අපේ ගස් කොට්ටෝරුව මලක් වගේ පියෙක් වෙලා....

Kasippu Sira

Well-known member
  • Dec 1, 2015
    12,827
    1,811
    113
    අම්මගෙ ඔඩොක්කේ
    පුතා ලැබිලා දවස් තුන හතරක් උනත් මට ගැලවීමක් නැති උනා අන්තිමේදී නේ ... මේ කොලු කුමාරයා නිසා
    තැන්ක්ස් බන් සුබ පැතුමට ..

    විවාහය කියන දේ සිහිනයක් වෙලා තිබ්බ මට එක සැබෑවක් කරගන්න උදව් කරේ මගේ බිරිද සහ පවුලේ උදවිය .. දෙපැත්තෙන්ම හුගක් උදව් කරා. ලොකු විවාහ උත්සවයක් ගත්තේ නැති උනත් රෙජිස්ටර් කරන එක බොහොම චාම් විදියට ගත්තා . යාළුවෝ අදටත් මාත් එක්ක තරහා නැත්තේ එකට පවුලේ උදවිය විතරක් සහභාගී වීම නිසා

    ඇත්තම කතාව සල්ලි වියදම් කරලා වෙඩින් එකක් ගන්න තරම් වත්කමක් තිබ්බේ නැ . අඩුම තරමේ වයිෆ් ගේ මුද්ද හදන්නත් සල්ලි තිබ්බේ නැ .

    එකට මට උදව් කරේ අපේ එලකිරියේම සාමාජිකයෙක් උන San1020 . උට විස්තරේ කිව්වා ගමන් මට සල්ලි දැම්මා එහෙට යවන්න ඒ වැඩේට ඉතුරු සල්ලි ටික මම යැව්වේ loan එක පාස් කරගෙන .................

    ඊට පස්සේ විවිද දුක් කම්කටොලු මැද ජිවිතේ ගෙවුනා ..... ළමයෙක් හදන්න ඕන අවස්ථා ඕන තරම් සහ උවමනාව තිබ්බත් අපි දෙන්නටම බයක් තිබ්බා අපිට එකට මුහුණ දෙන්න පුළුවන් වෙයිද කියලා. එත් අන්තිමේදී අපි තීරණය කරා ඒ දෙයට යන්න

    එච්චර ලොකු සැලසුමක් තිබ්බේ නැ .. තව හුගක් සිද්දි උනා ඔය අතරේ .......

    වැඩ කරන තැන උන සිද්දියක් සහ අසාධාරණයක් නිසා මම අස්වීමේ ලිපිය භාරදුන්නා. ඒ දවසේ උදේ ඉදන් වයිෆ් කියා කියා හිටියේ ඇගේ වෙනසක් තේරෙනවා Periods හැදුනෙත් නැ කියලා .. එයා lab එකක වැඩ කරන නිසා මම කිව්වා check කරගන්න කියලා. කොහොම හරි හවස මෙයා Pregnant කියලා දැනගද්දී මගේ ජොබ් එක නැති වෙලා ඉවරයි.....

    ගිය අවුරුද්දේ සැප්තැම්බර් ඉදන් අද වෙනකන් තවමත් හරි හැටි ජොබ් එකක් නැ ..... ගිය අවුරුද්දේ දෙසැම්බර් වෙනකන් ගෙදර හිටියේ ජොබක් නැතුව . සල්ලි ටිකක් ඉතුරු කරගෙන හිටිය බබාගේ වැඩ වලට අන්තිමට ඒවා වලින් තමා කන්න වියදම් කරේ ......

    කොහොම හරි ඔය අතරේ වයිෆ් ගේ වියදම් වැඩි උන නිසා පන වගේ තිබ්බ බයික් එකත් විකුනන්න උනා .. එදා මට කදුළු ආවත් වයිෆ් ට නම් ඇඩුනා.

