ඩ්රොන් එකෙන් ඩිල්ඩො ගහන එක බැලුවද?Neha mama kiwwe meka ganama neme,anika itin mata nam owa hoyala wadakuth vidio eka tiyenawanam a athi

ඩ්රොන් එකෙන් ඩිල්ඩො ගහන එක බැලුවද?Neha mama kiwwe meka ganama neme,anika itin mata nam owa hoyala wadakuth vidio eka tiyenawanam a athi

ඩ්රොන් එකෙන් ඩිල්ඩො ගහන එක බැලුවද?![]()
ඔන්න පුතාලා වේකන්සියක් තියෙනවා, ඉක්කන්ට ඇප්ලයි කොරපල්ලා......![]()

"නිදහස් ලිංගික ඇසුරක්" කියන්නෙ මොකද්ද මචං
kellage kateyi,pukeyi,hiley .kihili walaya kisima badawak nathiwa ona tahanaka arinna awasara tiyena nisa


Hell yeah & Amen to that....!!!Something I would never try for million dollars. One nuclear bomb is more than enough for me.

ඒ කියන්නෙ කිසිම බැඳීමක් නැතුව කියන එකට මචන්"නිදහස් ලිංගික ඇසුරක්" කියන්නෙ මොකද්ද මචං

ඒ කියන්නෙ කිසිම බැඳීමක් නැතුව කියන එකට මචන්
කෙල්ලයි කොල්ලයි සෙක්ස් කරනවා, ඒත් දෙන්නට දෙන්න නීති දා ගන්නෙ නැහැ
වෙන ලව් එකක් එහෙමත් කරන්න පුළුවන් සෙක්ස් කරන ගමන්![]()
ඒ කියන්නෙ කිසිම බැඳීමක් නැතුව කියන එකට මචන්
කෙල්ලයි කොල්ලයි සෙක්ස් කරනවා, ඒත් දෙන්නට දෙන්න නීති දා ගන්නෙ නැහැ
වෙන ලව් එකක් එහෙමත් කරන්න පුළුවන් සෙක්ස් කරන ගමන්![]()
හ්ම්... හ්ම්.... 3 some පාරක් දාන්න ගිහිල්ල අරූගෙ නහරයක්වත් පිපිරුවද දන්නෙ නැහැ මචන් සමහර ගෑණුන්ට වැඩේ හරියට නොවුනොත් හරියට වෙඩි කාපු ඌරො වගේ තමයි හැසිරෙන්නෙ. එහෙම වෙලාවක මුගේ මර පලක්වත් පෑගුනාද දන්නෙ නැහැ.

හොර බඩු එහෙම තමා බන්හ්ම්... හ්ම්.... 3 some පාරක් දාන්න ගිහිල්ල අරූගෙ නහරයක්වත් පිපිරුවද දන්නෙ නැහැ මචන් සමහර ගෑණුන්ට වැඩේ හරියට නොවුනොත් හරියට වෙඩි කාපු ඌරො වගේ තමයි හැසිරෙන්නෙ. එහෙම වෙලාවක මුගේ මර පලක්වත් පෑගුනාද දන්නෙ නැහැ.

හොර බඩු එහෙම තමා බන්
උන්ට යන කල් ඇරියේ නැත්තම් කරන්න කෝ...කරන්න කෝ... ගානවා
මටත් දවසක් දාර බඩ්ඩක් සෙට් උන.... හම්මෙ අලි ඇරලා වගේ හිල ඇදිලා
මෙලෝ සැපක් නැහැ ගහන එකාට
ඒ උනාට එක පාරක් දෙපාරක් ගිහින් මදි ඒකිට 10ක් වත් යන්න ඕන ඇති වෙන්න![]()
පිස්සුද බන්?NO 1K NEDDA EKIGE
