අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා ඊයේ Exam එකේදී

heshana

Well-known member
  • Oct 13, 2009
    5,292
    371
    83
    allage ammata hukanakota ena saddelu oya danne ban..... allage amma minihek wagelu kagahanne....
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    යේක මාතියා කොච්චර වාසනාවන්තද? මාතියල දන්නේ නේනේ.. අපේ නබියට ඌරො පෙන්නන්න බෙරි ඇයි කියල.. අපිලගේ නබියා දෙකට නෙමිල ඉන්නකොට ඌරෙක් පිට්පශ්ශෙන් ජින්ක ජිගිරි කොරල යෙතකොට නබියා කගහල හුකබාර් කියල යේක නිශා තමා අපිල හෙම වෙලේම නබියා මතක් වෙන්න ඔහොම කෙගහන්නේ :cool:


    dan othana bana kiagena hitiyoth, mehema thread ekak dawida? thama thamunge agama hariy kia pala, an agamikayan werediy kiyapala ethakota mehema self righteousness walin udaguwak wenne nehe


    thambinta mona exam da bn unat oni ara lathooniya deegena inna



    :D:D:D
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    dan othana bana kiagena hitiyoth, mehema thread ekak dawida? thama thamunge agama hariy kia pala, an agamikayan werediy kiyapala ethakota mehema self righteousness walin udaguwak wenne nehe
    බන කියන්වද යකෝ ගමටම ඇහෙන්න,මේක දෙකේ දෙකේ පීකරයක් අඩි 20ක්30ක් උඩින් සෙට් කරලා විලාප තියනවා.අපේ ගෙවල් ලඟනම් මුස්ලිම් එකෙක් කිලෝමීටර් 10කට මෙහා නෑ.ඔහොම එකක් තිබුනනම් මම යකඩ කපන කියතකින් ගිහින් ඕක කපලා එන්නෙ.අනිත් එක එකපාරක්ද දෙපාරක්ද?දවසට 5 සැරයක් කන්කරච්චලේ:angry::angry::angry:
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    බන කියන්වද යකෝ ගමටම ඇහෙන්න,මේක දෙකේ දෙකේ පීකරයක් අඩි 20ක්30ක් උඩින් සෙට් කරලා විලාප තියනවා.අපේ ගෙවල් ලඟනම් මුස්ලිම් එකෙක් කිලෝමීටර් 10කට මෙහා නෑ.ඔහොම එකක් තිබුනනම් මම යකඩ කපන කියතකින් ගිහින් ඕක කපලා එන්නෙ.අනිත් එක එකපාරක්ද දෙපාරක්ද?දවසට 5 සැරයක් කන්කරච්චලේ:angry::angry::angry:

    ඔය හොදයි බන් .අපේ ලොකු තාත්තලා හිටියේ වත්තල එඩේරමුල්ලේ .ඉස්සර තනිකර සිංහල මිනිස්සු හිටියේ .පස්සේ තම්බි ටිකෙන් ටික ඇල්ලුවා ඉඩම් ටික .එළුවෝ ඇති කරගෙන එහෙම ඉන්නේ .
    මුන්ගේ සීන් එක දානකොට පැත්තේම ඉන්න බල්ලෝ ඒ තාලෙට උඩුබුරලනවා .ඉන්න බෑ පැත්ත පළාතක .
    ඒ ගොල්ලෝ හිටපු scheme එකේ අන්තිමට සිංහල පවුල් නැතුවම වගේ ගියා .ඒ ගොල්ලොත් ගෙවල් දොරවල් විකුණලා කිරිබත්ගොඩට ගියා මොකද එහෙ තම්බි නැති නිස.ළමයෙක්ට පාඩමක් වත් කරගන්න බැරුව හිටියේ .
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    ඔය හොදයි බන් .අපේ ලොකු තාත්තලා හිටියේ වත්තල එඩේරමුල්ලේ .ඉස්සර තනිකර සිංහල මිනිස්සු හිටියේ .පස්සේ තම්බි ටිකෙන් ටික ඇල්ලුවා ඉඩම් ටික .එළුවෝ ඇති කරගෙන එහෙම ඉන්නේ .
    මුන්ගේ සීන් එක දානකොට පැත්තේම ඉන්න බල්ලෝ ඒ තාලෙට උඩුබුරලනවා .ඉන්න බෑ පැත්ත පළාතක .
    ඒ ගොල්ලෝ හිටපු scheme එකේ අන්තිමට සිංහල පවුල් නැතුවම වගේ ගියා .ඒ ගොල්ලොත් ගෙවල් දොරවල් විකුණලා කිරිබත්ගොඩට ගියා මොකද එහෙ තම්බි නැති නිස.ළමයෙක්ට පාඩමක් වත් කරගන්න බැරුව හිටියේ .
    ඕකුන්ගෙන් ඔය වහබ්කාරයොන්ට ඇධ්‍යාපනය කියලා දෙයක් නෑනෙ බන්,උන්ට මද් රාසා ඉස්කෝලවල උගන්නන්නෙ අල්ලා ලොකුය අල්ලා ශ්‍රේශ්ටය,අල්ලග්ව් ව#ල මෙච්චර දිගය අල්ලා හමදේම කරා අල්ලා උඹෙ අම්මට හි@@ව වගේ මේ ලෝකෙ කිසිම මොලේ තියෙන එකෙක් පිලිගන්නෙ නැති දේවල්නෙ.උන්ගෙ අරමුණ මොලේ නැති ඔටු චූ බොන,තුන්කාලෙ පයි කොටයක් තියෙන,පුලුවන් තරම් ළමයි හදලා ලෝකෙ තියෙන ඔක්කොම තෙල් ජාති මස් ජාති කාල ලෙඩවෙච්චි තමන්ගෙ ගෑනිට ගෝනි පොරවලා අල්ලපු ගෙදර ගෑනිගෙ රෙද්ද උස්සලා බලන රැවුල අඩි 2ක් විතර වවලා නෑබිලිය ඔලුවෙ දගෙන ලෝකෙ තියෙන සක්කිලිම බලු වැඩ ජරා වැඩ කරලා අවුරුදු 55න් විතර මැරිලා යන හු$#%නෙක් බිහි කරන එක.අපේ උන් පාඩුවෙ කට පුක වහගෙන ඉන්නකොට මුන් නටනව වැඩී.
     