    එත් නෑදෑයෝ ( දෙපැත්තේම ) යාලුවෝ උදව් කරා හැම වෙලාවකම ... ඒ අතරේ සමහර නමට විතරක් ලගින් හිටිය අය ගැනත් දැනගත්තා. :yes:

    ගිය සතියේ සදුදා වෙන කොට මගේ අතේ 1000/- වගේ තිබ්බේ. ඒ අස්සේ වයිෆ් ගේ දිනත් සම්පුර්ණ වෙලා තිබ්බේ. කොහොම හරි අගහරුවාදා උදේ මම බඩු වගයක් ගෙන්න එලියට ගිය වෙලාවේ කෝල් එක ආවා වයිෆ් ටිකක් අමාරුයි හොස්පිටල් අරන් යන්න ඕනේ කියලා. ඒ වෙලාවේ බඩු වගයක් අරගෙන ඉතුරු වෙලා තිබ්බේ 200/- අතේ... දහ අතේ කල්පනා කර කර ගෙදර එනකොට මෙයාගේ cusin අක්ක කෙනෙකුත් ඇවිල්ලා හිටියා .. එයා දුන්න 1000/- තමා ඉස්පිරිතාලේ අරන් ගිහිල්ලා ඒ දවසේ වැඩ ටික කරගත්තේ ......

    ඉතුරු දවස් ටිකේ වැඩ ටික කරගන්න යාලුවෝ දෙන්නෙක් උදව් කරා .. නැත්නම් සදා අනාතයි මම

    කොහොම හරි 04 වෙනිදා කොල්ලා මේ ලෝකෙට ආවා. පලවෙනි පාර දැක්ක වෙලාවේ ඇඩුනා මට......... සතුට වැඩි කමටද මන්ද

    දැන් ගෙදර ඉන්නවා .... වයිෆ් ටත් කරදරයක් නැ. රාගම හොස්පිටල් එකේ Nurse ලගේ head මගේ cusin නිසා වාට්ටුවේ අයත් උදව් කරා සැහෙන්න.

    ජිවිතේ කියන දේ හිතාගන්න බැ. මම කෙල්ලක්ට ආස උනත් හැමෝම කිව්වේ මට හම්බවෙන්නේ කොල්ලෝ කියලා හේතුව නම් දාන්නේ නැ ... මම ආශ්‍රය කරපු ගෑණු ළමයි කිහිප දෙනෙකුත් ඔය කතාව මිට කලින් කියලා තියෙනවා :P

    දැන් කොල්ලත් එක්ක නිදාගන්නේ .. පොරත් එක්ක නැගිටින්නේ .. හරිම වෙනස් ලෝකයක්

    ජේසු පිහිටයි ඔක්කොටම:cool:


    කොල්ලගේ වාසනාවයි උඹලගේ කැපවීමයි නිසා හැම දේම හරියයි මචං.
    හිතේ ඒ ගැම්ම තියාගෙන ඉදපං.
    ‌ජේසු පිහිටයි,බුදු සරනයි
     

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    පහුගිය දවස් වල තිබ්බ රස්නේ හැටියට කොහොම මේ දේවල් උනාද මන්ද... වැස්ස නම් සීතලට උනා කියල කියන්න පුළුවන්නේ...

    සුභ පැතුම් මචෝ... අම්මටයි බබාටයි උඹටයි නිදුක් නිරෝගී සුව ලැබේවා....


    බොහොම ස්තුති

    ගිය අවුරුද්දේ බන් ඒ දේවල් උනේ .. ඒ දවස් වල සීතලයි
     

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    සුබ පැතුම් ගම මාමේ..!

    3625242.gif


    බොහොම ස්තුති
     

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    අෆ්ෆට සිරි.....
    ගමයත් පියෙක් වෙලා ද?

    ඒක හොදයි, දැන්වත් ඔය වැඩි කෑළි ටික ඇතුලට දාගෙන පොඩ්ඩා ගාවට වෙලා ඉදී නේහ්!:P

    ගමයාට, ගම හාමිනේට සහ ගම පැටියට ඉතාම සුබ අනා/තයක් මැ වේවා!!!!!

