අපට අහිමි කළ සැහැල්ලු දුම්රිය ව්‍යපෘතිය - Sri Lanka's Proposed Light Rail System

navodya

Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    හදයි පකක් 🤮
    ube amma watte gihin ubawa haduwanam MTR hadana barida. wesige puthek wena epa oi rata hoda deyak wenna kiyala hithapan. ube amma wate giyata huthige putho hamontama ehema karana gabane. kalakani ballo thopila hadi gawila yanna ona.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    මාලඹේ
    ube amma watte gihin ubawa haduwanam MTR hadana barida. wesige puthek wena epa oi rata hoda deyak wenna kiyala hithapan. ube amma wate giyata huthige putho hamontama ehema karana gabane. kalakani ballo thopila hadi gawila yanna ona.
    උඹේ අම්මා වටේ ගිහින් උබව හැදුවා වගේ ලේසියට LRT හදන්න බැහැ පකෝ ඒවට සල්ලි ඕනේ
    තොගේ කුණු පුක විකුණලා තමා LRT වලට සල්ලි හොයන්න වෙන්නේ පච අනුරට
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    ගොටා ජපනුත් එක්ක කොමිස් ගහගන්න බැරි හින්දා මේකේ චීන්නුට දෙන්න ගියා
    Mahundaya 2010 di witharai monorail project ekak karanna set Kara Gena hitiye..exim bank eken 7% loan ekata..Anika monorail Patta wiyadam LRT walata wada. ee dawas Wala okata mage yaaluwek family ekak set wela hitiya..Patta kaako set ekak..Moda gota awa gaman aayen un eka patan Ganna gaththa
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    උඹේ අම්මා වටේ ගිහින් උබව හැදුවා වගේ ලේසියට LRT හදන්න බැහැ පකෝ ඒවට සල්ලි ඕනේ
    තොගේ කුණු පුක විකුණලා තමා LRT වලට සල්ලි හොයන්න වෙන්නේ පච අනුරට
    ane huthige ammata huka ganne epa. thoge athinda huthige putho giye. hora kawe nathan pako me rate salli thibba. ammata hukapan gihin. ponnaya. IMF salli walinuth thoge ammata wenna athi salli hamba une. ekath mun keliya. lajja nathuwa thawath puka lewa kapan. amma kaleth ekamene ube. pnnaya. wesa balla maka bawila palayan

    ලංගමට බස් 500ක් මිලට ගනිද්දී මිලියන 3010ක් වැඩිපුර ගෙවලා. balapan mewa kariya​

     
    Last edited:

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    මාලඹේ
    ane huthige ammata huka ganne epa. thoge athinda huthige putho giye. hora kawe nathan pako me rate salli thibba. ammata hukapan gihin. ponnaya. IMF salli walinuth thoge ammata wenna athi salli hamba une. ekath mun keliya. lajja nathuwa thawath puka lewa kapan. amma kaleth ekamene ube. pnnaya. wesa balla maka bawila palayan

    ලංගමට බස් 500ක් මිලට ගනිද්දී මිලියන 3010ක් වැඩිපුර ගෙවලා. balapan mewa kariya​

    පොන්නයෝ දැන් අනුර ජනාධිපති බස් වලට වැඩිපුර ගේවුවා නම් උන් අල්ලා ඇතුලට දාන්න කියපන්
    බොරුවට පරණ ඒවා දාන්න එපා එකෙන් තේරෙන්නේ අනුරට රට කරන්න බැහැ කියලා
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    පොන්නයෝ දැන් අනුර ජනාධිපති බස් වලට වැඩිපුර ගේවුවා නම් උන් අල්ලා ඇතුලට දාන්න කියපන්
    බොරුවට පරණ ඒවා දාන්න එපා එකෙන් තේරෙන්නේ අනුරට රට කරන්න බැහැ කියලා
    ube ammatada rata karana puluwan. wesa badda. eki nam rata karai thama. allanawa thama pako balapan news wesawa
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    මාලඹේ
    ube ammatada rata karana puluwan. wesa badda. eki nam rata karai thama. allanawa thama pako balapan news wesawa
    පකයෝ අනුර පොන්නයට කියපන් හොරු අල්ලන්න කියලා 🤣
    මෙතැන වැළපෙන්න එපා පකෝ
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    පකයෝ අනුර පොන්නයට කියපන් හොරු අල්ලන්න කියලා 🤣
    මෙතැන වැළපෙන්න එපා පකෝ
    eka thama huthige putho allane, news balapan. awurudu 76 puka dila unta thamath denawa huthi wate gihin hada gatha ekekne uba, Horu thama allane, badu allanawa kiwanam ube amawa thama mulin allane. wesige patiya.
     

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    bump

    බම්ප්
    ------ Post added on May 14, 2025 at 11:53 AM

    bump
    ------ Post added on Jul 16, 2025 at 6:25 PM