    • Like
    Reactions: speedmalli

    ADD

    Member
    Apr 17, 2016
    1,685
    83
    0
    Colombo
    හම්මෝ මම දැක්ක ඊයේ පට්ට කෑල්ලක් ඇවිත් හිටිය Exam ලියන්න. ඒක දැකල මටත් ලියන්න හිතුනා. :(

    adala naha neh adala naha :P
     

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-31-2016 02:30 AM natanna bari ekata polawa adailu. allage kamaththata thmaa hama ekakma wenne. alla ubawa hadala thiyenne oya exam eka fail wenda
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    ඕව දැම්මාම සින්හක පොන්නයන්ගේත් ඕන කැපෙනවා මචන්
    තමන්ගේ රටටම ඇරලා යනකන් කත අදිනවා
    රෙප්+
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-31-2016 02:30 AM natanna bari ekata polawa adailu. allage kamaththata thmaa hama ekakma wenne. alla ubawa hadala thiyenne oya exam eka fail wenda
    එච්චර කරපු අල්ලට කොන නැතුව තොපි මවන්න බැරි උනානෙ.අර දොඹකරේ වැටිලා මැරිච්ච උන් බේරගන්න බැරි උනානෙ.:D:D:D
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    ඕකුන්ගෙන් ඔය වහබ්කාරයොන්ට ඇධ්‍යාපනය කියලා දෙයක් නෑනෙ බන්,උන්ට මද් රාසා ඉස්කෝලවල උගන්නන්නෙ අල්ලා ලොකුය අල්ලා ශ්‍රේශ්ටය,අල්ලග්ව් ව#ල මෙච්චර දිගය අල්ලා හමදේම කරා අල්ලා උඹෙ අම්මට හි@@ව වගේ මේ ලෝකෙ කිසිම මොලේ තියෙන එකෙක් පිලිගන්නෙ නැති දේවල්නෙ.උන්ගෙ අරමුණ මොලේ නැති ඔටු චූ බොන,තුන්කාලෙ පයි කොටයක් තියෙන,පුලුවන් තරම් ළමයි හදලා ලෝකෙ තියෙන ඔක්කොම තෙල් ජාති මස් ජාති කාල ලෙඩවෙච්චි තමන්ගෙ ගෑනිට ගෝනි පොරවලා අල්ලපු ගෙදර ගෑනිගෙ රෙද්ද උස්සලා බලන රැවුල අඩි 2ක් විතර වවලා නෑබිලිය ඔලුවෙ දගෙන ලෝකෙ තියෙන සක්කිලිම බලු වැඩ ජරා වැඩ කරලා අවුරුදු 55න් විතර මැරිලා යන හු$#%නෙක් බිහි කරන එක.අපේ උන් පාඩුවෙ කට පුක වහගෙන ඉන්නකොට මුන් නටනව වැඩී.

