නායකයෙක් නැති අරගලයක් කවද්ද බං සාර්ථක වුණේ...
ඔන්න ඕක නම් මාත් කියනව මචන්. තව චෝර වෙලා නප්පෙන්ට කෙල වෙලා මේක පටන් ගත්ත නම් සතියෙන් දෙකෙන් මිනිසු ඔක්කොම පාරේලින්ඩා අරගලේට වේලාසන වැඩියි කිව්වා. මිට්ටෝ ඇහුවේ නෑ.![]()
aniwa bro galle face utta nikan carnival ekakඕක වෙනව කොහොමත්. බොරදියේ මාළුබාගන්න, පරණ ඇරියස් පිරිමහගන්න ආව උන් වැඩි උනා. ඒකෙන් ඇත්තටම අරගල කරන්න ආපු උන් හැළුන. දැන් උඹල ඕන දෙයක් කරගනිල්ල කියල ඉන්නව. ලැබුණ ජයග්රහන වලින් බාගයක්ම මිරිහාන නිසා. එතන තිබ්බෙ ඇත්තම අරගලයක්.
ඕකට නිර්පාක්ශිකව ගියෙ සර්ට චන්දෙ දුන්න උන් විතරයි කියල නික් කියපු කතාව ඇත්ත..නායකයෙක් නැති අරගලයක් කවද්ද බං සාර්ථක වුණේ...
මේකේ ඉන්න ගොන් හරකුන්ට කිරියේ වෙන දේවල් හරියට කියෝ ගන්න බැරිව කොහොමද රටේ වෙන දේවල් කියවන්නේ. ගොන් හරක් තැනකට අරක් ගත්තම ඔහොම තමයි. එකෙක් කිය කියා යනවා අනිත් thread උද දාන්න එපාලු අරගලේ thread යට යනවලු.පිට වෙන ඕනම දෙයක් රාජපක්ශ, කිරියෙ වෙන දේවලට මම..ගුපියන්ගෙ ගොන්කම්![]()
ඇත්ත කතාවනම් විපක්ශෙ ඉන්න ලපකොටා සහ සජිය බලේ ගන්ඩ අකමැතියි ඒක උන් ප්රසිද්දියෙම කියල තියෙනව , ඉතින් උන් විස්වාසබග ගේන්නෙ නැ , ගෙනාවත් පරදින එක වෙනම දෙයක්, ඒත් උන් ගේන්නෙත් නැ, උන් පන බයේ ඉන්නෙ ආණ්ඩු බලේ ගන්ඩ වෙයි කියල..ඕක තමයි ඇත්තම කතාවඅරගලය කියලා කියන එක දවසකින් දෙකකින් මාසෙකින් ඉවර වෙන්නෙ නෑ බන්..ඉන්දියාව නිදහස ගන්න කොච්චර කාලයක් කට්ට කෑවද,ඇමරිකාවේ සිවිල් අයිතීන් අරගලය තවම යනවා.අරගලය කාලෙන් කාලෙට උඩට එනවා හැබැයි ඒක දිගටම සමාජයේ තියෙනවා.මේ අරගලෙන් මිනිස්සු ප්රශන කරන්න පුරුදු වුනා,නිව්ස් කියන්නේ ඇත්ත නෙමෙයි කියලා සෑහෙන පිරිසක් තේරුම් ගත්තා.battle එක පැරදුනාට war එක දිනනවා.. මේක අල වෙන්න ප්රධාන හේතුව තමයි පාර්ලිමේන්තුව ඇතුලේ විපක්ශ ආන්ඩුව හිර කරන්න්ර් නෑ.වුන්ට ඒක කරන්න ඕනි කමකුත් නෑ.ගේල්ෆේස් ඉන්න අයට පාර්ලිමේන්තුව ඇතුලේ බලය නෑ.විපක්ශ දිගටම කල් මරන්වා විශවාසභංගේ එන්නේ අරගලෙන් මාසෙකට විතර පස්සේ.ආන්ඩුවට අරගල කාරයෝ මරලා,මන්ත්රලා බිලී බාන්න ඇතිවෙන්න ටයිම් තියෙනවා.අරගලය පටන් ගන්නකොටම විශවාසභංග,දෝශාභියෝග වගේ දේවල් වලින් ආන්ඩුවට ප්ර්ශර් කලා නන් ආන්ඩුවට දෙපැත්ත්ටම ගහන්න අවධානය නැති වෙනවා.එහෙනන් මීට වඩා සාර්ථක වෙනවා.
මේකෙ ඉන්න ගොබිලන්ට කොහෙන්ද බන් මොළයක් , මේකෙ ඉන්න කබ්බො හිතන් ඉන්නෙ තෙර්ඩ් දාල අරගල කොරන්ඩ..මේකේ ඉන්න ගොන් හරකුන්ට කිරියේ වෙන දේවල් හරියට කියෝ ගන්න බැරිව කොහොමද රටේ වෙන දේවල් කියවන්නේ. ගොන් හරක් තැනකට අරක් ගත්තම ඔහොම තමයි. එකෙක් කිය කියා යනවා අනිත් thread උද දාන්න එපාලු අරගලේ thread යට යනවලු.අරගලයක් එන්න ඕනේ බොක්කෙන්. මේකේ ඉන්න හරකුන්ට ඕක තෙර්න්නේ නෑ. ගෙවල් වල ඉඳන් කොට කොට ඉන්න උන්ට කොයින්ද සමාජය ගැන හැන්ගීමක්
PS - මේක දාපු එකාට කියන්නේ, අරගලයක අවසන් අරමුණ එන්න කල් යනවා, මිනිස්සුන් හිතන විදිහ වෙනස් වීමයි වැදගත්
me una tika madidia pons ?නායකයෙක් නැති අරගලයක් කවද්ද බං සාර්ථක වුණේ...