අම්පාරේ කලබල-සිංහල/මුස්ලිම්

Status
Not open for further replies.

fidget

Member
Jan 3, 2018
608
65
0
සන්හිදියාවට බාදා වෙයි කියලා මාද්‍ය වාරණය බන්.සිංහල අයි තම්බියෝයි ගහ ගතහොත් කියන්නේ දෙපිරිසක් අතර ඇතිවූ පුද්ගලික ආරවුලක් කියලා.ඒ උනාට අර BBC සිංහල කරන එකා එහෙම BBC සිංහල එකෙන් උන්ට ගහනවා කියලා සින්හලයව පතුරු අරිනවා.ඒ මදිවට එකා අල්ජසීරා එකටත් ලියලා.සිංහලු කඩ කුඩු කරලා කියලා.ඒ උනාට කඩේ කුඩු කරන්න හේතුව උන් කියන්නේ නැ නේ එක තමා උන්ගේ ජාතිකත්වේ.කවදාවත් හම්බයෙක් හම්බයෙක්ව පාවලා දෙන්නෙත් නැ.විරුද්දව වචනයක් කතා කරන්නේ නැ ඒ උනාට තම්බියෙක්ට විරුද්දව කටක් ඇරියොත් සිංහලයට අරින්න සහජීවන සොන්නලු කියක් එනවද ඉස්සරහට

මම මේ කල්පනා කරේ බන්, උබ මේ කියන දේයි, යුරෝපේ සුද්දොයි කියන දෙයි කිසිම වෙනසක් නෑ. පොඩ්ඩක් english news බලපන්. එහෙම බලනකොට බන් මුස්ලිම් උන් මුළු ලෝකෙටම වදයක් වෙලා වගේ. උන්ට වැඩියෙන්ම පුක දීගෙන ඉන්නේ ලිබලර්වාදියෝ. මේකෙත් ඉන්නේ ඔය සෙට් එකක් උන් කවදාවත් මේ වගේ ත්‍රේඩ් වලට එන්නේ නෑ, නමුත් සමලිංගික දෙයක් ගැන කියපන් උන් සෙට් එකම ත්‍රේඩ් එකේ, ආයි සතියක් උනත් ඒක ඇදගෙන යයි මොනවා හරි බයිලාවක් ගහලම.
 
Nov 20, 2012
1,467
477
0


මම මේ කල්පනා කරේ බන්, උබ මේ කියන දේයි, යුරෝපේ සුද්දොයි කියන දෙයි කිසිම වෙනසක් නෑ. පොඩ්ඩක් english news බලපන්. එහෙම බලනකොට බන් මුස්ලිම් උන් මුළු ලෝකෙටම වදයක් වෙලා වගේ. උන්ට වැඩියෙන්ම පුක දීගෙන ඉන්නේ ලිබලර්වාදියෝ. මේකෙත් ඉන්නේ ඔය සෙට් එකක් උන් කවදාවත් මේ වගේ ත්‍රේඩ් වලට එන්නේ නෑ, නමුත් සමලිංගික දෙයක් ගැන කියපන් උන් සෙට් එකම ත්‍රේඩ් එකේ, ආයි සතියක් උනත් ඒක ඇදගෙන යයි මොනවා හරි බයිලාවක් ගහලම.

එන්ගලන්තය ප්‍රංශය ජර්මනිය වගේ රටවල් තම්බි එක්ක පට්ට තරහයි

තාමත් තම්බින්ට පුප දිදී ඉන්නේ බෙල්ජියම සහ නෙදර්ලන්තය කියන රටවල් දෙක... :(:(

ඊයේ බෙල්ජියම් කෙල්ලෙක් එක්ක වෙඩි තියා ගත්තේ නැති එක විතරයි ඔය තම්බි සීන් එක කතා කරන්න ගිහින්.... :lol::lol:
 

codegeek

Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    සොයන්නා;22921825 said:
    එන්ගලන්තය ප්‍රංශය ජර්මනිය වගේ රටවල් තම්බි එක්ක පට්ට තරහයි

    තාමත් තම්බින්ට පුප දිදී ඉන්නේ බෙල්ජියම සහ නෙදර්ලන්තය කියන රටවල් දෙක... :(:(

    ඊයේ බෙල්ජියම් කෙල්ලෙක් එක්ක වෙඩි තියා ගත්තේ නැති එක විතරයි ඔය තම්බි සීන් එක කතා කරන්න ගිහින්.... :lol::lol:

    UK walata ikila inne unge politiacianslath mehe un wagema tambinta allanawa

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: HSW
    Nov 20, 2012
    1,467
    477
    0
    UK walata ikila inne unge politiacianslath mehe un wagema tambinta allanawa


    රතු කොණ්ඩකාරි.... මේකි කුරානේ පිටු වලින්ම දෙනවා තම්බින්ට රෙද්දෙ රෙවෙන්න :lol::lol::lol:

    ප්‍රංශයත් එහෙම තමයි පට්ට තරහයි තම්බි එක්ක....

    තම්බි කියන්නේ බල්ලෝ බළල්ලු වගේ කූඩුවල දාලා හිර කරලා තියන්න ඕන කොට්ඨාසයක්....

    උන් යන්නෙ කොහෙද එතන විනාසයි....

    බලන් හිටහං තව ටික කාලෙකින් මුලු යුරෝපයම හලාල්.... :(:(:(
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    සොයන්නා;22921852 said:
    රතු කොණ්ඩකාරි.... මේකි කුරානේ පිටු වලින්ම දෙනවා තම්බින්ට රෙද්දෙ රෙවෙන්න :lol::lol::lol:

    ප්‍රංශයත් එහෙම තමයි පට්ට තරහයි තම්බි එක්ක....

    තම්බි කියන්නේ බල්ලෝ බළල්ලු වගේ කූඩුවල දාලා හිර කරලා තියන්න ඕන කොට්ඨාසයක්....

    උන් යන්නෙ කොහෙද එතන විනාසයි....

    බලන් හිටහං තව ටික කාලෙකින් මුලු යුරෝපයම හලාල්.... :(:(:(

    https://en.wikipedia.org/wiki/Jayda_Fransen
    https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Golding

    Britain First
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    හරි BNF එකේ නැහැමයි කියමුකෝ නේද? ඒ උනාට ජංජාලයේ විස්තර ඇතිනේ නේද? නැත්නම් ඩීප් වෙබ් වල හරි ඇතිනේ නේද? මට එහෙම එක ඩ්‍රග් එකක් බලාගන්න ලින්ක් එකක් එවන්න පුලුවන්ද?

    P.S: ඩ්‍රග් එකක් හදන්නේ ලාභ ගන්න බලාගෙන බහුජාතික සමාගම් වලින්. ඩ්‍රග් එකක් ඉලීගල් වෙන්නේ ඒකෙ ඇනිමල් ස්ටඩීස් වලදී , ඇනිමල් ප්‍රෙග්නන්සි ස්ටඩීස් වලදී රිමාකබල් සයිඩ් ඉෆෙක්ට්ස් හෝ ෆීටල් ඇනෝමලීස් තියෙනම් තමයි බෑන් කරන්නේ.අනික උඹ හිතනවද ස්ථාවර වන්දකරණය කරන්න ටැබ්ලට් එකක් හැදුවොත් ඒක VOG මණ්ඩලයකින් හෝ අනුමත කරලා ගන්න පුලුවන් වෙන්න එනවා අනිවාර්‍යයෙන්ම. මොකද උඹ LRT සර්ජරි කරලා නැහැනේ? මම Gyn n Obs වෝඩ් එකක වැඩ කරන කාලේ මම මගේ on call දවසට LRT කලා සෑහෙන්න. ඒ නිසා මම දන්නවා ඒක කරන්න යන වෙලාවයි රජයෙන් ඒ වෙනුවෙන් දරන වියදමයි ගත්තම ඒ වැඩේම ටැබ්ලට් එකකින් කරන්න පුලුවන් නම් යන පිරි වැය අඩුයි කියලා.

    ඕක නෙමෙයි තියෙන්නේ. සිංහල ගං කබර හැති කරේ ඕනේම පොඩි දෙයක් කියලා මැනිපියුලේට් කරන්න පුලුවන් අන්න එච්චරයි.

    පොඩ්ඩක් ගූගල් කරලා බලපන් Thalidomide disaster කියන එක. අන්න ඒ කේස් එකෙන් පස්සේ ඕක ගැන තිබ්බ රෙගියුලේශන් සෑහෙන්න වෙනස් උනා. අනික ලෝකේ මිනිස්සු වඳ කරන්න ටැබ්ලට් හදලා ඒක ඉලීගල් බ්ලැක් මාකට් වලින් ලාභ ලබන්න හෝ නොලබන්න ශුවර් නැතිව ඩ්‍රග්ස් හදන්න තරම් පුකේ අමාරුවක් කාටවත් තියේ කියලා මම නම් හිතන්නේ නෑ.


    Saudi hambayanta salli thienawa ona tharan. Oya tablet eka un experiment karala hoyagatta illegal hadana drug 1 da danne na. Oya IIS ewun chemical weapons hadanawa wage, North Korea nuclear bombs hadanawa wage.

    Api nan muslim kada walata yanne na kohomath beef thiena nisa.
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    සමහරක් මහත්වරු තාම ආර විඩියෝ එක බලලා නැතිව ඇති මයේ හිතේ...
    වීවිස් නම් දැනට 2324 යි ..ඕක තිබ්බේ 1000ටත් අඩුවෙන් ඊයේ රෑ වෙනකොට.. මේක මෙහේ දාපු ගමන් වීව්ස් ටික පට ගාලා නැග්ගා..:P
    කෝ මේක බලපු අර මහත්වරු ටික..:angry:
    බැන්න සිංහලුන්ට:yes:
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,470
    113
    සමහරක් මහත්වරු තාම ආර විඩියෝ එක බලලා නැතිව ඇති මයේ හිතේ...
    වීවිස් නම් දැනට 2324 යි ..ඕක තිබ්බේ 1000ටත් අඩුවෙන් ඊයේ රෑ වෙනකොට.. මේක මෙහේ දාපු ගමන් වීව්ස් ටික පට ගාලා නැග්ගා..:P
    කෝ මේක බලපු අර මහත්වරු ටික..:angry:
    බැන්න සිංහලුන්ට:yes:

    කෝ බන් අර සිංහලු 20ක් විතර එකතු වෙලා සද්දෙ දාපු නිසා බයවෙලා බොරුවට පෙති දැම්මා එහෙම කියපු දාර්ශනිකයෝ ටික :rofl:
     

    Chakun_Bukun

    Banned
    Mar 1, 2018
    84
    7
    0
    රාවයක් පැතිරෙනවා. වැදගත්ම සාක්ෂිය කෝ. කෝ මේ වඳ පෙති ? කොහොමත් ඔය මුස්ලිම් කඩවල් වලින් කන්න එපා. මට නම් තරහ තියෙන්නෙ උන් අපේ කඩ වලට යන්නෙ නෑ. දුප්පත් මුස්ලිම් අයට පල්ලි වලින් හජ්ජියාර් පක්කු උදව් කරනවා. ඒ නිසා ළමයි හදනවා බිජ්ජෙ තියෙන ඔක්කොම කැරි වලින්. :lol:

    606.03AT+-+Beyond+Cranberries+Natural+Remedies+for+Urinary+Tract+Infections+1.jpg


    -දැනට හඳුනා ගත් වද පෙති-
     
    • Like
    Reactions: SadSandun

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    මේකේ පාරම්බාන උන් නෙට් එකෙන් එළියේ සිංහල ජාතිය ගොඩ ගන්න කරපු දේවලුත් ටිකක් දැම්මනම් හොඳි නේද?
     

    Pathfinder_A2Z

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    9,572
    3,671
    113
    තොණ්ඩුලන්තය
    කෝ අර පෙති දැම්මේ නෑ කියලා කෑගහපු අය.අකොදින්ටු මෙඩිකල් සයන්ස් තිස් ඉස් ඉම්පොසිබල්.තිස් ඉස් මෙඩිකල් මිරැකල් :lol::lol::lol::lol::lol:

    https://streamable.com/ijcj7

    අධෝ මුඛය දීල අන්තිමට ශුක‍්‍රාණුවලටත් සව් කියන එවුන් ටික කෝ.... :lol:

     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    සොයන්නා;22921852 said:
    රතු කොණ්ඩකාරි.... මේකි කුරානේ පිටු වලින්ම දෙනවා තම්බින්ට රෙද්දෙ රෙවෙන්න :lol::lol::lol:

    ප්‍රංශයත් එහෙම තමයි පට්ට තරහයි තම්බි එක්ක....