    ප.ලි.
    ගමයො පොඩි එකා මේ පැත්තේ නං එන්න දෙන්න එපා. පටි රෝල් පුටේ!:baffled:


    බොහොම ස්තුති

    ලැජ්ජාවක් කියලා දෙයක් නැනේ බන් මට ... මගේ පොඩි එකා කොහොමත් මට වැඩිය දෙයක් කරයි :yes:
     

    labu gediya

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    8,594
    1,562
    113
    45
    Weligama, Sri Lanka
    වැදගත් ජොබ් එකක් හම්බ වෙලා, වැදගත් විදියට රස්සාව කරගෙන ඉන්න ලැබේවා කියල ප්‍රර්ථනා කරනවා...
    කෙරෙන දෙයක් තියේනම් කියන්න....
    රණ්ඩු වෙලා මරාගත්තට මෙතන ගොඩාක් ඉන්නේ කරදරේකදී උණු වෙන පිරිසක්...

    සුභ පතනවා ඉදිරි අනාගතේ දරුවාගේ වාසනාවෙන් ඔයාලට සතුට සමාදානය මිල මුදල් යාන වාහන ඉතිරිලා යන්න ලැබේවා කියල....

    බුදු සරණයි...
    ජේසු පිහිටයි...
     
    • Like
    Reactions: dj gamaya

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    උඹේ කතාවට කඳුලුත් ආවා බං....

    ආයෙත් සුභපතනවා උඹලා තුන්දෙනාටම ප්‍රීතිමත් අනාගතයකට :yes::yes:


    ඔතන තියෙන්නේ බොහොම සුළු කතාවක් විතරයි.

    ජොබ එක නැති වෙලා මුල් ටිකේ ජොබ් බැලුවා , ඉන්ටව් ගියා එත් හරි ගියේ නැ .. මාස දෙකක් ගියාට පස්සේ තීරණය කරා කුලී වැඩ වලට හරි යන්න ....
    ටොයිලට් වලවල් කැපුවා
    බදාම ඇනුවා
    අත්තිවාරම් කැපුවා
    අන්තිමට වැඩ කරේ සිමෙන්ති ආකෘති හදන තැනක

    මුල ඉදන්ම ඔෆිස් වල වැඩ කරපු මට මේවා අලුත් .. කරලා තිබ්බත් ඉදලා හිටලා ගෙදර වැඩ වලට විතරයි. එත් එක්කම මගේ කකුලේ සහ අත් දෙකේ අමාරුව වැඩි වෙන්න ගත්තා ... ඒ කලින් උන අනතුරු දෙකක් නිසා ඉතුරු උන තුවාල නිසා

    අන්තිමේදී බර වැඩ දිගටම කරන්න බැරි වීම නිසා එකත් නවත්තන්න උනා .............

    ඔය තව සිද්දියක් විතරයි .. තව ඕනා තරම් දේවල් උනා බන් ..... සැබෑ ජිවිතේ අත්දකින්න මේවා වෙන්නම ඕනේ ඉතින් :yes:

    අදටත් මම මගේ වයිෆ් ට ගරු කරන්නේ මගේ අතේ සතේ නැති වෙලා ඉද්දිත් මාව දාලා නොගිය නිසා .. පොඩ් දේවල් වලටත් රණ්ඩු වෙලා කසාද කැඩෙන මොහොතක හැම දෙයක්ම ඉවසීමෙන් විද දරාගෙන හිටියා මාත් එක්ක .... ඉවසීම පැන්න වෙලාවලුත් තිබ්බා එයා හිටපු තත්ත්වෙත් එක්ක .... එත් ඒ හැමදෙයක්ම මම විද දරාගෙන හිටියා එයා එච්චරටම මට වටින නිසා :cool:

    මම දැන් පාවිච්චි කරන 4G ඉන්ටර්නෙට් එකත් මස්සිනාගේ. හැමෝගෙම උදව් තිබ්බා නිසා කොහොම හරි ගෙට ගහගන්නවා.. එත් දැන් අන්තිම අන්තිම හරියේ ඉන්නේ ..... ගොඩ යන දවස එනකං අසාවෙන් බලාගෙන වැඩ කරගෙන යනවා
     
    Last edited: