අපේ නැන්දම්මා ගෙදර ඇවිල්ල#මට සෙල්ලම :( :(

nai_silva

Banned
Nov 18, 2015
5,091
504
0
mata one machan athe parak ga gaha iddi nandammata mattu wenna

ethakota gani danneth naha ne


seen ekak mokak hari wei... nandamma ganita kiyana ekakuth naha ne


wade thiyenne ganith gedara inna nisa amarui.. gani nida gatthama reta nandamma toiilet giya welawaka thamaa meka karanna one
 

redundent

Well-known member
  • Jun 7, 2016
    4,987
    3,500
    113
    Budapast
    not-sexy-in-bed_color0031.jpg
     

    EUMA175

    Well-known member
  • Oct 31, 2011
    4,282
    1,163
    113
    52
    Kandy
    ලිප ගිණි මොළවන තෙක් දිය සැලි යේ
    සැපයක් යැයි කකුළුවා දිය කෙළි යේ
    පිත්තම තිබුණත් කට මෙන් බලි යේ
    කොච්චර එබුවත් ඇට දෙක එළි යේ

    :yes::yes::yes::yes:
     

    priyankaH

    Member
    Mar 1, 2016
    791
    70
    0

    oka kara ethakota wife kotten gahanawa ban paiyata .. mokad ame ammath innawa pissuda kiyala ahanawa

    එහෙනම් බන් ඕකට කරන්න තියෙන්නේ රෑ 3 විතර නැකිටිලා wife හොඳට නිදා ගන්නවද බලල නැන්දම්මාගේ ඇඳ ලඟට ගිහිල්ල හෙමින් නැන්දම්මාගේ රෑ ට අඳින ගව්ම උස්සල cream ටිකක් පුකේ ගලා පුකේ අරින්න තමයි , නැන්දම්මා කැ ගහන එකක් නැහැ දුවට ඇහේවි කියල
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    එහෙනම් බන් ඕකට කරන්න තියෙන්නේ රෑ 3 විතර නැකිටිලා wife හොඳට නිදා ගන්නවද බලල නැන්දම්මාගේ ඇඳ ලඟට ගිහිල්ල හෙමින් නැන්දම්මාගේ රෑ ට අඳින ගව්ම උස්සල cream ටිකක් පුකේ ගලා පුකේ අරින්න තමයි , නැන්දම්මා කැ ගහන එකක් නැහැ දුවට ඇහේවි කියල

    magula kardannada yanne ?
     

    Filtho 2

    Banned
    Aug 3, 2017
    206
    20
    0
    එහෙනම් බන් ඕකට කරන්න තියෙන්නේ රෑ 3 විතර නැකිටිලා wife හොඳට නිදා ගන්නවද බලල නැන්දම්මාගේ ඇඳ ලඟට ගිහිල්ල හෙමින් නැන්දම්මාගේ රෑ ට අඳින ගව්ම උස්සල cream ටිකක් පුකේ ගලා පුකේ අරින්න තමයි , නැන්දම්මා කැ ගහන එකක් නැහැ දුවට ඇහේවි කියල

    :lol::lol::lol::lol::yes::yes::yes::yes::cool::cool::cool::cool::rofl::rofl::rofl:
     

    priyankaH

    Member
    Mar 1, 2016
    791
    70
    0
    magula kardannada yanne ?


    නෑ බන් උඹ කියල තිබුනේ "nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa" ඉතින් නැන්දම්මා ට ඌ පුකේ අරින්න ඇති, ඒකනිසා උඹ පුකේ අරිනාවට නැන්දම්මා කැමති වේවි , කොහමද නැන්දම්මා ගේ පුක ,? ලොකුවට රව්මට තියෙනවද , පොඩ්ඩක් ඉඳල හිටලා ලාවට නන්දමගේ පුක මිරිකලා බලපන් , පුකේ අරින්න කලින්
     
    Last edited:

    mag123

    Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    නෑ බන් උඹ කියල තිබුනේ "nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa" ඉතින් නැන්දම්මා ට ඌ පුකේ අරින්න ඇති, ඒකනිසා උඹ පුකේ අරිනාවට නැන්දම්මා කැමති වේවි , කොහමද නැන්දම්මා ගේ පුක ,? ලොකුවට රව්මට තියෙනවද , පොඩ්ඩක් ඉඳල හිටලා ලාවට නන්දමගේ පුක මිරිකලා බලපන් , පුකේ අරින්න කලින්

    Yes some Mother in-laws are more sexier than daughters
    :yes::yes:
     
    Last edited:

    priyankaH

    Member
    Mar 1, 2016
    791
    70
    0
    Originally Posted by nai_silva View Post
    magula kardannada yanne ?

    නෑ බන් උඹ කියල තිබුනේ "nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa" ඉතින් නැන්දම්මා ට ඌ පුකේ අරින්න ඇති, ඒකනිසා උඹ පුකේ අරිනාවට නැන්දම්මා කැමති වේවි , කොහමද නැන්දම්මා ගේ පුක ,? ලොකුවට රව්මට තියෙනවද , පොඩ්ඩක් ඉඳල හිටලා ලාවට නන්දමගේ පුක මිරිකලා බලපන් , පුකේ අරින්න කලින්

    38008106.jpg
     

    mag123

    Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    nai_silva;22052560]puka nampenumata thiyanwa an
    podddak pahalata ellila thiyenne


    ඔන්න ඔහේ ලාවට නැන්දම්මා ලඟින් යනකොට පස්ස පැත්හට ලාවට touch එකක් දාපන් , නැන්දම්මා හීනියට හිනාවක් දැම්මොත් වැඩේ හරි


     
    Last edited:

    chanakacm

    Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    ගල්කිස්ස පැත්තේ රුම් එකකට වත් අද යන්න ඉන්නේ අද හවසට
    එකත් එක අතල් එකක් තමා නේද

    සෙල්ලම දාල එනවා ගිහිල්ල

    ගෙදර නම් කිසි දෙයක් කරන්න බැහැ
    මල හොල්මනක් බන්

    මේවා බැඳපු උන්ට තියන පොදු ප්‍රසන

    අනේ අප්පේ යකෝ බැදලා ඉන්න උඹල ට ගෙදරවත් සුකන්න නිදහසක් නැති හැටි