අප්වර්ක්,ෆ්‍රී ලාන්ස්,ෆිවෙර් එපා

Panditha 90

Active member
  • Apr 23, 2017
    412
    96
    43
    Issella udawu ganna kaliyen ube atitude wenas karaganin, tharahata kiyanawata newi sira kiyanne, job eka karana gaman part time freelance karanawa kiyana eka boru wedak, mokada US UK time watenne lankawe pandara, un uba aharila wada karanakan balan inne na Online hityada wada dunna. Anika uba e kale nikan awareta gig ekak dammata Jobs ennet na. Deyak karanna kalin market eka hoyala balanna, Aduma gane meke kochchara thread watunada Fiverr gene e bookma GMC kiyana kena nikanma dammada. Deepal Ayyage thread ekawat baluwada umba? mechchara dewal thiyan mata epa wela, gig walata sales na Upwork walata Sales na, kan kediri gaannna epa kawruth udawu karanne na umbata araka karapan meka karapan kiyala. Umbata unanduwa thiyenam owa nothing. Den fiverr ekema balapan Lankawe inna profile un karana ewwa, umba nikamatawat un karanne kohomada kiyala baluwada? research ekak dala mata karanna puluwan mokakda kiyala theeranaya karanna. jeewath wenna newi raja wennath puluwan, ekata unanduwa kapaweema uthsahaya thiyenawanm. Help denna aya innawa one tharam, ohoma naa baa kiyala aduwoth jeewithe hamadama FAIL. :no:

    ඔබතුමා ඔය කරේම උදව්වක් නෙවෙයිද?
    තව බලන කී දෙනෙක්ට එහෙම හිතෙයිද දන්නේ නෑ...

    මොකද අපිට අපේ අඩුපාඩු පේන්නේ නෑ... හැබැයි කවුරුහරි පෙන්නල දුන්නොත් අපි ඒක නිහතමානීව පිලිගන්න ඕන...
    එතකොට අපිට ඒ අඩුපාඩු හදාගන්න පුලුවන්.....
    ස්තූතී.........
     

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    ඔබතුමා ඔය කරේම උදව්වක් නෙවෙයිද?
    තව බලන කී දෙනෙක්ට එහෙම හිතෙයිද දන්නේ නෑ...

    මොකද අපිට අපේ අඩුපාඩු පේන්නේ නෑ... හැබැයි කවුරුහරි පෙන්නල දුන්නොත් අපි ඒක නිහතමානීව පිලිගන්න ඕන...
    එතකොට අපිට ඒ අඩුපාඩු හදාගන්න පුලුවන්.....
    ස්තූතී.........

    machan kawruth kagewath adupadu pennala denne na, hethuwa jeewithe thaman thaniyen goda nagaganna one. hodama udaharanaya uba noka nobee pare giyath katha karala kawruwath ahanawada kalada inne kiyala.

    Mata kiyanna Ayi ubalage adu padu Api pennala denna one? poddak kattiyage profile check karala baluwada, unge protfolio balapuwama ubalage adupadu ubalatama therenne nadda? Ai ubala ochchara kammali Ebooks kiyawanna? Ai ubala kammali meke fiverr thread kiyawanna? Hamawelawema thamange FAIL eka anun pita danna purudu wenne ai? Api oluwa athagala Adu padu kiyala nodunnu nisada Ubala Fail?

