Finland වල නම් තියෙන්නෙ මහ ගූ ජරාවක්. තනිකරම sweetner රහයි. Original taste කියලා මිසක්, original කියලා නෙමේ බෝතලේ තියෙන්නේ. ලන්කාවේ එක පට්ටමුං දෙන්න පොඩි කාලෙ ඉදල කොකා කෝල බොනව
--https://www.youtube.com/watch?v=qhZOwSxQbxg
ගිය සතියේ පකිස්ථාන් / ඉන්දියන් spices ටිකක් ගෙන්නුවා. ඔය මසාලා පවුඩර්, meat curry mix වගේ ජාති එක්ක තුනපහ කුඩු මිරිස් කුඩු කහ කුඩු පැකට් ටිකක්, ඒවා වලින් curry ජාති හදලා කෑව මේ දවස්ටිකේ, කල්පනා කරලා බැලුවම මොනාද මේ දූපතේ උන් අපිට කවන්නේ කියලා හිතෙනවා බම්චොක්ලට් වල එහෙම මාරම වෙනසක් තියනවා. එව්වා කෑවම තමයි තේරෙන්නේ ලංකාවේ අපි මේ කන්නේ මොන ජරාවද කියලා
mehe un coke wadiya bonne na ne neda bn?Finland වල නම් තියෙන්නෙ මහ ගූ ජරාවක්. තනිකරම sweetner රහයි. Original taste කියලා මිසක්, original කියලා නෙමේ බෝතලේ තියෙන්නේ. ලන්කාවේ එක පට්ට
ඉන්නවා බන් coke ජාති pack පිටින් උස්සගෙන එන පොරවල්.mehe un coke wadiya bonne na ne neda bn?
mn dakala na ema bonawa.
coffee and just kiri thama bonwa dakinne.. e deka math bonne. eka nisa shape.
haby mun coffee hadanneth hena dark, acidity eka wadi.