අපිත් සූර්ය බල සංග්‍රාමයට සෙට් වුනා ගුපියනේ ☀️

Thu Nodakin

Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    Normally Unit 100-150 wage yana gedarakata match wenne mokakda machan la?
    ආ ඒවගේ ගේකට මේවගේ බලුප් වැලක් හොදයි. කරන්ට් එක අඩුවෙන් යන්නේ. මටත් දැනගන්න ඕන ඔය යුනිට් ගාන ගැන තමයි. :lol::lol::lol:
    w_string_1__1_1.jpg
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,963
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    අපේ ගෙදර සාමානයෙන් unit 200 - 300 අතර හැම මාසෙකම වගේ යන නිසා ඉස්සරහා ගැනත් කල්පනා කරලා මීට අවුරුද්දකට කලින් 5kW On-grid PV System එකකට යන්න ඕනේ කියලා හිතුවා.
    කොහොම හරි හොයලා බලලා අපි වැඩේ බාර දුන්නා Abans solar එකට.

    මේ තියෙන්නේ estimate එක
    View attachment 197428

    ඒ දවස්වලම Abans එකට advance කරලා වැඩේ පටන් ගන්න හැදුවට අපෙ රත්තරන් CEB එකේ මහත්වරුන්ට පින් සිද්ද වෙන්න project එක ඉවර කරන්න වුනේ ගිය සතියේ. CEB එකෙන් හරිම කාර්යක්ෂම සේවාවක් අපිට සපයැව්වා. එ ගැන විශේෂයෙන් කියන්න ඕනේ . ඕකුන්ගේ අම්මලට……

    View attachment 197429

    View attachment 197430

    Inverter එක ගැන කියනවා නම් inverter එක config කරගන්න එක ඇරෙන්න වෙන අවුලක් නම් තාම නෑ.
    View attachment 197431

    දවසකට සාමානයෙන් 20kWh වගේ generate වෙනවා.
    View attachment 197432

    View attachment 197433

    මේ දවස් ටිකට 170kWh ආසන්නව generate වෙලා තියනවා, 140kWh CEB එකට දීලා තියනවා.

    Super agent
    #ekmillioners #ebuse
     
    • Like
    Reactions: chatura_CN

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Normally Unit 100-150 wage yana gedarakata match wenne mokakda machan la?

    150k kiyanne maseta Rs. 8,280.00 wage bill ekak

    5laks 20% FD ekka dammanam maseta Rs8333

    Solar eka gahaddima aththatama return ekak naha mokada 5laks walata gahanna solar aththeth naha

    10-15laks gahala solar gahala oya bill eka goda dannanam issarahata thawa godak electricity charges wedi wenna oni

    solar eka gahaddi ekko thamange electricity usage wedi wenna wenas karanna wenawa. gas wenuwata induction wage dala
     

    chatura_CN

    Well-known member
  • Jun 2, 2016
    6,463
    1
    8,634
    113
    kandy
    thama 5kw ongrid ekakata yanne ubata giya ganan thamai. 15-18 athara.
    me imexsolar eke

    imexsolar
    2kW මාසික ඒකක 200-240 840,000/=
    3.22kW මාසික ඒකක 320-350 1,090,000/=
    5.06kW මාසික ඒකක 500-550 1500,000/=
    10kW මාසික ඒකක 1000-1100 2,750,000/=
    CEB estimate එකත් එක්ක මේ ගාන නම් පට්ට ලාබයි නේ.
     

    nuwanmja

    Junior member
  • Dec 20, 2018
    41
    28
    18
    150k kiyanne maseta Rs. 8,280.00 wage bill ekak

    5laks 20% FD ekka dammanam maseta Rs8333

    Solar eka gahaddima aththatama return ekak naha mokada 5laks walata gahanna solar aththeth naha

    10-15laks gahala solar gahala oya bill eka goda dannanam issarahata thawa godak electricity charges wedi wenna oni

    solar eka gahaddi ekko thamange electricity usage wedi wenna wenas karanna wenawa. gas wenuwata induction wage dala
    totally agreed, don't go with the trend created by Solar companies
     
    • Like
    Reactions: chatura_CN and Ulti

    Bergsjon

    Active member
  • Jan 15, 2023
    101
    81
    28
    Abans electronics badu nam sahena awul kiyala mekema kiyala thibuna. Solar kohoma weida kiyana eka thama baya. Podi company walata dennath bayai un wahala giyoth monawath karganna wenne ne.
     
    • Like
    Reactions: chatura_CN