වලං කඩේට පැනපු ගොනා වගේට්රුම්ප් කාරයා හනුමන්තා වගේ හතර අතට ගිනි තියනවා
වලං කඩේට පැනපු ගොනා වගේට්රුම්ප් කාරයා හනුමන්තා වගේ හතර අතට ගිනි තියනවා
පිස්සුද . ඇමරිකාව අල්ලගත්තොත් අනිත් උන් කට පුක වහගෙන ඉන්නව . වෙන මොකුත් වෙන්නෙ නැ.සරලයි ඇමරිකාව ඩෙන්මාකෙට අයිති ග්රීන්ලන්තෙට ගැහුවොත් නේටෝව දෙකට කැඩෙනවා. යුරෝපේ රටවල් වලට ඩෙන්මාකේ පැත්ත ගන්න වෙනවා (එංගලන්තේ නම් ඉතින් කියන්න අමාරුයි). දැනටත් ජර්මනිය, පෝලන්තය වෙපන් මහාපරිමානෙන් හදන ගමන් ඉන්නේ යුරෝපේ ඇතිවෙන්න ඉඩ තියෙන යුද්දෙට සූදානමක් විදියට.
ඕකනම් මන් දන්නෙ නෑ. ඩෙන්මාර්කෙට යස වැඩේ වෙලා තියෙන්නෙ. බයිඩන් ගෙ ලනු කාලා තිබ්බ වෙපන් වලින් ලොකු කොටසක් යුක්රේන් වලට දීලා, දැන් ට්රම්ප් ඇවිත් ග්රීන්ලන්තෙ ඉල්ලනකොට සමහරු කියනවා ගහනවලු. මොකෙන්ද ගහන්නෙ![]()
European un tharam moda huthtige puthala tikak mama nam loweth dakala naa.. unta Russian unwa shape eke thiyagaththanum Low cost enrgyth thiyenawa hadissie me wage Gema illana welawaka unge sup eka gannath thibba.. Thambi pakko daagena e ratawal kagaththa.. moda uttala..ඕකනම් මන් දන්නෙ නෑ. ඩෙන්මාර්කෙට යස වැඩේ වෙලා තියෙන්නෙ. බයිඩන් ගෙ ලනු කාලා තිබ්බ වෙපන් වලින් ලොකු කොටසක් යුක්රේන් වලට දීලා, දැන් ට්රම්ප් ඇවිත් ග්රීන්ලන්තෙ ඉල්ලනකොට සමහරු කියනවා ගහනවලු. මොකෙන්ද ගහන්නෙ![]()
Indians are pussies.. Market Diversification ekak naa.. Sir Sir gaga suddange passe yanawa witharai..ow bn kawruth ara gnna ynne na us ekka...
indian un russia walin oil gnna eka nawaththuwa..
mkda unta one usa market eka..
russia wala market eka hodatama madi unta...
china unath same.. kochchara manufacturing karath untath usa market eka one..
දැනටත් ජංගියෙ රෙවිලා ඇත්තෙ ඌටට්රම්ප් > අල්ලා. ට්රම්ප් එක මිසයිල් එකයි එවන්නේ අල්ලා ගූ ගිහින් මැරෙන්නේ.![]()
![]()
![]()