    මචන් මුලින් උන්ගේ එන්නේ එක පවුලයි .උන් ඔහේ ඉන්නවා .ඒ ඉන්න අතරේ වටේ පිටේ මිනිස්සුන්ට කෑම බීම එහෙම දීලා යාළු වෙනවා .අපේ එවුන්ටත් නිකන් දෙනවනම් පුක හරි ගනී නේ .ඊට පස්සේ කරන්නේ උන්ව සල්ලි වලට තණ්හා කරවලා ඉඩම හරි ගේ හරි ගන්නවා .ඔහොම ටික ටික පැත්තම අල්ලනවා .ඕනේ සල්ලි අරාබියෙන් පල්ලිය හරහා පොම්ප කරනවා
     

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    මචන් මුලින් උන්ගේ එන්නේ එක පවුලයි .උන් ඔහේ ඉන්නවා .ඒ ඉන්න අතරේ වටේ පිටේ මිනිස්සුන්ට කෑම බීම එහෙම දීලා යාළු වෙනවා .අපේ එවුන්ටත් නිකන් දෙනවනම් පුක හරි ගනී නේ .ඊට පස්සේ කරන්නේ උන්ව සල්ලි වලට තණ්හා කරවලා ඉඩම හරි ගේ හරි ගන්නවා .ඔහොම ටික ටික පැත්තම අල්ලනවා .ඕනේ සල්ලි අරාබියෙන් පල්ලිය හරහා පොම්ප කරනවා
    සවුදියෙන් අවුරුද්දට බිලියන 4ක් ඉස්ලාම් නග්ගන්න දෙනවා,ඔය රට වටේ ලොකු පල්ලි ගහන්නෙ ඒවගෙන් තමයි.තව ඔෆ ෆේක් අකවුන්ට් හදාගෙන හම්බයො කමෙන්ට් කරන්නෙත් උන්ගෙම ටීම් දාගෙන,උන්ට ගෙවන්නෙ ඔය සල්ලි වලින් තමයි.
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:11 AM agamata garu karanda igena ganin. alla kiyanne loke mawapu dewi kenek. oka uneth allage kamaththata. eka sathutin bara ganin. any way thanks for the time passing thread
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:09 AM oka ahapu ekekta waradinne naa waradilath naa. oya podda damma kiyalata thota amaruy. nikan gon katha kiyanne gonnu thamai

    muslim ewunda mewa dala thiyenne? Nathnam sahajeewana pon*ayo da? Liyala thiyena widiyata nam sahajeewana pon*ayo wage..
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    බන කියන්වද යකෝ ගමටම ඇහෙන්න,මේක දෙකේ දෙකේ පීකරයක් අඩි 20ක්30ක් උඩින් සෙට් කරලා විලාප තියනවා.අපේ ගෙවල් ලඟනම් මුස්ලිම් එකෙක් කිලෝමීටර් 10කට මෙහා නෑ.ඔහොම එකක් තිබුනනම් මම යකඩ කපන කියතකින් ගිහින් ඕක කපලා එන්නෙ.අනිත් එක එකපාරක්ද දෙපාරක්ද?දවසට 5 සැරයක් කන්කරච්චලේ:angry::angry::angry:

    banath kianne speaker ekakin nemeida, mulu gamatama ahenne ne owa danne, laga pahatah inna ayath oya bana ahagena inne. ai bana payak dekak kianawa ahala nedda. mama nam agamata dhamata etharam nuburu nehe, namuth oya kiana wilasayen mama mehema thread ekak dammoth kohoma tiyevida.
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    banath kianne speaker ekakin nemeida, mulu gamatama ahenne ne owa danne, laga pahatah inna ayath oya bana ahagena inne. ai bana payak dekak kianawa ahala nedda. mama nam agamata dhamata etharam nuburu nehe, namuth oya kiana wilasayen mama mehema thread ekak dammoth kohoma tiyevida.

    ලොල්. . ඔබතුමාගේ ජාතියයි, ආගමයි පොඩ්ඩක් කියනවද අපිට දැනගන්න. . :D
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    රට පාලනය කරන එවුන්ට කොන්ද පන නෑනෙ. චන්ද අඩු වෙයි කියල බයට ඔය එකෙක්වත් ඔවා කතා කරන්නෙ නෑ. ඉන්දියන් බල්ලොයි තම්බියොයි තමා ලන්කාව පාලනය කරන්නෙ. සින්හලයො මෝඩ කුහකයො නිසා ගොඩක් හිටියට වැඩක් නෑ