Issella udawu ganna kaliyen ube atitude wenas karaganin, tharahata kiyanawata newi sira kiyanne, job eka karana gaman part time freelance karanawa kiyana eka boru wedak, mokada US UK time watenne lankawe pandara, un uba aharila wada karanakan balan inne na Online hityada wada dunna. Anika uba e kale nikan awareta gig ekak dammata Jobs ennet na. Deyak karanna kalin market eka hoyala balanna, Aduma gane meke kochchara thread watunada Fiverr gene e bookma GMC kiyana kena nikanma dammada. Deepal Ayyage thread ekawat baluwada umba? mechchara dewal thiyan mata epa wela, gig walata sales na Upwork walata Sales na, kan kediri gaannna epa kawruth udawu karanne na umbata araka karapan meka karapan kiyala. Umbata unanduwa thiyenam owa nothing. Den fiverr ekema balapan Lankawe inna profile un karana ewwa, umba nikamatawat un karanne kohomada kiyala baluwada? research ekak dala mata karanna puluwan mokakda kiyala theeranaya karanna. jeewath wenna newi raja wennath puluwan, ekata unanduwa kapaweema uthsahaya thiyenawanm. Help denna aya innawa one tharam, ohoma naa baa kiyala aduwoth jeewithe hamadama FAIL.![]()
ඔබතුමා ඔය කරේම උදව්වක් නෙවෙයිද?
තව බලන කී දෙනෙක්ට එහෙම හිතෙයිද දන්නේ නෑ...
මොකද අපිට අපේ අඩුපාඩු පේන්නේ නෑ... හැබැයි කවුරුහරි පෙන්නල දුන්නොත් අපි ඒක නිහතමානීව පිලිගන්න ඕන...
එතකොට අපිට ඒ අඩුපාඩු හදාගන්න පුලුවන්.....
ස්තූතී.........


,වටින අයිඩියා ටිකක් තියනවා
දැනුත් ගිග් දාන ගමන් මේ
,fiverr එකේ ගිග් දැම්මට මේ වෙනකල් මොකුත්ම සෙට් උනේ නෑ බන්
,එක්කො කඩ්ඩෙ අවුල,
,නහුතෙටම එරිලා ඉන්නෙ