යේක මාතියා කොච්චර වාසනාවන්තද? මාතියල දන්නේ නේනේ.. අපේ නබියට ඌරො පෙන්නන්න බෙරි ඇයි කියල.. අපිලගේ නබියා දෙකට නෙමිල ඉන්නකොට ඌරෙක් පිට්පශ්ශෙන් ජින්ක ජිගිරි කොරල යෙතකොට නබියා කගහල හුකබාර් කියල යේක නිශා තමා අපිල හෙම වෙලේම නබියා මතක් වෙන්න ඔහොම කෙගහන්නේ![]()
dan othana bana kiagena hitiyoth, mehema thread ekak dawida? thama thamunge agama hariy kia pala, an agamikayan werediy kiyapala ethakota mehema self righteousness walin udaguwak wenne nehe
thambinta mona exam da bn unat oni ara lathooniya deegena inna



බන කියන්වද යකෝ ගමටම ඇහෙන්න,මේක දෙකේ දෙකේ පීකරයක් අඩි 20ක්30ක් උඩින් සෙට් කරලා විලාප තියනවා.අපේ ගෙවල් ලඟනම් මුස්ලිම් එකෙක් කිලෝමීටර් 10කට මෙහා නෑ.ඔහොම එකක් තිබුනනම් මම යකඩ කපන කියතකින් ගිහින් ඕක කපලා එන්නෙ.අනිත් එක එකපාරක්ද දෙපාරක්ද?දවසට 5 සැරයක් කන්කරච්චලේdan othana bana kiagena hitiyoth, mehema thread ekak dawida? thama thamunge agama hariy kia pala, an agamikayan werediy kiyapala ethakota mehema self righteousness walin udaguwak wenne nehe


බන කියන්වද යකෝ ගමටම ඇහෙන්න,මේක දෙකේ දෙකේ පීකරයක් අඩි 20ක්30ක් උඩින් සෙට් කරලා විලාප තියනවා.අපේ ගෙවල් ලඟනම් මුස්ලිම් එකෙක් කිලෝමීටර් 10කට මෙහා නෑ.ඔහොම එකක් තිබුනනම් මම යකඩ කපන කියතකින් ගිහින් ඕක කපලා එන්නෙ.අනිත් එක එකපාරක්ද දෙපාරක්ද?දවසට 5 සැරයක් කන්කරච්චලේ![]()
ඕකුන්ගෙන් ඔය වහබ්කාරයොන්ට ඇධ්යාපනය කියලා දෙයක් නෑනෙ බන්,උන්ට මද් රාසා ඉස්කෝලවල උගන්නන්නෙ අල්ලා ලොකුය අල්ලා ශ්රේශ්ටය,අල්ලග්ව් ව#ල මෙච්චර දිගය අල්ලා හමදේම කරා අල්ලා උඹෙ අම්මට හි@@ව වගේ මේ ලෝකෙ කිසිම මොලේ තියෙන එකෙක් පිලිගන්නෙ නැති දේවල්නෙ.උන්ගෙ අරමුණ මොලේ නැති ඔටු චූ බොන,තුන්කාලෙ පයි කොටයක් තියෙන,පුලුවන් තරම් ළමයි හදලා ලෝකෙ තියෙන ඔක්කොම තෙල් ජාති මස් ජාති කාල ලෙඩවෙච්චි තමන්ගෙ ගෑනිට ගෝනි පොරවලා අල්ලපු ගෙදර ගෑනිගෙ රෙද්ද උස්සලා බලන රැවුල අඩි 2ක් විතර වවලා නෑබිලිය ඔලුවෙ දගෙන ලෝකෙ තියෙන සක්කිලිම බලු වැඩ ජරා වැඩ කරලා අවුරුදු 55න් විතර මැරිලා යන හු$#%නෙක් බිහි කරන එක.අපේ උන් පාඩුවෙ කට පුක වහගෙන ඉන්නකොට මුන් නටනව වැඩී.ඔය හොදයි බන් .අපේ ලොකු තාත්තලා හිටියේ වත්තල එඩේරමුල්ලේ .ඉස්සර තනිකර සිංහල මිනිස්සු හිටියේ .පස්සේ තම්බි ටිකෙන් ටික ඇල්ලුවා ඉඩම් ටික .එළුවෝ ඇති කරගෙන එහෙම ඉන්නේ .
මුන්ගේ සීන් එක දානකොට පැත්තේම ඉන්න බල්ලෝ ඒ තාලෙට උඩුබුරලනවා .ඉන්න බෑ පැත්ත පළාතක .
ඒ ගොල්ලෝ හිටපු scheme එකේ අන්තිමට සිංහල පවුල් නැතුවම වගේ ගියා .ඒ ගොල්ලොත් ගෙවල් දොරවල් විකුණලා කිරිබත්ගොඩට ගියා මොකද එහෙ තම්බි නැති නිස.ළමයෙක්ට පාඩමක් වත් කරගන්න බැරුව හිටියේ .
හම්මෝ මම දැක්ක ඊයේ පට්ට කෑල්ලක් ඇවිත් හිටිය Exam ලියන්න. ඒක දැකල මටත් ලියන්න හිතුනා.![]()

එච්චර කරපු අල්ලට කොන නැතුව තොපි මවන්න බැරි උනානෙ.අර දොඹකරේ වැටිලා මැරිච්ච උන් බේරගන්න බැරි උනානෙ.අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-31-2016 02:30 AM natanna bari ekata polawa adailu. allage kamaththata thmaa hama ekakma wenne. alla ubawa hadala thiyenne oya exam eka fail wenda![]()



ඕකුන්ගෙන් ඔය වහබ්කාරයොන්ට ඇධ්යාපනය කියලා දෙයක් නෑනෙ බන්,උන්ට මද් රාසා ඉස්කෝලවල උගන්නන්නෙ අල්ලා ලොකුය අල්ලා ශ්රේශ්ටය,අල්ලග්ව් ව#ල මෙච්චර දිගය අල්ලා හමදේම කරා අල්ලා උඹෙ අම්මට හි@@ව වගේ මේ ලෝකෙ කිසිම මොලේ තියෙන එකෙක් පිලිගන්නෙ නැති දේවල්නෙ.උන්ගෙ අරමුණ මොලේ නැති ඔටු චූ බොන,තුන්කාලෙ පයි කොටයක් තියෙන,පුලුවන් තරම් ළමයි හදලා ලෝකෙ තියෙන ඔක්කොම තෙල් ජාති මස් ජාති කාල ලෙඩවෙච්චි තමන්ගෙ ගෑනිට ගෝනි පොරවලා අල්ලපු ගෙදර ගෑනිගෙ රෙද්ද උස්සලා බලන රැවුල අඩි 2ක් විතර වවලා නෑබිලිය ඔලුවෙ දගෙන ලෝකෙ තියෙන සක්කිලිම බලු වැඩ ජරා වැඩ කරලා අවුරුදු 55න් විතර මැරිලා යන හු$#%නෙක් බිහි කරන එක.අපේ උන් පාඩුවෙ කට පුක වහගෙන ඉන්නකොට මුන් නටනව වැඩී.
සවුදියෙන් අවුරුද්දට බිලියන 4ක් ඉස්ලාම් නග්ගන්න දෙනවා,ඔය රට වටේ ලොකු පල්ලි ගහන්නෙ ඒවගෙන් තමයි.තව ඔෆ ෆේක් අකවුන්ට් හදාගෙන හම්බයො කමෙන්ට් කරන්නෙත් උන්ගෙම ටීම් දාගෙන,උන්ට ගෙවන්නෙ ඔය සල්ලි වලින් තමයි.මචන් මුලින් උන්ගේ එන්නේ එක පවුලයි .උන් ඔහේ ඉන්නවා .ඒ ඉන්න අතරේ වටේ පිටේ මිනිස්සුන්ට කෑම බීම එහෙම දීලා යාළු වෙනවා .අපේ එවුන්ටත් නිකන් දෙනවනම් පුක හරි ගනී නේ .ඊට පස්සේ කරන්නේ උන්ව සල්ලි වලට තණ්හා කරවලා ඉඩම හරි ගේ හරි ගන්නවා .ඔහොම ටික ටික පැත්තම අල්ලනවා .ඕනේ සල්ලි අරාබියෙන් පල්ලිය හරහා පොම්ප කරනවා
අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:11 AM agamata garu karanda igena ganin. alla kiyanne loke mawapu dewi kenek. oka uneth allage kamaththata. eka sathutin bara ganin. any way thanks for the time passing thread![]()
අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:09 AM oka ahapu ekekta waradinne naa waradilath naa. oya podda damma kiyalata thota amaruy. nikan gon katha kiyanne gonnu thamai![]()
බන කියන්වද යකෝ ගමටම ඇහෙන්න,මේක දෙකේ දෙකේ පීකරයක් අඩි 20ක්30ක් උඩින් සෙට් කරලා විලාප තියනවා.අපේ ගෙවල් ලඟනම් මුස්ලිම් එකෙක් කිලෝමීටර් 10කට මෙහා නෑ.ඔහොම එකක් තිබුනනම් මම යකඩ කපන කියතකින් ගිහින් ඕක කපලා එන්නෙ.අනිත් එක එකපාරක්ද දෙපාරක්ද?දවසට 5 සැරයක් කන්කරච්චලේ![]()
banath kianne speaker ekakin nemeida, mulu gamatama ahenne ne owa danne, laga pahatah inna ayath oya bana ahagena inne. ai bana payak dekak kianawa ahala nedda. mama nam agamata dhamata etharam nuburu nehe, namuth oya kiana wilasayen mama mehema thread ekak dammoth kohoma tiyevida.
