අපේ ගෙදරට tv එකක් ගෙනාපු දවස මතක් උනා...

dananjaya696

Well-known member
  • Apr 4, 2009
    2,738
    4,946
    113
    Nugegoda
    ඌත් ඉවරයි. හොඳ කොල්ලෙක් වගේ පේනව. දැන් ඔය පඩික්කම දිහා බලන් ඉඳල ඔය කොල්ලත් ඉවර වෙනවා. :no:
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Ozone4

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    @2osama @monson @netudara me aga balapan ballige putho thope mahaun horakala podi un badaginne. thope lamaitath mada pooshane hadenna oone :love:
    මේ නවවෙනි පාරට කියන්නේ...කොන්දක් තියෙනවා නම් අදවත් whatsapp call එකක් අරගෙන කියහන් හොරා කාපු විදිහ.. ඔන්න අයෙත් දැම්මා no එක-0759237168
     
    • Haha
    Reactions: Clockwork

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,630
    9,121
    113
    මේ නවවෙනි පාරට කියන්නේ...කොන්දක් තියෙනවා නම් අදවත් whatsapp call එකක් අරගෙන කියහන් හොරා කාපු විදිහ.. ඔන්න අයෙත් දැම්මා no එක-0759237168
    oic enna kiyapan ponnaya address ekath dala thawa enna thanakuth kiwwa. ponnayont call ganne na face 2 face waren :lol:
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    oic enna kiyapan ponnaya address ekath dala thawa enna thanakuth kiwwa. ponnayont call ganne na face 2 face waren :lol:
    කෝ බං ඔය ළමයා අර පන්සල ලග තියා ඒ පැත්තෙන්වත් අවේ නෑ නේ... මම හෙටත් ඉන්නවා බලා ගෙන.. පව් ඉතීම් :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: කොන්ද පන නැති එකා
     
    • Haha
    Reactions: Clockwork

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,630
    9,121
    113
    කෝ බං ඔය ළමයා අර පන්සල ලග තියා ඒ පැත්තෙන්වත් අවේ නෑ නේ... මම හෙටත් ඉන්නවා බලා ගෙන.. පව් ඉතීම් :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: කොන්ද පන නැති එකා
    tho enna kiwwa dawase awada ponnyo mama ee laga hitiye :yes: man hitiye ube htte oic enkn
     
    • Haha
    Reactions: netudara

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,641
    7,709
    113
    ගෙදරට දොරජනෙල් නැතුව ඕක තියෙයිද කොච්චරකල්
     
    • Sad
    Reactions: NRTG

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    tho enna kiwwa dawase awada ponnyo mama ee laga hitiye :yes: man hitiye ube htte oic enkn
    ඇත්තද... අදත් මම ඒ පැත්තේ හිටියේ.. තවත් බොරු නොකියා ඉදින්... ඒ පාරෙන් යන්නේ එන්නේ අලුත් එකෙක් උබ උනොත් ඉවරයි තම ඉතීම්.... එතකොට රගමුකෝ පොලිස්සියටම ගිහින්.. oic ලගම... දන්නේ නෑ නේ තාම අපි කවුරුද කියලා... එතකොට කියමු බලන්න හොරකම් කලේ කොහොමද ලියවිලි එහෙමත් ඇතිනේ :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: මෙච්චර phone no.s දීලත් call කරන්න බැරි එකා ඒ එතැනට ආවලු... අපි එන්න පැත්තට... කාට කියන්න ඉතීම්...:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: