අම්මට සිරිවෙන පාස්පෝට් සීල් එක

Tyrion Lannister

Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    හැම එකාවම චෙක් කර්නවා. ජොබ් ය්නවා නම්
    බියුරො එක ගෙවන්නම ඔනේ.

    අපිට රක්ශණයක් කියලා කියන්නෙ. පම්කේ රක්ශණයක් නෑ ඉතින්.🤣🙏

    මම ආවා. මාව චෙක් කරෙත් නෑ. හැබැයි ඉතින් දැන් මට රක්ෂනයක් නෑ :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: Dubairox

    DXB2021

    Well-known member
  • Sep 15, 2021
    659
    551
    93


    Screenshot_20230217_170753_Facebook.jpg

    ------ Post added on Feb 17, 2023 at 5:08 PM
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    united condom කියල seal එක ගහපු දවසට තමයි ඕකුන් ලංකාව nuke කරන්නේ :rofl:

    ඔය විදේශ සේවා එකෙන් ගහපු එකක් නේද. පට්ට කාලකන්නි බන්. උන් දාපු ගෑනු සෙට් එකක් ඉන්නවා Air port එකෙ උන්ගේ register වෙලාද යන්නෙ කියල බලන්නත්.

    කාටවත් සත 5ක වැඩක් නෑ, ගාන කපාගන්න තමයි ට්‍රයි කරන්නේ

    හැම එකාවම චෙක් කර්නවා. ජොබ් ය්නවා නම්
    බියුරො එක ගෙවන්නම ඔනේ.

    අපිට රක්ශණයක් කියලා කියන්නෙ. පම්කේ රක්ශණයක් නෑ ඉතින්.🤣🙏

    Middle east උන්ටද කොහෙද වද දෙන්නේ. මෑතකදී ගිහින් එද්දිත් රට කොහෙද අහල හරි කියල නිකන් හිටිය.
     

    Brass Monkey

    Active member
  • Sep 1, 2022
    107
    197
    43
    ලංකාවේ නීතියක් තියෙනවා ඕකේ රෙජිස්ටර් නොවී පිට රට රස්සාවකට යන්න බෑ කියල. Logical නෑ ගොබ්බයි. ඒ උනාට නීතිය තියෙනවා.

    PS : ශේප් එකේ යන්න පුලුවන්, කොල්ලොන්ව චෙක් කරන්නේ නෑ මම හිතන්නේ.

    මම දන්නා එකෙක් නිවාඩුවට ලංකාවට ඇවිත් ආයේ ඩුබායි යන්න හදද්දී ඔය ගොබ්බයො ටික මගින් හැරෙව්වා ෆ්ලයිට් එකට නගින්න දුන්නේ නැ , තව පොඩ්ඩෙන් උගේ රස්සාවත් ගහල යනවා පොඩි රස්සාවක් කරන එකෙකුත් නෙමෙයි ලක්ෂ 10 විතර පඩි ගන්න ඉන්ජිනියර් කෙනෙක්​