TikTok අපිට විකුනපන් නැත්තන් තහනං කරනවය් ඇමෙරිකාව චීනෙට ගුගුලය්
මාක් සකරබර්ග් "අනේ අපිනන් ඕව ගැන දන්නේ නෑ, රාජ්ය ආරස්සාවට ඕව් කරන්නෙ නැතුව අපිට පාඩු නිසා නෙමෙය් හෙහ් හෙහ්" කියමින් ඇහැක් ගසා අහක බලා ගනී
නිදහස් වෙලඳපොල lovers ල මීක් නොකියය්
"එහෙම කොහොමද චීනෙ දත්ත උස්සන්නේ, ඒකට ලය්සොන් තියෙන්නෙ ඇමෙරිකාවට විතරය්නේ නේද හාමිනේ" යැය් බයිඩන් බිරියගෙන් විමසය්Tiktok video එකක full url එක copy කරලා බලහන්කො බං කොච්චර personal data ගොඩක් එ් අස්සෙ තියෙනවාද කියලා. මම එක උදාහරණයක් දෙන්නම්.
Short url එකේ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි vm,tiktok,com/ZS84sdLfv
බලහන් long url එකේ තියෙන දේවල්.
tiktok/@indrajithgamage91/video/7124884606230236442?_r=1&checksum=a1357a8c7c198161b7236bef7af871f63340f4989f576eeff8e29c821c1bf24d&language=en&sec_user_id=MS4wLjABAAAAB4gNjjus9qy8oZayoN0POdJ2Y4zogqRx60RxzNX_k7BNkwW9Y1GFWW2mn9IjXG-J&share_app_id=1340&share_item_id=7124884606230236442&share_link_id=ab0a4dc0-9462-4a05-96a0-25d7bc20a381&ugbiz_name=Main
තේරෙන්නෙ නැත්තම් මෙන්න තියෙන දේවල්
1. Username
2. Video ID
3. Video checksum
4. Language
5. Section id
6. App id
7. Item id
8. Share link with time (possibly with some device parameters as well)
ඉතින් බලහන් නිකන් යමක් share කරන්න දාන url එක අස්සෙම තියෙන personal විස්තර ගොඩ. සැක හිතෙන එක කොච්චර වුණත් සාධාරණයි බං. නිකමට tiktok දාගෙන file manager එකේ බලහන්කො අමුතු අමුතු නම් තියෙන dot folder (hidden) හැදිලා එක එක encrypted text file copy වෙලා තියෙන හැටි. අත්යාවශ්ය logs වෙන්නත් පුළුවන්, නොවෙන්නත් පුළුවන්.
Tiktok video එකක full url එක copy කරලා බලහන්කො බං කොච්චර personal data ගොඩක් එ් අස්සෙ තියෙනවාද කියලා. මම එක උදාහරණයක් දෙන්නම්.
Short url එකේ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි vm,tiktok,com/ZS84sdLfv
බලහන් long url එකේ තියෙන දේවල්.
tiktok/@indrajithgamage91/video/7124884606230236442?_r=1&checksum=a1357a8c7c198161b7236bef7af871f63340f4989f576eeff8e29c821c1bf24d&language=en&sec_user_id=MS4wLjABAAAAB4gNjjus9qy8oZayoN0POdJ2Y4zogqRx60RxzNX_k7BNkwW9Y1GFWW2mn9IjXG-J&share_app_id=1340&share_item_id=7124884606230236442&share_link_id=ab0a4dc0-9462-4a05-96a0-25d7bc20a381&ugbiz_name=Main
තේරෙන්නෙ නැත්තම් මෙන්න තියෙන දේවල්
1. Username
2. Video ID
3. Video checksum
4. Language
5. Section id
6. App id
7. Item id
8. Share link with time (possibly with some device parameters as well)
ඉතින් බලහන් නිකන් යමක් share කරන්න දාන url එක අස්සෙම තියෙන personal විස්තර ගොඩ. සැක හිතෙන එක කොච්චර වුණත් සාධාරණයි බං. නිකමට tiktok දාගෙන file manager එකේ බලහන්කො අමුතු අමුතු නම් තියෙන dot folder (hidden) හැදිලා එක එක encrypted text file copy වෙලා තියෙන හැටි. අත්යාවශ්ය logs වෙන්නත් පුළුවන්, නොවෙන්නත් පුළුවන්.
මොන ණයද බල්ලො
ඔය වගේ කේස් නිසා තමයි මං නම් ඔය ඇප් එක දාගත්තෙ නැත්තෙ. අනික තමන්ට නොදැනිම කාලෙ කනවා. අනිත් එක වල්පල් යන ෆේස්බුක් දැන් කිසිම ගතයුත්තක් නෑ.Tiktok video එකක full url එක copy කරලා බලහන්කො බං කොච්චර personal data ගොඩක් එ් අස්සෙ තියෙනවාද කියලා. මම එක උදාහරණයක් දෙන්නම්.
