mn gatta lap ekak gewanna abans eken...
lap eke mulu ganin 40% wage mulinma gewanna one...
ape karayo 2nnek one...
mn apakarayo 2nnekge id copy 2kai, light bill 2kakui gihin mulika gewima kala...
passe abans eken kenek yanawa apakarayange gewal walata, ehema gihin awith okkoma harinam call karanawa lap eka aran yanna kyala...
matanam dawasin okkoma karala dunna..kadawatha abans eken