    තම්බි කියන්නේ බල්ලෝ බළල්ලු වගේ කූඩුවල දාලා හිර කරලා තියන්න ඕන කොට්ඨාසයක්....

    උන් යන්නෙ කොහෙද එතන විනාසයි....

    බලන් හිටහං තව ටික කාලෙකින් මුලු යුරෝපයම හලාල්.... :(:(:(

    UK එහෙම උනාට ලංකාවේ ගොඩක් ක්‍රිස්තියන් උන් මුස්ලිම් උන්ට යටින් සපෝර්ට්.උන්ටත් තේරෙයි කවදා හරි.:lol:
     

    Chakun_Bukun

    Banned
    Mar 1, 2018
    84
    7
    0
    වද පෙතියි වඳ පෙතියි කියන්නේ දෙකක් සුට්ටෝ...

    :oo: ඇත්ත. ඒත් බන් අපි දකින දේ පැහැදිලිව දකින්න එපැයි. අපිට මොනවත් දකින්නෙ නැතුව මෙතන බෙරිහන් දෙන්න බෑනෙ බන්. උබ මොලේ තියෙන පොරක්නේ. අර හාවා බෙලි ගෙඩියක් ගහෙන් වැටුනම ලෝකෙ පෙරලෙනවා කියල දිව්වෙ. ඒ වගේ වෙන්න බෑනෙ බන්. ශක්තිමත් නැණවත් සිංහල ජාතිය විදිහට අපි හැමදේම උපේක්ෂාවෙන් බලන්න ඕන. :P
     

    ~Pirate~

    Well-known member
  • Dec 24, 2012
    2,548
    996
    113
    wanda pethi hari mona magulak hari kema walata danna puluwanda. :oo::oo:
    ai meka waradi kiyala terum ganne natte,
     

    Chakun_Bukun

    Banned
    Mar 1, 2018
    84
    7
    0
    wanda pethi hari mona magulak hari kema walata danna puluwanda. :oo::oo:
    ai meka waradi kiyala terum ganne natte,

    ඔව්. ඒත් දාපු දේවල් කෝ ? ගිණි තියල සාක්ෂිත් විනාස කරලද කොහෙද බන්. ආවේගශීලී මිනිස්සුන්ට කවදාවත් ප්‍රශ්ණ විසඳන්න බෑ ඒවා තවත් අවුල් කරනවා මිසක්. ආවේගශීලී සිංහලයෙක් නම් වෙන්න එපා. :)
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    ඔව්. ඒත් දාපු දේවල් කෝ ? ගිණි තියල සාක්ෂිත් විනාස කරලද කොහෙද බන්. ආවේගශීලී මිනිස්සුන්ට කවදාවත් ප්‍රශ්ණ විසඳන්න බෑ ඒවා තවත් අවුල් කරනවා මිසක්. ආවේගශීලී සිංහලයෙක් නම් වෙන්න එපා. :)

    e pills polishiyata denawa. video eke thinne.

    habai

    polisiyedi, oya pills vitamin wenna puluwan :nerd:

    kadayak dekak gini thibbata wadak na un owa okkoma insurance karala thiyenne. evagen salli denawa + unta dan arabi salli enawa.

    ape paththe bageta hadapu kadayak kaduwa. watinakama laksa 10k wath na. uta laksa 25 + 25 gane unge salli, gvt eken thawa dunna.

    sinhalu kada gini thiyanawa nam hambayo kamathi

    eth ehema kiyala ponnayo wage nikan idala wadakuth na
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    සොයන්නා;22921852 said:
    රතු කොණ්ඩකාරි.... මේකි කුරානේ පිටු වලින්ම දෙනවා තම්බින්ට රෙද්දෙ රෙවෙන්න :lol::lol::lol:

    ප්‍රංශයත් එහෙම තමයි පට්ට තරහයි තම්බි එක්ක....

    තම්බි කියන්නේ බල්ලෝ බළල්ලු වගේ කූඩුවල දාලා හිර කරලා තියන්න ඕන කොට්ඨාසයක්....

    උන් යන්නෙ කොහෙද එතන විනාසයි....

    බලන් හිටහං තව ටික කාලෙකින් මුලු යුරෝපයම හලාල්.... :(:(:(


    Redhead is a German. looks like she has hitler's blood line.

    glad to see such a people still exists
     
    Status
    Not open for further replies.