dsfපැහැදිලි විස්තරයක් කියපන්
නැද්දම්මගෙ වයස?? 55 k wage .. langadi retire une CEB eken
මාමන්ඩි ඉන්නවද? ඉන්නවනම් ඇයි මේ ගෑනි උඹලගෙ ගෙදර ඉන්නෙ?? mamandi naha
මට හිතෙන්නෙ මොකක් හරි බලාපොරොත්ත්වෙන් තමයි ඉන්නෙ. eka danne ne
උඹට බැරිද නිදා ගත්තට පස්සෙ වයිෆ් කියල හිතාගෙන නැද්දම්මව බදා ගන්න - pissuda ka gahuwoth magulath iwarai
වයිෆ් නිදා ගන්නෙ උඹල දෙන්නගෙ මැද්දෙද? naha eka room eke api denna double bed eke .. nandamma single bed eke
පැහැදිලි විස්තරයක් කියපන්
නැද්දම්මගෙ වයස?? 55 k wage .. langadi retire une CEB eken
මාමන්ඩි ඉන්නවද? ඉන්නවනම් ඇයි මේ ගෑනි උඹලගෙ ගෙදර ඉන්නෙ?? mamandi naha
මට හිතෙන්නෙ මොකක් හරි බලාපොරොත්ත්වෙන් තමයි ඉන්නෙ. eka danne ne
උඹට බැරිද නිදා ගත්තට පස්සෙ වයිෆ් කියල හිතාගෙන නැද්දම්මව බදා ගන්න - pissuda ka gahuwoth magulath iwarai
වයිෆ් නිදා ගන්නෙ උඹල දෙන්නගෙ මැද්දෙද? naha eka room eke api denna double bed eke .. nandamma single bed eke

නැන්දම්මා එලවා ගැනීමේ ක්රමය :-
නාල ඉවර වෙලා ජොකා පිටින් සාලෙ මැදින් පලයන් නැන්දම්මට පේන්න.....
අපේ සර් කෙනෙක් කිව්වෙ

උඹට තේරුම් කරන්න බැරි නම්. උඹ ක්රියාවෙන් තේරුම් කරන්න.
ඒ කිව්වේ. නැන්දම්මාත් එකම ඇදේ නිදා ගන්නවා නම් නැන්දම්මාව අයිනෙන් දාලා උඹ අයිනෙන් ඉදගෙන කෙල්ලව මැදින් දාගෙන උඹ ගේමට බැහැපන්.
නැන්දම්මා තේරුනාත් මොකෝ අවුල. උඹ ලයිට් නිවාගෙන නේ ගේමට බහින්නේ.
ඉතින් නැන්දම්මා අනිත් දවසේ උදේ හැසිරෙන හැසිරිමේ වෙනස අනුව උඹට තේරුම් යයි. මේ සීන් එක අවුලක් ද නැද්ද කියලා. නැන්දම්මාට අවුල් වගේ නම් මම සාලේ නිදා ගන්නම් කියලා අනිත් දවසේ රෑට කියයි. එහෙම නැත්නම් නැන්දම්මාට මෝල් නම් හැමදාම වගේ උඹලාත් එක්ක නිදා ගනි.

eka attha ban
nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban

මේකයි ඇත්තම සීන් එක
මම ප්ලැන් කරේ තනියට ගැනිගේ නංගිව නවත්තන්න ගෙදර... දවල් ට තනියම
බන් ගෑනි ඉන්නේ .අපි අපි ඉන්නෙත් කුලියට
එහෙම අදහසක් දැම්මහම ගැනිගේ අම්ම නේ බන් ආවේ .මට දැන් මේකට උනත් අමුතු හැඟීමක් එනවා බන් දැක්කහම
උඹට එහා ඇ ඳේ නම් නැන්දම්මා නිදා ගන්නේ උදෙ නැගිටින වෙලාවට නැන්දම්මාට පෙන්න පයිය නග්ගගෙන ඕන නම් ගැනි ගේ පුක එහෙම අත ගගා හිටපන්

eka attha ban
nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban
Originally Posted by nai_silva View Post
eka attha ban
nandamma ta ape watthe wada karana ekek aninawa.. mata athata ahu wenakan inne mama... itapasse mata gahanan chance ekak hada ganna puluwan....pol watthak thiyanwa kirindiwela... eke nawathila inna eka gahanawa ban
එහෙනම් නැන්දම්මා නිදා ගන්නේ උදෙ නැගිටින වෙලාවට නැන්දම්මාට පෙන්න පයිය නග්ගගෙන ඉඳපන්