වෙනුර වලෙන් නෑගිටලා එයිකඳුලු ගෑස් පාරක් ගහලා එළවලා දන්නැතුව මොකට හුරතල් කරනවද? අනුරයියා හොඳ වැඩියි
වෙනුර වලෙන් නෑගිටලා එයිකඳුලු ගෑස් පාරක් ගහලා එළවලා දන්නැතුව මොකට හුරතල් කරනවද? අනුරයියා හොඳ වැඩියි
ඔව් මේ ව්සිගේ පුතාලා දූලා නිකන් නිදහස් අධ්යාපනයෙන් ඉගෙන ගෙන මේ කැරි හැත්ත යනවා පීපී කරන්න ප්රයිවට් රජයේ හොස්පිටල් වලින් කලින් ගිහිං ප්රයිවට් ඇති කරන්නමයි ඕන...ඇයි මුන් මොනව කරන්නද?ඒ වුනාට පුද්ගලික රෝහල් නම් හොඳයි ලු.![]()
![]()
A/L වෙනකල් නොමිලේ අධ්යාපනය දුන්නාම ඇති. විශ්ව විද්යාල පාඨමාලා සියල්ල සඳහා මුදල් අය කළ යුතුයි. වයස 18ට වැඩි කිසිවෙකුට නොමිලේ උසස් අධ්යාපනය නොදිය යුතුයිනිකං දීලා සාපයක් වෙලා මේ රටට කන්නගර මහත්තයෝ. වැරදි රටේ නිකං දුන්නේ![]()
A/L වෙනකල් නොමිලේ අධ්යාපනය දුන්නාම ඇති. විශ්ව විද්යාල පාඨමාලා සියල්ල සඳහා මුදල් අය කළ යුතුයි. වයස 18ට වැඩි කිසිවෙකුට නොමිලේ උසස් අධ්යාපනය නොදිය යුතුයි
නොමිලේ දුන්නට අවුලක් නෑ . දේශපාලන පක්ස ශිශ්ය සංගම් මොල් කරන නැති කරන්න ඕනේ. උන්ට පුටු ඩෙස් කොස් හරි නෑ කියලා කැරලි ගහපල්ලා ඇයි මේ කොහෙන්වත් සල්ලි දීලා උන්ගෙම සිලබස් එක කරන අයට මැරෙන්නේ. වෙන රටවල දොස්තරලා නෑ . කෝමත් ඔය අමාරු හොද වෙනවා ai එක්ක . දැන් සජන් රොබෝ එනවා , පර්යේශන මෙඩිසින් නම් AI වලින්ම යන එක හොදයි මුංගේ කුනු කතා අහන් නැතුවA/L වෙනකල් නොමිලේ අධ්යාපනය දුන්නාම ඇති. විශ්ව විද්යාල පාඨමාලා සියල්ල සඳහා මුදල් අය කළ යුතුයි. වයස 18ට වැඩි කිසිවෙකුට නොමිලේ උසස් අධ්යාපනය නොදිය යුතුයි
මෙවුන් ඉන්නකන් ජීව්තේට රටක් හදන්න වෙන්නෙ නෑ. Lyceum එකෙන් medical college එකක් හදනව නම් කරන්න ඕන ඒක නවත්තන එක නෙමෙයි. ඒකට ළමයි ගන්න එකට අනිවාරෙන් AL අඩුම B3 තියෙන Bio කරපු එවුන් විතරක් ගන්න වගේ බල කරන එක. ඒ වගේම පුළුවන් තරම් දක්ෂ එවුන්ව විතරක් ඇත්ලට ගන්න බල කරන එක. එතකොට ප්රශ්නෙ ඉවරයි. මෙවුන්ට තියෙන්නෙ උන්ට වඩා සල්ලි තියෙන එකාල ඉගෙනගනී කියන හීනමානෙද මන්දා...
kata paadam keranda puluwannan ehchcaraiමමනම් කැමති නෑ මෝඩයො දොස්තරල වෙනවට.. බිල්ඩිමක් නම් කඩා වැටුනත් කමක් නෑ මොඩයෙක් ඉන්ජෙක් වෙලා හැදුවට පස්සෙ.. ලන්කාවෙයි ඉන්දියාවෙයො ඩොකාලා වෙනම ලෙවල් එකක් තරග විභාගෙකින් යන හින්දා..