    Mewa kiwwata uba hithanna epa Man Top rated kiyala Mat ubala wagema Newbie hodada:D
     

    KnightTemplar

    Member
    Oct 25, 2017
    340
    11
    0
    මම අප්වර්ක් එකේ වැඩ දෙකක් කරා. වැඩේ හොඩටම කරා....
    පොඩි කේස් එකකට තිබ්බේ කඩ්ඩේ තිබ්බ කේස් තමා. ඩේටා එන්ටරින්ග් සීන් එකක්.. 36 $ කොයගත්ත
    ෆියිවර් ගිග් 5 ක් 6ක් ඩෙම්මා පොටෝ එඩිටින්ග් සීන් එකක්...
    එකක්වත් සෙට් වුනේ නෑ
    දැන් ඇප්ලිකේශන් ඩැමමට වැඩ එන්නේ නෑ සහෝ...
    මටත් ඉන්ටර් නෙට් එකේ පාට් ටයිම් කියක් හරිහොයාගන්න විදිහක් නැතුව ඉන්නෙ.. කඩ්ඩ හැසිරවීමේදී ගැටලු ටිකක් තියනවා ම්න් හිතන්නේ ඒ කඩ්ඩට තියන මොකද්දෝ එක වෙන්න ඇති.

    පාර්ට් ට්යිම් මොකුත් නැද්ද දන්න කියන ඉන්ටෙර්නෙට් ජොබ් එහෙම.....?
    කවුරු හරි උදව්වක් දෙයි මචන්.ත්‍රේඩ් එකක්ම දාලා අහපන්:yes:
    Issella udawu ganna kaliyen ube atitude wenas karaganin, tharahata kiyanawata newi sira kiyanne, job eka karana gaman part time freelance karanawa kiyana eka boru wedak, mokada US UK time watenne lankawe pandara, un uba aharila wada karanakan balan inne na Online hityada wada dunna. Anika uba e kale nikan awareta gig ekak dammata Jobs ennet na. Deyak karanna kalin market eka hoyala balanna, Aduma gane meke kochchara thread watunada Fiverr gene e bookma GMC kiyana kena nikanma dammada. Deepal Ayyage thread ekawat baluwada umba? mechchara dewal thiyan mata epa wela, gig walata sales na Upwork walata Sales na, kan kediri gaannna epa kawruth udawu karanne na umbata araka karapan meka karapan kiyala. Umbata unanduwa thiyenam owa nothing. Den fiverr ekema balapan Lankawe inna profile un karana ewwa, umba nikamatawat un karanne kohomada kiyala baluwada? research ekak dala mata karanna puluwan mokakda kiyala theeranaya karanna. jeewath wenna newi raja wennath puluwan, ekata unanduwa kapaweema uthsahaya thiyenawanm. Help denna aya innawa one tharam, ohoma naa baa kiyala aduwoth jeewithe hamadama FAIL. :no:
    ස්තූතියි මචන්:rolleyes:,වටින අයිඩියා ටිකක් තියනවා:dull:
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    WALe wal nathuwa nam inne 99designs, designcrowd contest walata poddak design karala balapan machan 👍
     

    akshalikas

    Well-known member
  • Jul 9, 2015
    3,081
    277
    83
    ඔබතුමා ඔය කරේම උදව්වක් නෙවෙයිද?
    තව බලන කී දෙනෙක්ට එහෙම හිතෙයිද දන්නේ නෑ...

    මොකද අපිට අපේ අඩුපාඩු පේන්නේ නෑ... හැබැයි කවුරුහරි පෙන්නල දුන්නොත් අපි ඒක නිහතමානීව පිලිගන්න ඕන...
    එතකොට අපිට ඒ අඩුපාඩු හදාගන්න පුලුවන්.....
    ස්තූතී.........

    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
     

    KnightTemplar

    Member
    Oct 25, 2017
    340
    11
    0
    bump

    math oya fiverr magula patan ganna kiyala innava thama time ekak set une na :no:
    වෙලාවක් නැති නම් තේරුමක් නැතිවෙයි බන්,(සමහරවිට.):dull:ගිග් දාගන ඔන්ලයින් කාලෙ කෑමක් තියෙන්නෙ වැඩක් සෙට් වෙනකල්.:oo:දැනුත් ගිග් දාන ගමන් මේ:baffled:
     

    G.I.Joe

    Well-known member
  • Jan 5, 2010
    745
    346
    63
    Galle
    Gig Link - https://www.fiverr.com/sithum1111/do-create-best-logo-animation-9bb0d161-e230-45ac-9774-6769bd107162



    එකවුන්ට් එක හැදුවෙ 2016,ජොබ තිබුනු නිසා වැඩක් ගත්තෙම නෑ බන්,දැන් සති තුනක් විතර ගිග් ඩිලීට් කරනවා ආයෙ දානවා,තේරුමක් උනේ නෑ,කරන්න පුළුවන් හැම මඟුලම කෙරුවා බන් මමත්,බ්ලොග්,ඇඩ් ක්ලික්,යූ ටූබ්,බ්ලා බ්ලා බ්ලා.




    මචන් ඔය උඩ සයිට් තුන නැතුව වෙන සයිට් ටිකක් කියපන් උඹලා වැඩ ගන්න:sorry:,fiverr එකේ ගිග් දැම්මට මේ වෙනකල් මොකුත්ම සෙට් උනේ නෑ බන්:angry:,එක්කො කඩ්ඩෙ අවුල,:baffled:නැති නම් වෙන මොකක් හරි කෙහෙල්මලක් නිසා,:oo:ටිකක් ඒ ගිග් එකත් බලලා උපදෙසක් දීපන් මචන්.නහුතෙටම එරිලා ඉන්නෙ මේ ටිකේ,:sorry:ජොබ් එකත් නැති උනා පොඩි කෙලියක් ගිහින්,:rolleyes:පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපන්.රජවෙන්න නෙවෙයි ජීවත් වෙන්න ගහන ගේම් එකක් මේ:eek:


    බම්ප් එකකින් ගහපන් මචන් දන්නෙ නැති නම්


    Ado mata oita wada anthaibn gog eka hadala dan sathi dekk withar wenawa views7i thaama ekek wath msg ekk wath dala na mokkd bn krann ona dann kattiya innw nam kiynn
     

    KnightTemplar

    Member
    Oct 25, 2017
    340
    11
    0
    Ado mata oita wada anthaibn gog eka hadala dan sathi dekk withar wenawa views7i thaama ekek wath msg ekk wath dala na mokkd bn krann ona dann kattiya innw nam kiynn
    එක ගිග් එකද දැම්මෙ:eek:,තව දාපන් බන්:dull:,මොනවද උඹ කරන්නෙ:oo:
     

    tsomeone

    Well-known member
  • Jul 29, 2012
    4,028
    620
    113
    වෙලාවක් නැති නම් තේරුමක් නැතිවෙයි බන්,(සමහරවිට.):dull:ගිග් දාගන ඔන්ලයින් කාලෙ කෑමක් තියෙන්නෙ වැඩක් සෙට් වෙනකල්.:oo:දැනුත් ගිග් දාන ගමන් මේ:baffled:

    Uthsahaya athaharinna epa machan gig 7ma dala iwaraunama buyer request dapan 10ma daily, komahari ohoma masayak adaganin, Copy karala ussala danna epa warning eyi. Vedio ekakut dapan puluwan nam karana eka kiyala
     

    Indi_W

    Member
    Nov 20, 2017
    90
    9
    0
    Sri Lanka
    මචං, උබ ග්‍රැෆික් ඩිසයින් කරනවා නං මගේ වැඩක් තියෙනව කරලා දියන්. මං PM එකක් දැම්මා. උබේ මන්සියට ගෙවීමක් කරන්නම්.
     

    G.I.Joe

    Well-known member
  • Jan 5, 2010
    745
    346
    63
    Galle
    එක ගිග් එකද දැම්මෙ:eek:,තව දාපන් බන්:dull:,මොනවද උඹ කරන්නෙ:oo:

    Mama java projects krala denn gig ekk damme bn.. Me baluwe web design, wordpress gigs tikk dann... E unt ekama account eken type dekaka gigs dana eka aul kiyl wage mathayak thiynw neda