අම්පාරේ කලබල-සිංහල/මුස්ලිම්

Status
Not open for further replies.

codegeek

Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    https://streamable.com/ijcj7

    මෙන්න දාපු විටමින් පෙත්ත තියෙනවා :lol:

    කෝ අර පෙති දැම්මේ නෑ කියලා කෑගහපු අය.අකොදින්ටු මෙඩිකල් සයන්ස් තිස් ඉස් ඉම්පොසිබල්.තිස් ඉස් මෙඩිකල් මිරැකල් :lol::lol::lol::lol::lol:

    https://streamable.com/ijcj7
     
    Last edited:

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    කෝ අර පෙති දැම්මේ නෑ කියලා කෑගහපු අය.අකොදින්ටු මෙඩිකල් සයන්ස් තිස් ඉස් ඉම්පොසිබල්.තිස් ඉස් මෙඩිකල් මිරැකල් :lol::lol::lol::lol::lol:

    පෙත්ත දැම්ම එක හරි බං.. :yes:ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ මේ මෝඩ සිංහලු මේකට වඳ පෙත්ත කියන එකට:sorry:..මේක මොකක්ද කියලා කවුරුත් තාම දන්නේ නෑ...:nerd:. මෙකෙන් වෙන ප්‍රතිඵලය මොකක්ද ඇත්තටම...:nerd:
    මොනව වුනත් විටමින් පෙති නම් වෙන්න බෑ :lol::lol:
    අනගාරික ධර්මපාලතුමා වුනත් අන්තිමට කිව්ව දේ මතකයිනේ...
    සිංහලු පිළිකාව වගේ...;). ඇගෙන්ම හට ගෙන ඇඟම විනාශ කරනවා..:eek:
    මේකේ ඉන්න උගත් බුද්ධිමත් අය වඳ පෙත්ත කියන වචනය අල්ලගෙන ඇත්ත යට ගහනවා..:lol:
    කරන්න දෙයක් නෑ.... :no:
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    වද කරන්න බෙහෙත් නැ කියන අය මේකත් බලන්න.තමන්ගේ දැනුම් සීමාවෙන් එහා ගොඩක් දේවල් තියෙනවා.සුද්දා අපිට ඉගැන්නුවේ මෙහෙමයි.එක නිසා එහෙම ජාති ලෝකේ නෑ කියලා කියන්න බැ.දරු ගැබ විනාශ වෙන්න පලුවන් එහෙම නැතිනම් දිගින් දිගටම කැවෙනවා නම් සදාකාලික වැඩ බාවයට ලක්වෙන්න පලුවන් .අකොදින් ටු ආයුර්වේද සයන්ස්

     
    Last edited:

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    ගිනි තියාගන්න ලේසියි
    ගිනි නිවන්න ගොඩක් අමාරුයි , කල් යනවා , තුවාල වැඩියි.
    ඒක නිසා ගිනි තබා ගැනීම් ආරම්බ නොකර සිටීම කාට කාටත් යහපත්.
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    වද කරන්න බෙහෙත් නැ කියන අය මේකත් බලන්න.තමන්ගේ දැනුම් සීමාවෙන් එහා ගොඩක් දේවල් තියෙනවා.සුද්දා අපිට ඉගැන්නුවේ මෙහෙමයි.එක නිසා එහෙම ජාති ලෝකේ නෑ කියලා කියන්න බැ.දරු ගැබ විනාශ වෙන්න පලුවන් එහෙම නැතිනම් දිගින් දිගටම කැවෙනවා නම් සදාකාලික වැඩ බාවයට ලක්වෙන්න පලුවන් .අකොදින් ටු ආයුර්වේද සයන්ස්


    දැන් නෙට් එක පීරලා පොත් ටික පෙරලලා බලලා කියයි ..ඔව්වා බොරු කියලා :lol:
    කොටුවෙලා ඉන්න රාමුවෙන් මිදිලා බලන්න.. මේ පරිගණක කාලෙත් බැරි නම් :lol:
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    තොත්ත බබා;22921406 said:
    ගිනි තියාගන්න ලේසියි
    ගිනි නිවන්න ගොඩක් අමාරුයි , කල් යනවා , තුවාල වැඩියි.
    ඒක නිසා ගිනි තබා ගැනීම් ආරම්බ නොකර සිටීම කාට කාටත් යහපත්.