Short url එකේ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි vm,tiktok,com/ZS84sdLfv
බලහන් long url එකේ තියෙන දේවල්.
tiktok/@indrajithgamage91/video/7124884606230236442?_r=1&checksum=a1357a8c7c198161b7236bef7af871f63340f4989f576eeff8e29c821c1bf24d&language=en&sec_user_id=MS4wLjABAAAAB4gNjjus9qy8oZayoN0POdJ2Y4zogqRx60RxzNX_k7BNkwW9Y1GFWW2mn9IjXG-J&share_app_id=1340&share_item_id=7124884606230236442&share_link_id=ab0a4dc0-9462-4a05-96a0-25d7bc20a381&ugbiz_name=Main
තේරෙන්නෙ නැත්තම් මෙන්න තියෙන දේවල්
1. Username
2. Video ID
3. Video checksum
4. Language
5. Section id
6. App id
7. Item id
8. Share link with time (possibly with some device parameters as well)
ඉතින් බලහන් නිකන් යමක් share කරන්න දාන url එක අස්සෙම තියෙන personal විස්තර ගොඩ. සැක හිතෙන එක කොච්චර වුණත් සාධාරණයි බං. නිකමට tiktok දාගෙන file manager එකේ බලහන්කො අමුතු අමුතු නම් තියෙන dot folder (hidden) හැදිලා එක එක encrypted text file copy වෙලා තියෙන හැටි. අත්යාවශ්ය logs වෙන්නත් පුළුවන්, නොවෙන්නත් පුළුවන්.
එහෙම නෑ බන්. වල් පල් බලන්න ගත්තොත් දිගටම එනවා. හැබයි ගන්න දේවල් සෑහෙන්න තියනවඔය වගේ කේස් නිසා තමයි මං නම් ඔය ඇප් එක දාගත්තෙ නැත්තෙ. අනික තමන්ට නොදැනිම කාලෙ කනවා. අනිත් එක වල්පල් යන ෆේස්බුක් දැන් කිසිම ගතයුත්තක් නෑ.
Tiktok video එකක full url එක copy කරලා බලහන්කො බං කොච්චර personal data ගොඩක් එ් අස්සෙ තියෙනවාද කියලා. මම එක උදාහරණයක් දෙන්නම්.
Short url එකේ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි vm,tiktok,com/ZS84sdLfv
බලහන් long url එකේ තියෙන දේවල්.
tiktok/@indrajithgamage91/video/7124884606230236442?_r=1&checksum=a1357a8c7c198161b7236bef7af871f63340f4989f576eeff8e29c821c1bf24d&language=en&sec_user_id=MS4wLjABAAAAB4gNjjus9qy8oZayoN0POdJ2Y4zogqRx60RxzNX_k7BNkwW9Y1GFWW2mn9IjXG-J&share_app_id=1340&share_item_id=7124884606230236442&share_link_id=ab0a4dc0-9462-4a05-96a0-25d7bc20a381&ugbiz_name=Main
තේරෙන්නෙ නැත්තම් මෙන්න තියෙන දේවල්
1. Username
2. Video ID
3. Video checksum
4. Language
5. Section id
6. App id
7. Item id
8. Share link with time (possibly with some device parameters as well)
ඉතින් බලහන් නිකන් යමක් share කරන්න දාන url එක අස්සෙම තියෙන personal විස්තර ගොඩ. සැක හිතෙන එක කොච්චර වුණත් සාධාරණයි බං. නිකමට tiktok දාගෙන file manager එකේ බලහන්කො අමුතු අමුතු නම් තියෙන dot folder (hidden) හැදිලා එක එක encrypted text file copy වෙලා තියෙන හැටි. අත්යාවශ්ය logs වෙන්නත් පුළුවන්, නොවෙන්නත් පුළුවන්.
A wunata bn eke honda ewath tiynwaTiktok තහනම් කලොත් යක්ක පුත්තු වසලා හමාරයි

Tiktok video එකක full url එක copy කරලා බලහන්කො බං කොච්චර personal data ගොඩක් එ් අස්සෙ තියෙනවාද කියලා. මම එක උදාහරණයක් දෙන්නම්.
Short url එකේ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි vm,tiktok,com/ZS84sdLfv
බලහන් long url එකේ තියෙන දේවල්.
tiktok/@indrajithgamage91/video/7124884606230236442?_r=1&checksum=a1357a8c7c198161b7236bef7af871f63340f4989f576eeff8e29c821c1bf24d&language=en&sec_user_id=MS4wLjABAAAAB4gNjjus9qy8oZayoN0POdJ2Y4zogqRx60RxzNX_k7BNkwW9Y1GFWW2mn9IjXG-J&share_app_id=1340&share_item_id=7124884606230236442&share_link_id=ab0a4dc0-9462-4a05-96a0-25d7bc20a381&ugbiz_name=Main
තේරෙන්නෙ නැත්තම් මෙන්න තියෙන දේවල්
1. Username
2. Video ID
3. Video checksum
4. Language
5. Section id
6. App id
7. Item id
8. Share link with time (possibly with some device parameters as well)
ඉතින් බලහන් නිකන් යමක් share කරන්න දාන url එක අස්සෙම තියෙන personal විස්තර ගොඩ. සැක හිතෙන එක කොච්චර වුණත් සාධාරණයි බං. නිකමට tiktok දාගෙන file manager එකේ බලහන්කො අමුතු අමුතු නම් තියෙන dot folder (hidden) හැදිලා එක එක encrypted text file copy වෙලා තියෙන හැටි. අත්යාවශ්ය logs වෙන්නත් පුළුවන්, නොවෙන්නත් පුළුවන්.