අපවත්වූ ස්වාමීන් වහන්සේලාත් උප කුලපතිට එ

rajith84

Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    අපවත්වූ ස්වාමීන් වහන්සේලාත් උප කුලපතිට එ

    අපවත්වූ ස්වාමීන් වහන්සේලාත් උප කුලපතිට එරෙහි උද්ඝෝෂණයේ ඉඳලා
    :lol::lol::lol:


    2010-11-26 වැනි දින උපකුලපතිතුමාගේ අත්තනෝමතික ක‍්‍රියාවන්ට එරහිව ශිෂ්‍යයන් විසින් විශ්වවිද්‍යාලය ඉදිරිපිට පැවැත් වූ උද්ඝෝෂණය මූලික කරගෙන තවත් ශිෂ්‍යයින් 44 දෙනෙකුගේ පංති තහනම් කර ඇති බවත්,ඒ අනුව ශ්‍රී ජයවර්ධනපුර විශ්වවිද්‍යාලයේ පංති තහනම් කර ඇති මුළු ශිෂ්‍ය ප‍්‍රමාණය 128 ක් බව ත් ශ්‍රී ජයවර්ධනපුර විශ්වවිද්‍යාලයේ මහා ශිෂ්‍ය සංගමය පවසයි.

    අද කොළඹදී පවත්වන ලද මාධ්‍ය හමුවකට එක්වෙමින් මහා ශිෂ්‍ය සංගමය වෙනුවෙන් අදහස් දැක්වූ ශාස්ත්‍රපීඨ ශිෂ්‍ය සංගමයේ ලේකම්,කඹුරුපිටියේ ඥානීස්සර හිමියන් මේ බව කියා සිටියේය.

    මේ වනවිට භික්‍ෂූන් වහන්සේලා 12 නමක් ඇතුළුව 44 දෙනෙකුගේ ශිෂ්‍ය භාවය අත් හිටුවා ඇති බවත්, මීට මාස කිහිපයකට ඉහත දී අපවත් වූ කේ. ආර්. සාරානන්ද (ඒ/ආර් 63463) හිමියන්ගේ නම ද ශිෂ්‍ය භාවය අත්හිටවූ ශිෂ්‍ය නම් ලැයිස්තුවේ ඇතුළත්ව ඇති බවත් උන්වහන්සේ පෙන්වා දුන්නේය.

    2010.11.26 වන දින දහවල් උද්ඝෝෂණයක් පැවැත්වීම හේතු කොට ගෙන ශිෂ්‍යයන්ට තම අදහස් ප‍්‍රකාශ කිරීමේ අයිතිය හා එකතු වීමේ අයිතිය මුළුමනින්ම අහෝසිකර දමා ඇති බවත්, ජයවර්ධනපුර සරසවියේ උපකුලපති එන්.එල්.ඒ. කරුණාරත්න මහතා විසින් එදින සරසවිය කිට්ටුවකවත් නොසිටි සිසුන්ගේ පවා ශිෂ්‍යභාවය අහෝසි කර ඇති බවත් ශාස්ත්‍රපීඨ ශිෂ්‍ය සංගමයේ ලේකම්,කඹුරුපිටියේ ඥානීස්සර හිමියන් සඳහන් කරයි.

    මෙසේ කිසිඳු සොයා බැලීමකින් හෝ වග විභාගයකින් තොරව අත්තනෝමතිකව මීට පෙර ද අවස්ථා ගණනාවකදී ම ශිෂ්‍ය භාවයන් අහෝසි කළ බවත්, එසේ වුවද ශිෂ්‍ය අයිතිවාසිකම් හා ප‍්‍රජාතන්ත‍්‍රවාදය උල්ලංඝණය කිරීමට එරෙහිව ඉදිරියේදී ද අරගල කිරීමට තමන් සූදානම් බවත් උන්වහන්සේ වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේය


    From-
    Adaderana
     

    NAdee56

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    582
    310
    63
    anywhere
    HODA WEDE
    eka hoda wadak newe machan.e apithe ekka hitapu hamuduru namak.
    vc pissu kelinawa.oya seen eken passe karapu piket ekedi panthi thahanam 126n 122k ain kala.ethuru ewa ain karaganna gihin thama kattiya on ekatai mashal latai gahuwe.e piket eka vdo karapu handa.
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    Meka parana thread ekak
    dan meyala hamogema panthi thahanama iwath karala
    patu wasi ganna karunu nodana mewage boru ewa danawa meyala
    mewage thread dana eka pilukulen yuthuwa hela dakinna ona
     

    NAdee56

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    582
    310
    63
    anywhere
    Meka parana thread ekak
    dan meyala hamogema panthi thahanama iwath karala
    patu wasi ganna karunu nodana mewage boru ewa danawa meyala
    mewage thread dana eka pilukulen yuthuwa hela dakinna ona
    an edanna deyak kiyapan yakoooo
    tho cmps eke nane.seen eka sampurnemma man danna hinda kiyanne.
    e hama thanakama math hitapu handa kiyanne
     

    NAdee56

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    582
    310
    63
    anywhere
    methan awade tiyenne cmps eken pita enna katawath eke athula gana hari awabodayak nathi kama.cmps ekaka kauruhari kagahuwa piket kala kiyala e okkom jvp newe.bahuthrayak MR ta kathiragahapu aya.athule tiyana prashna ganan ganne nathuwa wena magul karana amathilai vc lai handa thama prashne.piket ekaka enne nathuwa gedara enna eka suspend wenakota u gana katha karanna kauruwth na.vc gawata demaupiyo giyama thmange daruwa kiyala oppukaranne komada ahanawa.cmps gana wadi deyak danaganna oylage cmps enna yaluwangen ahanna.nathan tharunaya paththare sarasviye aththa kathawa kiyawanna.