අපිට අායෙත් ගැහුවොත් හතර වටේටම නෙලනවා..ඉරානයෙන් ට්‍රම්ප්ට තර්ජන..🔴💥💥💥🔥

navinnuwan

Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,837
    3,862
    113
    USA
    තව අවුරුදු දහයකින් වගේ බලාගන්ඩ පුළුවන් මාස්ටෙර් ප්ලෑන් එක කාගේද කියලා
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    සරලයි ඇමරිකාව ඩෙන්මාකෙට අයිති ග්‍රීන්ලන්තෙට ගැහුවොත් නේටෝව දෙකට කැඩෙනවා. යුරෝපේ රටවල් වලට ඩෙන්මාකේ පැත්ත ගන්න වෙනවා (එංගලන්තේ නම් ඉතින් කියන්න අමාරුයි). දැනටත් ජර්මනිය, පෝලන්තය වෙපන් මහාපරිමානෙන් හදන ගමන් ඉන්නේ යුරෝපේ ඇතිවෙන්න ඉඩ තියෙන යුද්දෙට සූදානමක් විදියට.
    පිස්සුද . ඇමරිකාව අල්ලගත්තොත් අනිත් උන් කට පුක වහගෙන ඉන්නව . වෙන මොකුත් වෙන්නෙ නැ.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,166
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඕකනම් මන් දන්නෙ නෑ. ඩෙන්මාර්කෙට යස වැඩේ වෙලා තියෙන්නෙ. බයිඩන් ගෙ ලනු කාලා තිබ්බ වෙපන් වලින් ලොකු කොටසක් යුක්‍රේන් වලට දීලා, දැන් ට්‍රම්ප් ඇවිත් ග්‍රීන්ලන්තෙ ඉල්ලනකොට සමහරු කියනවා ගහනවලු. මොකෙන්ද ගහන්නෙ:sorry:

    හොඳම වැඩේ pcylta 👌😂
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,613
    10,852
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    ඕකනම් මන් දන්නෙ නෑ. ඩෙන්මාර්කෙට යස වැඩේ වෙලා තියෙන්නෙ. බයිඩන් ගෙ ලනු කාලා තිබ්බ වෙපන් වලින් ලොකු කොටසක් යුක්‍රේන් වලට දීලා, දැන් ට්‍රම්ප් ඇවිත් ග්‍රීන්ලන්තෙ ඉල්ලනකොට සමහරු කියනවා ගහනවලු. මොකෙන්ද ගහන්නෙ:sorry:
    European un tharam moda huthtige puthala tikak mama nam loweth dakala naa.. unta Russian unwa shape eke thiyagaththanum Low cost enrgyth thiyenawa hadissie me wage Gema illana welawaka unge sup eka gannath thibba.. Thambi pakko daagena e ratawal kagaththa.. moda uttala..

    ow bn kawruth ara gnna ynne na us ekka...

    indian un russia walin oil gnna eka nawaththuwa..

    mkda unta one usa market eka..
    russia wala market eka hodatama madi unta...

    china unath same.. kochchara manufacturing karath untath usa market eka one..
    Indians are pussies.. Market Diversification ekak naa.. Sir Sir gaga suddange passe yanawa witharai..
    ------ Post added on Jan 13, 2026 at 9:48 AM
     
    • Like
    Reactions: shenat and jamiezue

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    ට්‍රම්ප් > අල්ලා. ට්‍රම්ප් එක මිසයිල් එකයි එවන්නේ අල්ලා ගූ ගිහින් මැරෙන්නේ. 😂 😂 😂
    දැනටත් ජංගියෙ රෙවිලා ඇත්තෙ ඌට :ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,482
    47,575
    113
    කිව්වා...ඒ විදිහටම කරා...🤣

    Usa Flex GIF by truTV’s Impractical Jokers