    සහතික ඇත්ත.මොලෙන් ගහන්න තිබ්බ ගේම...කෑවා :yes::yes:
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    වැඩි හොඳට පෝෂණයට විටමින් පෙති දානව වෙන්න බැරිද ? :rofl:
    අන්තිමට සියල්ල විසදෙන්නේ ඒ විදිහට

    අතින් වියදම් කරලා දාන විටමින් ,කාපල්ලා ගිහින් :lol:
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    අතින් වියදම් කරලා දාන විටමින් ,කාපල්ලා ගිහින් :lol:

    මාතියා කොත්තතුවට 180 යි විටමින් පෙත්තට 20..යොක්කොම දෙෂීයයි.. :lol:
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මාතියා කොත්තතුවට 180 යි විටමින් පෙත්තට 20..යොක්කොම දෙෂීයයි.. :lol:

    නිකන් දෙන විටමින් කාලා මාත්තියා අපිටම නෙළනවා ...මේවා අල්ලාහ්ම බලාගන්න ඕනේ.
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113

    පෙත්ත දැම්ම එක හරි බං.. :yes:ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ මේ මෝඩ සිංහලු මේකට වඳ පෙත්ත කියන එකට:sorry:..මේක මොකක්ද කියලා කවුරුත් තාම දන්නේ නෑ...:nerd:. මෙකෙන් වෙන ප්‍රතිඵලය මොකක්ද ඇත්තටම...:nerd:
    මොනව වුනත් විටමින් පෙති නම් වෙන්න බෑ :lol::lol:
    අනගාරික ධර්මපාලතුමා වුනත් අන්තිමට කිව්ව දේ මතකයිනේ...
    සිංහලු පිළිකාව වගේ...;). ඇගෙන්ම හට ගෙන ඇඟම විනාශ කරනවා..:eek:
    මේකේ ඉන්න උගත් බුද්ධිමත් අය වඳ පෙත්ත කියන වචනය අල්ලගෙන ඇත්ත යට ගහනවා..:lol:
    කරන්න දෙයක් නෑ.... :no:
    :yes::yes::yes:

    ඕකට වඳ පෙත්ත කියන එක තමා අවුල. වඳ පෙති නෑ කියලා කෙස් පැලෙන තර්ක ඉදිරිපත් කරනවා යම් කිසි දෙයක් දැම්මා කියන එක පිළිගන්නේ නැතිව. වඳ කරන්ඩ නෙවේ ලෙඩ රෝග හැදෙන්ඩ, ආයු කාලය අඩු වෙන්ඩ වගේ දේවල් කරන්ඩ මොනවා හරි දානවා වෙන්ඩත් පුළුවන්.
    උදාහරණයක් විදියට ආසනික් වගේ බැර ලෝහ සුළු ප්‍රමාණ වලින් ශරීරගත කළහම ඒවා ඇඟේ එකතු වෙලා එක එක ලෙඩ ඇවිත් මැරෙනවා. දැන් ඔය රජරට ගොවියන්ට වකුගඩු රෝග හැදෙන්නේ.
    ඒ හින්දා මේ වඳ පෙති කතාව ඔලුවෙන් අයින් කරන්, කෑමට දෙයක් දානවනම් ඒ දාන්නේ මොනවද කියල හොයන්ඩ මහන්සි වෙන්ඩ ඕනේ විකාර කරන්නේ නැතිව.
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    https://streamable.com/ijcj7

    මෙන්න දාපු විටමින් පෙත්ත තියෙනවා :lol:

    පැනඩෝල් හරි විටමින් පෙති වෙනත් පුළුවන් මීට උගත් බුදීමත් සිංහලු

    :lol::lol:

    වඳ වෙන පෙති කොහෙවත්නැ=nice joke

    සිංහලු ගැන දුකහිතෙනවා
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    :yes::yes::yes:

    ඕකට වඳ පෙත්ත කියන එක තමා අවුල. වඳ පෙති නෑ කියලා කෙස් පැලෙන තර්ක ඉදිරිපත් කරනවා යම් කිසි දෙයක් දැම්මා කියන එක පිළිගන්නේ නැතිව. වඳ කරන්ඩ නෙවේ ලෙඩ රෝග හැදෙන්ඩ, ආයු කාලය අඩු වෙන්ඩ වගේ දේවල් කරන්ඩ මොනවා හරි දානවා වෙන්ඩත් පුළුවන්.
    උදාහරණයක් විදියට ආසනික් වගේ බැර ලෝහ සුළු ප්‍රමාණ වලින් ශරීරගත කළහම ඒවා ඇඟේ එකතු වෙලා එක එක ලෙඩ ඇවිත් මැරෙනවා. දැන් ඔය රජරට ගොවියන්ට වකුගඩු රෝග හැදෙන්නේ.
    ඒ හින්දා මේ වඳ පෙති කතාව ඔලුවෙන් අයින් කරන්, කෑමට දෙයක් දානවනම් ඒ දාන්නේ මොනවද කියල හොයන්ඩ මහන්සි වෙන්ඩ ඕනේ විකාර කරන්නේ නැතිව.

