපන් වේසිගෙ පුතෝ🤣🤣fake වලිනුත් පුක ලෙලි යවාගන්න පොන්න පැටියා 🤮🤮
    හදපු එකා ගෙන් තමා ඇහුවේ මෝඩ පකෝ🤩🤩
     

    chinthaka156

    Well-known member
  • Jun 26, 2008
    3,742
    4,825
    113
    එලකිරි හන්දිය
    පොඩි අතාත්වික ගතියක් තිබ්බට සමස්ථයක් වශයෙන් ගත්තොත් කතාව හොඳයි. දිගටම ලියන්න එතකොට ඉම්පෲව් වෙලා ඒවි.


    // ඉතින් බඩුවක් නොවෙන්න තව සාක්ෂි ඕනද. යන යන තැන ගෙනියනවා ඇති. කටට ගත්තා සුපිරියට. සේරම මගේ පොල් කුඩු ටික යැව්වා. පට්ට තද කිම්බ. //

    මෙතන තමයි අතාත්වික ගතිය එන්නේ

    මෙච්චර ඉක්මනට ?
    තව ඉම්පෲව් කරගන්න වෙයි එහෙනම්.
    ------ Post added on May 24, 2023 at 5:30 PM
     
    • Haha
    Reactions: kolavari

    tokkaputha

    Well-known member
  • Aug 28, 2015
    694
    592
    93
    උඹ ක්ලාස් එකේ පළවෙනිය වුන එකේ ඇරියස් එක අරන් තියන්නේ. ඉක්මනට HIV test එකක් කරගනින්. උඹ ඉවරයි පුතේ. දැන් උඹට AIDS හැදිලා ඇති.
     

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    ‍රසවත් මදි!
    අනික් උබ ඔය ලස්සනයි කිව්වාට කවුද දන්නෙ/ පොටො එක්ක කතාව ලියපම්, අපි උබට ගානක් දෙන්නම් ආයෙ ගහන්න/ලියන්න.
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ‍රසවත් මදි!
    අනික් උබ ඔය ලස්සනයි කිව්වාට කවුද දන්නෙ/ පොටො එක්ක කතාව ලියපම්, අපි උබට ගානක් දෙන්නම් ආයෙ ගහන්න/ලියන්න.
    Reply karata wadak na u mala.
     

    mag123

    Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    අඳුරන කෙල්ලෙක් බඩුවක් වෙලා....

    අඳුරන කෙල්ලෙක් බඩුවක් වෙලා....

    මම ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ එකට ඉගෙනගත්තු කෙල්ලෙක් බඩුවක්(ගණිකාවක්) වෙලා. එකම පන්තියෙ එකටම A/L කරපු කෙල්ලෙක්. මට ළඟදි හම්බෙලා සේරම එයාගෙ ජීවිත කතාව කිව්වා. පහලින් තියෙන්නෙ ඒ විස්තරය.
    මම කොන්ඩෙ කපා ගන්න ගියා ටවුන් එකට. මම සැලුන් එකට ඇවිදන් යනකොට පට්ට කෑල්ලක් එනවා ඉස්සරහට. දැකල පුරුදු මූණක් නිසා මම බලාගෙනම හිටියා මූණ දිහා එකපාරටම අඳුර ගන්න බැරි වුණ නිසා. මේකිත් මගේ දිහා බලාගෙනමයි ආවේ. පස්සෙදි දෙන්නට දෙන්න අඳුරගෙන ආ කොහොමද? හුඟ කාලෙකින් දැක්කෙ.. ඔන්න ඔය වගේ ටෝක් ටිකක් දුන්නා ඒකි. ඇත්තටම ඒකි ලස්සනයි. පට්ටා ඇඟ. මල්ලි නගිනවා එකිගෙ මූණ දැක්කම. අත් නැති බ්ලවුස් එකක්, කොට සායක් ඇඳල හිටියෙ බඩ්ඩක් වෙලා කියල නිකන්ම පේනවා. අතේ ගෙනියන්නෙ පර්ස් එක විතරයි. මම නිකමට ඇහුවා දැන් මොකද කරන්නෙ කියලා. ඒකි උත්තර දුන්නෙ නෑ. ගල් ගැහිල වගේ හිටියා. මට මගේ නම කියලා රුපියල් 1500ක් විතර දෙන්න බැරිද ඇහුවා. ඇත්තටම මට ඒකිගෙ නම මතක නෑ. ඒකිට මගේ නම මතකයි. මගේ නමත් ටිකක් මතක තියාගන්න අමාරු නමක්. මේ මොන හුත්තක්ද කියලා ටිකක් කල්පනා කරලා මම ඇහුවා ඔයාට මොනා හරි ප්‍රශ්ණයක්ද කියල. සල්ලි දෙන්නත් පුළුවන් කියලත් කිව්වා. පස්සෙ ඒකි මට නිදහස් තැනකට ගිහින් කතා කරමුද ඇහුවා. මමත් ඉතින් බූරුවා වගේ ඔළුව වනලා හා කිව්වා. මට ඇත්තටම ඕන වුනේ ඒකිට මොන වගේ අවුලක්ද කියල දැනගන්න. ඉස්කෝලෙදි එකට හිටපු යාළුවොනේ. කෙල්ලො කොල්ලො කියල වෙනසක් නෑ. ගොඩක් වෙලාවට පන්තියෙ ඒකි හැම වාර විභාගෙකින්ම දෙක තුන වෙනවා. ඇත්තටම කිව්වොත් මම තමයි හැම වාර විභාගෙකින්ම පන්තියෙ පළවෙනියා වෙන්නෙ. ඒත් කැම්පස් යන්න බැරි වුණා.:P අනික මම කැමති වෙලා හිටියෙත් නෑ කැම්පස් පොනනයෙක් වෙන්න.
    පස්සෙදි ඒකියි මමයි කතා කරන්න බීච් එකට ගියා. සැලුන් එක ගාව ඉඳන් පොඩි දුරයි. මම මුලින් ගියා ඒකි මගේ පස්සෙන් ආවා. අපි දෙන්න බීච් එකට ගිහින් කතා කරා. එයා දැන් මාස 7කට කලින් බැන්දා කිව්වා. හස්බන්ඩ් මාව දාලා ගියා කිව්වා. එයාට නිතරම තරහා යනවා. ඔන්න ඔය වගේ කතා ටිකක් කිව්වා. ටිකක් වෙලා ගිහින් දුක කියන්න ආපු ගෑන් වල්පල් කියෝ කියෝ හිනා වෙනවා. නිකන් ලව් කරන්න ඇවිල්ලා වගේ. මම ඇහුවා ඒකිට ලමයි ඉන්නවද කියලා. ලමයා බ්ලීඩ් වෙලා නැති වුණා කිව්වා. මම ඕවා අහන්න ගියෙ නෑ. ලොකු දුකක් තිබ්බෙත් නැහැ එයාගෙ මූණේ. ඒ නිසා ඇහුවෙ නෑ වැඩි දුර විස්තර. මට එලොව පොල් පෙනුනෙ ඒකි මගෙන් එක පාරටම "අපි රූම් යමුද?" කියලා අහපුවාම. ඒ වෙනකොට මටත් ආසවක් ඇතිවෙලා තිබ්බෙ ඒකිට ෂොට් එක දෙන්න. ඒ තරම් හෙන දැඟලිල්ල කියලා ඒකිගෙ කතා කරන විදිහෙන් පෙනුනා. පස්සෙදි අපි දෙන්නා කතා වෙලා බීච් එක අයිනෙ තියෙන ගෙස්ට් හවුස් එකට ගියා. එතනින් කොන්ඩම් එකක් සල්ලි දීලා ගන්න හදද්දි ඒකි මට ඔවවෙන් කිව්වා එපා කියලා. එතන හිටපු අන්කල්ගෙන් කොණ්ඩම් ගණන් ඇහුවා. පිටට වඩා දෙගුණයක් ගාණ වැඩියි.:rofl: ඒකියි මමයි රූම් ගිහින් පට්ට ආතල් එකක් ගත්තා. ඒකි නම් පිරිමින්ට සැප දෙන්නම හැදුන එකියක්. සුපිරි තන්දෙක. ඒකිගෙ පර්ස් එක ඇරලා කොණ්ඩම් එකක් ගත්තා එළියට. ඉතින් බඩුවක් නොවෙන්න තව සාක්ෂි ඕනද. යන යන තැන ගෙනියනවා ඇති. කටට ගත්තා සුපිරියට. සේරම මගේ පොල් කුඩු ටික යැව්වා. පට්ට තද කිම්බ. වැඩේ ඉවර වෙලා මම ඒකිට 1500ත් දීලා එතන තිබ්බ ත්‍රීවිල් එකකින්ම ආගෙ ආවා ටවුන් එකට. මම මගින් බැහැලා තව ඒකිගෙ අතට රුපියල් 500ක් දුන්නා ත්‍රීවිල් එකට දෙන්න කියලා. හුකන වැඩේ කියන්නෙ ත්‍රීවිල් කාරයා අපේ තාත්තව හොඳට අඳුරනවා. ඌ අපේ ෆාදර්ගෙ කනේ තිබ්බාත් මම අනාතයි. මම ඒකිගෙ නම්බර් එක ගන්නත් අමතක කරේ නෑ. ආයෙ මාව ඕන වුනොත් මට කතා කරන්න කිව්වා. ඒහෙම්ම කිව්වා ඒ පට්ට වේසි. උබලට කියන්න ඒකි පයිය ලොකු කර ගන්නත් මට කියලා දුන්නා යකෝ. තල තෙල් ගාලා පයිය උණු වතුරෙන් තවලා අදින්න කිව්වා. මමත් ඒකිට සැප දුන්නා. දිව දාලා ආතල් ලෝකයක් දුන්නා. හම්මො එහෙම සැපක් නම් දැන් ඉන්න මගේ ඇත්ත කෙල්ලගෙන් නම් ලැබෙන්නෙ නෑ. මට ඒක ෂුවර්.
    Bump
     
    • Haha
    Reactions: Candid-B

    ara88

    Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,304
    5,911
    113
    "සේරම මගේ පොල් කුඩු ටික යැව්වා" මේ කතාව මොකක්ද ? පැහැදිලි මදි.