අල්ලපු ගෙදර අක්කා එක්ක කතා කර කර ඉද්දි පෛය නැග්ගා

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,883
    113
    🤍
    අම්මෝ ඒකි එක්ක කතා කරන්න තියන බය නැම් නැතුව ගියා.....

    පැය බාගයක් විතර කතා කර කර හිටියා

    යකෝ ටික වෙලාවක් කතා කර කර ඉද්දි මල්ලි නැගිටගෙන ආව...මට බයත් හිතුනා නැගලා කියලා මීටර් වෙලා මට බැන්නොත් වත් කියලා

    ඒකි මට මල්ලිවත් , මන් ඒකිට අක්කාවත් කිව්වේ නෑ...

    UxBfPi4.jpg
     

    Absolute Zero

    Well-known member
  • Mar 31, 2015
    13,439
    1
    17,219
    113
    −273.15°C
    ඒකි මට මල්ලිවත් , මන් ඒකිට අක්කාවත් කිව්වේ නෑ...
    එහෙනම් වැඩේ ගොඩ, ඔහොම දිගටම අල්ලන් යන්න හෙමිහිට.
    ඊලගට තියෙන්නේ සෙස් පාට් එකට එන්ටර් වෙන්න තමයි.

     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,380
    1
    61,983
    113
    Mother Earth
    හැබැයි ඒකිට උබේ පයිය නැග්ගා කියල තේරෙන්න ඕන. නිකමට කතා කර කර ඉන්න ගමන් හිනා වෙලා කියපන් මගේ පයියත් නැග්ගා අනේ මන්දා මොකද කියලා. එහෙම කියපන්. 🤷‍♂️
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,993
    18,914
    113
    හැබැයි ඒකිට උබේ පයිය නැග්ගා කියල තේරෙන්න ඕන. නිකමට කතා කර කර ඉන්න ගමන් හිනා වෙලා කියපන් මගේ පයියත් නැග්ගා අනේ මන්දා මොකද කියලා. එහෙම කියපන්. 🤷‍♂️
    News එකක් යයි වගේ ලගදිම

    අසල්වැසි කාන්තාවකගේ පා පහරින් වෘශ්නයක් අහිමු වූ තරුනයෙකු ..... ප්‍රදේශයෙන්

    කියල
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,380
    1
    61,983
    113
    Mother Earth
    News එකක් යයි වගේ ලගදිම

    අසල්වැසි කාන්තාවකගේ පා පහරින් වෘශ්නයක් අහිමු වූ තරුනයෙකු ..... ප්‍රදේශයෙන්

    කියල
    ඔන්න ඉතින් උබලා ඌව අධෛර්යමත් කරනවනේ. 🤷‍♂️
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,883
    113
    🤍
    padinchiya maru karanna wena thread
    Adooo ehm weida :eek:
    පොටෝ එකක් වත් නැතුව මොකුත් කියන්න තමයි අමාරු
    Desi mallu sexy adi 5.2 wage usa thappadoru nathi kaallak bng
    ඇයි මල්ලි මේ මල්ලි ඇහිරිලා
    ammo man bayen htye utto
    ajith muthukumarana's meme goes here
    na bn , sira
    එහෙනම් වැඩේ ගොඩ, ඔහොම දිගටම අල්ලන් යන්න හෙමිහිට.
    ඊලගට තියෙන්නේ සෙස් පාට් එකට එන්ටර් වෙන්න තමයි.


    oubn ekata enter wena widiha hithganna baha
    Ekiyanne 20miniutes wage Rijuveema maintain karala. Very good. Next time, akkita insert karama duration kochchara da balamu
    amiwaryennnn komlooo , kita terenna athi neda
    ලනුවක් දාල ගැටගහගෙන ඉඳපන්. නැත්තම්, සුට්ටි පිප්පිය දැක්කොත් ලජ්ජා වෙන්න වෙන්නේ.
    pissuda bn mn 9inch club eke kollek
    සෙස්(ස ) පස්සට :eek:
    mmm issrhati passatai dektam danawa
    හැබැයි ඒකිට උබේ පයිය නැග්ගා කියල තේරෙන්න ඕන. නිකමට කතා කර කර ඉන්න ගමන් හිනා වෙලා කියපන් මගේ පයියත් නැග්ගා අනේ මන්දා මොකද කියලා. එහෙම කියපන්. 🤷‍♂️
    ou bn meter wenna athi neda ithin
    News එකක් යයි වගේ ලගදිම

    අසල්වැසි කාන්තාවකගේ පා පහරින් වෘශ්නයක් අහිමු වූ තරුනයෙකු ..... ප්‍රදේශයෙන්

    කියල
    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: hena ghpn
    මූ මේ අක්කා කියන්නේ 40 පැනපු ඇන්ටි පාරක්
    ane pako tho 9 wasreda htto
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,667
    113
    හැබැයි ඒකිට උබේ පයිය නැග්ගා කියල තේරෙන්න ඕන. නිකමට කතා කර කර ඉන්න ගමන් හිනා වෙලා කියපන් මගේ පයියත් නැග්ගා අනේ මන්දා මොකද කියලා. එහෙම කියපන්. 🤷‍♂️
    @Psiko ඔව් ඊට පස්සෙ දුවගෙන ඇවිත් මොකද උනේ කියලත් විස්තර ඇතුව මේකෙ ත්‍රෙඩ් එකක් දාපන්. මූ ඉතුරු උපදෙස් ටිකත් පියවරෙන් පියවර දෙයි :yes:
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,980
    13,883
    113
    🤍
    @Psiko ඔව් ඊට පස්සෙ දුවගෙන ඇවිත් මොකද උනේ කියලත් විස්තර ඇතුව මේකෙ ත්‍රෙඩ් එකක් දාපන්. මූ ඉතුරු උපදෙස් ටිකත් පියවරෙන් පියවර දෙයි :yes:
    oka hoyndath nthi wei
     

    alone_01

    Well-known member
  • Apr 1, 2026
    298
    472
    63
    හ්ම් මොනාද උබලා කතා කරෙ. කියපන් අක්කා ගොඩක් ලස්සනයි කියපන්. ඊට පස්සෙ එකිගෙ පර්සනල් ලයිෆ් ගැන අහපන්. පයිය ලාවට හරි පෙන්න නැගලා කියලා පෙන්නපන්. රැන්ඩම්ලි හොදට තන් ටැන්කි දිහා බල බල කතා කරපන්. මම නම් කලෙ මෙක නැන්දට. ඊට පස්සෙ අත අල්ලපන් හොදට. උබට තෙරෙයි එකි කැමතිද නැද්ද කියලා. හෙමීට උකුල අල්ලපන් අත ගගා කිස් එකක් දීලා. ආදරෙයි කියපන්. ඊට පස්සෙ චූ එක අල්ල පන්. ඊට පස්සෙ කොහොම හරි උ
    ඔබන්න බලපන් 5 මිනිට්ස් වගෙ. බඩුටික එකිගෙ ඇගෙ හලල උබ ඉක්මනට පලයන්. සෙරම දෙන්නා කැමැත්තෙන් වෙන්න ඌනෙ. පලවෙනි ශොට් එක ශොර්ට් උනත් කරපන්