    අපේ ලංකාවේ ජිව්වත් වෙන සමහර මිනිසුයි hospitalවල ඉන්න සමහර දොස්තරලයි ඔවා දන්නේනැ තමන් දන්නදේ විතරක් හරි කියලා හිතා ගන ඉන්නේ

    කෑම්පස් මාන්සිකත්වේ බන් ;)
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    මේකේ ඉන්නවා බන් තම්බි ඇවිත් අම්මලාට හදි කරපු සෙට් එකක් ..උන්ට තම්බි ඇවිත් ඇටේ කපන් ගියත් කමක් නෑ ..එතරම් දීමක් කරන්නේ ..තම්බි වගේම නමක් දාලා රෙප් කපන්න බැරි නපුංසකයෝ තමා වැඩි හරියක් ඉන්නේ :Pමේකටත් මුස්ලිම් එකෙක්ට ජාතක උන ඇටයක් නැති එකෙක්ට රිදිලා රෙප් කපන්න එයි

    :love::love::love::love::love:
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    අම්පාරේ...03-01-2018 10:48 AMmama pora

    අනිවා..... නැත්තං මහ එකා ඉද්දි මගේ සුප්පන්න එයි යෑ........:):love:
    සව් පෙවිලා සුගර් නැගලද දන්නේ නෑ......... අප්පට කියපං පොඩ්ඩක් බලන්න කියලා ..... ..
    ;)

    යකෝ උඹේ කට තමයි කට.....:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    වදපෙති නෑ කියන්නේ මෝඩ උන්, underground chemists ලා කොයිතරම් drugs හදනවද.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Clandestine_chemistry
    මේ ගැන මෙතන කියවලා බලන්න දන්නේ නැති උන්.

    මතකද එක පාරක් අර මස් හිටන් යන drug එකක් මාට්ටු උනා? ඒකත් මේ හදපු එකක්නේ. ඇමරිකාවේ ප්‍රචලිත වෙනකම් කවුරුත් දන්නේ නෑ. වදපෙති තියෙන්න පුලුවන්. මෙහෙමයි සීන් එක, මේ වගේ underground chemists ලා හදන බෙහෙත් ඉස්පිරිතාලවලට දාන්නේ නෑ, මොකද ඒවායින් අතුරු ප්‍රතිඑල එනවා. ඉස්පිරිතාලවලට දාන බෙහෙත් වල ප්‍රමිතියක් තියෙනවා, ඒවා අවුරුදු ගාණන් ටෙස්ට් කරනවා, මීයන්ට දානවා මේ වගේ ලොකු ටෙස්ට් ටිකක් කරලා තමයි රිලිස් කරන්නේ, නමුත් අර underground chemists හදන ඒවා ටෙස්ට් කරන්නේ නෑ වැඩියේ, උන් හදලා උන් එළියට දානවා.
    උන් ගොඩක්ම හදන්නේ drugs, නමුත් උන්ට ඕනේ නම් ඕනම දෙයක් හදන්න පුලුවන්.

    ඒවා බොන උන් ඉතින් වදවෙනවා විතරක් නෙවෙයි, වෙන වෙන ලෙඩත් හදාගන්නවා. බටහිර රටවල මේ වගේ දේවල් හරියට වෙනවා.

    ලංකාවට මේවා මම හිතන්නේ ගේන්නේ පකිස්ථාන්කාරයෝ. මම හිතන්නේ හොදම දේ තමයි, මේ දාන පෙත්තක් අරගෙන ටෙස්ට් කරන එක. උබලා කවුරු හරි එකෙක් මෙහෙම පෙති දානවා දැක්කොත්, සද්ද නොකර, ඒක අරගෙන වරෙන්. ඊට පස්සේ lab එහෙකට දීලා ටෙස්ට් කරපන්, ඊට පස්සේ ඒ report එක elakiri එකේ දාපන්.



    දවසේ කතාව......:love::love::love::love:
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    https://streamable.com/ijcj7

    මෙන්න දාපු විටමින් පෙත්ත තියෙනවා :lol:

    මේ videos කිසිම ප්‍රසිද්ධ මාධ්‍යක දුන්නේ නෑ නේද......

