අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR ගන්නෙ පිරිමිලු

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,960
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    මම නම් කියන්නෙ මචන් ඉන්දියන් ජරාව නොගෙන හොද සේෆ්ටි තියෙන වාහනයක් ගන්න කියල... ගිනි පෙට්ටි වගේ නැති.. තිරිසන් බදු ගැහිල්ල නිසය් මේ සේරම .. ඔය බදු නැත්නම් ල්න්කාවෙ මිනිස්සු පදින්නෙ සුපිරිම වාහන.. දුකය් ඉතින් ... උබල මරාගන්නෙ නැතිව හරි හමන් පාලකයො පත් කර ගනිල්ල... ගැනු පදින වාහනත් තියෙනව ආස හිතෙන...
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    ජපානේ ඔහොම ගෑනුන්ට කියලා වාහන හදලා නෑ... ඌන් ඇඩ් එකෙ ගනුන්ව පෙන්නන්නෙ ගෑනු අයට ඔය වාහනේ ඉතා පහසුයි කියලා පෙන්නන... අනික යකො පැඩල් ලග දාන්නෙ නැතුව අඩි දහයක් විතර ඈත් කරලා දාන්නද...? :rofl::rofl: මිනිස්සු වැගන් ආර් එක ගන්නෙ ඒ ගානට ගන්න තියෙන හොදම බ්‍රෑන්ඩ් නිව් වාහනේ හින්දා... ඔය ගානට ඇක්සියෝ තිබ්බ නම් මිනිස්සු වැගන් ආර් දිහා හැරිලවත් බලන්නේ නෑ... ඉන්දියන් ඇල්ටෝ වලත් පැඩල් ලගින් එන්නෙ... ඒවත් ගෑනු පදින ඒවද..? පටු විදිහට හිතන්න එපා...

    පැඩල් තියෙන්නෙ මැදට වෙන්නෙ :rofl: පදින එකා පදින්න ඔන ගැනු වාඩි වෙලා පැත්තට හැරෙන්නේ එ වගෙ :P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මරා ගන්ඩ එපා යකුනේ මේ ජපානෙ හදන පපඩමකට....රනිල්තුමාගෙ වොක්සාවැගන් කර්මාන්ත සාලාවෙන් අගදිම සුපිරි කාර එලියට දානව.:yes::yes:..එතකොට ආන්න ඒකක් ගනිල්ල,වැස්සෙ තෙමි තෙමි බයික් එකේ යන්ඩ වෙන්නෙ නැ...පoචවිද කාර් රනිලගෙන්...:yes::yes:
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    මටනම් පෙන්නන්න බැරි වන්ඩිය තුහ් නොදකින්

    වරෙව් කැරි පොන්න වැගන් ආර් පකයලා මගෙන් අහගන්න ඕනෙනම්

    මෙ තියෙන්නෙ wagonr එඩිතර කම් අඩුම ගානෙ උන්ට comment එකකින් කියන්න කොන්දක් නැ :baffled:

    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 10:40 PM boruwata puka denna epa rep kapanawa ok?
    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 09:47 PM anunge wahana hoyanna kalin push byke ekak wath tiyeda ubata?
    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 09:26 PM Mamath personally wagon R valata kamathi na. Eth deyak arakata mekata haduwa kiyala deyak na. Eken wena vadak ganna puluwan nam gaththama athi varadda mokakda. Ehema hithanava nam dan api godak use karana medical equipment ekakvath use karanna ba.
    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 09:09 PM Moda
    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 09:00 PM Inappropriate for SL
     

    malkavi

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    පැඩල් තියෙන්නෙ මැදට වෙන්නෙ :rofl: පදින එකා පදින්න ඔන ගැනු වාඩි වෙලා පැත්තට හැරෙන්නේ එ වගෙ :P

    මැද..? :confused: කොහෙද බං මැද තියෙන්නෙ..? :eek: බ්‍රේක් පැඩල් එක කොහොමත් මැද හරියේ වගේනේ තියෙන්නෙ ඕනම ඕටෝ වාහනේක... වාහනේ සයිස් එකටනෙ ඒවා ප්ලේස් කරන්නෙ... :dull:
    සිරාවටම ඕවා ගෑනු පදින ඒවා නම් නෙමෙයි... එහෙම මාකට් කරනවා ජපානේ.. ගෑනු අයට අනිත් වාහන වලට වඩා ඕක පහසුයි කියලා... මොකද එහේ කඩේ යන්නෙ, ලමයි ගේන්න යන්නෙ ඒ ඔක්කොම කරන්නේ ගෑනු අය..එහේ ඕන තරම් පිරිමි ඕවා පදිනවා මොකද ටැක්ස් එක අඩු නිසා ඕකට.. ඒවගේම පාකිං ස්පේස් එක අඩු නිසා...

    මට වැගන් ආර් එකක් නෑ.. ඒ වගේම මම ඕකට කැමතිත් නෑ...
     

    errors

    Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    මචං ලෝකේ පදින වාහනෙන් ලිංගය තීරණය කරන එකම රට ලංකාව
    අනේ මන්ද බන් එක්කෝ මේක දාපු එක wagon rගන්න බැරුව හුල්ලන එකෙක් නෙඅත්නම් මොකක්වත් නැති අහිංසක එකෙක්
    මු කියන විදිහට මචං බුල්ඩෝසර් ඇහෙම වැඩ කරන අවුන් සුපිරි ලිංගයක් තියෙන හර්කුලීස් වගේ පොරවල් වෙන්න ඕන, :yes::yes::yes:

    indian ජරා මිනිපෙට්ටියක යන එකෙක් ට වඩා wagon r එකක ගැනියෙක් වගේ ගියත් මොකද බන් :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    errors

    Well-known member
  • Nov 26, 2011
    2,296
    847
    113
    kandy
    මම නම් කියන්නෙ මචන් ඉන්දියන් ජරාව නොගෙන හොද සේෆ්ටි තියෙන වාහනයක් ගන්න කියල... ගිනි පෙට්ටි වගේ නැති.. තිරිසන් බදු ගැහිල්ල නිසය් මේ සේරම .. ඔය බදු නැත්නම් ල්න්කාවෙ මිනිස්සු පදින්නෙ සුපිරිම වාහන.. දුකය් ඉතින් ... උබල මරාගන්නෙ නැතිව හරි හමන් පාලකයො පත් කර ගනිල්ල... ගැනු පදින වාහනත් තියෙනව ආස හිතෙන...

    අඩෝ එක කොහොමද ,උබ නියමට කියලා තියෙනවා අපේ පොන්නයෝ පත් කරගත්ත බල්ලෝ රෙලක් හින්දා තමා ඔය ඔක්කොම මොනා බල්ලා ආවත් කවරේ විතරයි වෙනස් වෙන්නේ මදේ කොහොමත් ඒකයි

    උබ 100% හරි මචං අපේ මිනිස්සුන්ට තියෙන සල්ලි වැලින් සුපිරි වාහන පදින්න පුළුවන් මේ පාහරයෝ ටික දාල තියෙන බදු නැත්නම්
    :yes::yes::yes:
     

    Djwathila

    Well-known member
  • Jul 15, 2010
    8,750
    1,093
    113
    www.wathilacreation.blogspot.com
    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 08:14 PM boruwata puka denna epa rep kapanawa ok?
    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 08:12 PM inda rep
    අම්මටසිරි ලංකාවේ WagonR... 05-03-2018 08:12 PM Thoge ammage wandiya nam maru ban.
    තොපෙ අම්මලාගෙ කිම්බ අස්සෙ ගහගනියව් රෙප් පොන්න පකයිල
     