    හැබැයි beach එකේ කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි අත් අල්ලන් හිටියොත් ඒකනං වීඩියෝ කරලා දාන්න පුළුවන් මේ media පරයන්ට....

    රට හදන්න කෑගහන නයිටීඑන් සිරස hiru ජාතික පුක් වාහිනි එකී මෙකී නොකී සියළු ජඩ මාධ්‍ය....

    :frown::frown::frown::frown:
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    අනිවා මචං.... මේකේ ඉන්න සමහර එවුන් හිතන්න තමන් සර්වඥ කියලා :lol::lol:
    සියල්ල අවබෝධ කරන් ඉන්නේ කියලා...:shocked:
    බටහිර වෛද්‍ය විදයාව සර්ව සම්පූර්ණයි කියලා හිතං ඉන්න සමහරක් අය ගැන කණගාටුයි..:yes:
    හම්බයා කාෑම වලට පෙති දාන එකත් වැරැද්ද සිංහලයගේ..ඌ යන එකයි වැරැද්ද :lol:
    කෑම වලට පෙතී දාන එකාට වචනයක් කියන්න දිව නැවෙන්නේ නෑ..:(
    අනේ මන්දා :(

    කවලම් ලේ වලට බෙහෙත් නෑ මහත්තයෝ...... :(:(:(:(
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    සොයන්නා;22921750 said:
    මේ videos කිසිම ප්‍රසිද්ධ මාධ්‍යක දුන්නේ නෑ නේද......

    හැබැයි beach එකේ කෙල්ලෙකුයි කොල්ලෙකුයි අත් අල්ලන් හිටියොත් ඒකනං වීඩියෝ කරලා දාන්න පුළුවන් මේ media පරයන්ට....

    රට හදන්න කෑගහන නයිටීඑන් සිරස hiru ජාතික පුක් වාහිනි එකී මෙකී නොකී සියළු ජඩ මාධ්‍ය....

    :frown::frown::frown::frown:

    සන්හිදියාවට බාදා වෙයි කියලා මාද්‍ය වාරණය බන්.සිංහල අයි තම්බියෝයි ගහ ගතහොත් කියන්නේ දෙපිරිසක් අතර ඇතිවූ පුද්ගලික ආරවුලක් කියලා.ඒ උනාට අර BBC සිංහල කරන එකා එහෙම BBC සිංහල එකෙන් උන්ට ගහනවා කියලා සින්හලයව පතුරු අරිනවා.ඒ මදිවට එකා අල්ජසීරා එකටත් ලියලා.සිංහලු කඩ කුඩු කරලා කියලා.ඒ උනාට කඩේ කුඩු කරන්න හේතුව උන් කියන්නේ නැ නේ එක තමා උන්ගේ ජාතිකත්වේ.කවදාවත් හම්බයෙක් හම්බයෙක්ව පාවලා දෙන්නෙත් නැ.විරුද්දව වචනයක් කතා කරන්නේ නැ ඒ උනාට තම්බියෙක්ට විරුද්දව කටක් ඇරියොත් සිංහලයට අරින්න සහජීවන සොන්නලු කියක් එනවද ඉස්සරහට
     
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    සන්හිදියාවට බාදා වෙයි කියලා මාද්‍ය වාරණය බන්.සිංහල අයි තම්බියෝයි ගහ ගතහොත් කියන්නේ දෙපිරිසක් අතර ඇතිවූ පුද්ගලික ආරවුලක් කියලා.ඒ උනාට අර BBC සිංහල කරන එකා එහෙම BBC සිංහල එකෙන් උන්ට ගහනවා කියලා සින්හලයව පතුරු අරිනවා.ඒ මදිවට එකා අල්ජසීරා එකටත් ලියලා.සිංහලු කඩ කුඩු කරලා කියලා.ඒ උනාට කඩේ කුඩු කරන්න හේතුව උන් කියන්නේ නැ නේ එක තමා උන්ගේ ජාතිකත්වේ.

    කවදාවත් හම්බයෙක් හම්බයෙක්ව පාවලා දෙන්නෙත් නැ.විරුද්දව වචනයක් කතා කරන්නේ නැ ඒ උනාට තම්බියෙක්ට විරුද්දව කටක් ඇරියොත් සිංහලයට අරින්න සහජීවන සොන්නලු කියක් එනවද ඉස්සරහට

    කියන්න වචන නැත......:(:(:(:(:(
     
    Status
    Not open for further replies.