    Gunther

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    3,937
    4,350
    113
    මචං ලෝකේ පදින වාහනෙන් ලිංගය තීරණය කරන එකම රට ලංකාව
    අනේ මන්ද බන් එක්කෝ මේක දාපු එක wagon rගන්න බැරුව හුල්ලන එකෙක් නෙඅත්නම් මොකක්වත් නැති අහිංසක එකෙක්
    මු කියන විදිහට මචං බුල්ඩෝසර් ඇහෙම වැඩ කරන අවුන් සුපිරි ලිංගයක් තියෙන හර්කුලීස් වගේ පොරවල් වෙන්න ඕන, :yes::yes::yes:

    indian ජරා මිනිපෙට්ටියක යන එකෙක් ට වඩා wagon r එකක ගැනියෙක් වගේ ගියත් මොකද බන් :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    :lol::lol::lol:
     

    dmk695

    Member
    Dec 4, 2015
    550
    44
    0
    anunge padawana wahana gana mokatada ban ubata

    ubatah bruce karaya wage manasika ledak thiyenne beheth tikak ganing
     

    nissanlover

    Active member
  • Oct 13, 2016
    542
    92
    28
    Sri Lanka
    indian ,japan අරක මේක නොකියා.ඉස්සරහ පස්ස තියෙන වහනයක් අරන් පැදපල්ලා.බස් /ටිපර් කාරයෙක් යට වැද්දුවත් පොඩ්ඩක් හරි නොමැරී ඉන්න පුළුවන්.අනික මේ තියෙන tax එක්ක බලද්දී.මිනිස්සු ඉන්දියන් ගත්ත කියල උ පහත් පෙලේ නෙවේ.හැමෝම වහනයක් ගන්න අසයි.පරණද අලුත්ද ජපන් ඉන්දියන් නෙවේ .වාහනෙන් නෙවේ පාරේ පදින විදිහෙන් උ පොන්සියෙක්ද නැද්ද කියන්න පුළුවන්.ගොඩක් උන් ඉන්නවා selfish .උබ කියන විදිහට බන්.උබල පදින්නේත් ගිනි පෙට්ටිනේ :lol::lol::lol: සැලූන් type car එකක ගමනක් ගිහින් වරෙන් .මේ කියන දේ අවුල් නම් මට බැනපන්.;););)
     

    eksudda

    Well-known member
  • May 25, 2017
    5,593
    3,153
    113
    Mokakda BN ub padina pirimi vahane.... Dapanko photo kallak niyama primiyek wage okkotama penta....
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    ඕක පිරිමින්ගේ ගෑනු කම නෙමේ බන් වෙන කරන්න දෙයක් නැති කමට සාමාන්‍ය මිනිහෙක්ට ගන්න තියෙන හොදම වාහනේ ඕක නිසා ගන්නේ.. මේ ගහන බදු ගැහිල්ලට ඕකක් හරි ගන්න තියන එක ලොකු දෙයක්.. නැත්නම් ගන්න වෙන්නේ පට්ට යන්න පැදපු එකක් තමයි. වික්කාමසිංහගේ වොක්සාවැගන් එනකම් කට ඇරන් බලන් ඉන්න උන්ට ඕක දිව්‍ය රථයක් වගේ තමා :yes:
     

    ROCCO-X

    Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    apita daranna puluwan ganata api wahana ganne ban.. ubala wage moda choon dada inne ne api

    Sharp phone ජනප්‍රිය නෑනෙ , apple උන් කරහාම තමයි huawei asus lg උන්ටත් මතක් උනෙ , ඔක මුලින් ආවෙ sharp aqua වල , මොඩයෙක් වගෙ හිනා නොවි හොයලා බලපන් ඉට පස්සෙ කාතා කරපන්

    නිකන් බොරු නොකියා පලයන්.හුවාවී අනාතයා,..:lol::lol:වැගන් ආර් වලට හිනා වෙන එකා USE කරන්නේ චීන ෆෝන්ස්..කොහොමද ඒක..රිදෙයි.:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    :lol::lol::lol::lol: