අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා ඊයේ Exam එකේදී

Download_Now

Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා ඊයේ Exam එකේදී

    ඊයේ මම Colombo අවා පරිපාලන විභාගේ ලියන්ඩ. විභාගේ මැදදී මෙන්න කන පැලෙන්ද අල්ලාහු අක්බර් ග ගා ගායනය යනවා පල්ලියේ. විභාගේ දවසට වත් සද්දේ පොඩ්ඩක් අඩු කරලා දාන්ඩ බැරිද. සැහෙන වෙලාවක් paper එකට අවධානය ගන්ඩ බැරි උනා. :growl:
    මුන්ගේ තියෙන හිතුවක්කාර කම. පන්ස්සල් වල පිරිත් කියනවට case දැම්ම. මුන්ගේ මගුල් අපි අහන ඉන්ඩ ඕන අප්පිරියාවෙන්.
    මුන්ට නම් හොද පාඩමක් උගන් නන්ද ඕන මේකේ ඔය ආගම පතුරු වන්ඩ බෑ කියල පෙන්නන්ඩ.



    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:11 AM agamata garu karanda igena ganin. alla kiyanne loke mawapu dewi kenek. oka uneth allage kamaththata. eka sathutin bara ganin. any way thanks for the time passing thread
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:09 AM oka ahapu ekekta waradinne naa waradilath naa. oya podda damma kiyalata thota amaruy. nikan gon katha kiyanne gonnu thamai
     
    Last edited:

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    Paper eka awlak nane.
    elakiriye thawath ekek liyanawa kiya kiya hitiya. liwwada danne na habai.
    sahena awlak thama macho wela thiyenne.

    සාමාන්‍ය දැනීම නම් මදි මගේ. ප්‍රවුර්ති පත්තර මුකුත් බලන්නේ නෑ නේ.
    අනිත්ව නම් ඖලක් නෑ
     

    kasdbg

    Well-known member
  • Oct 18, 2011
    1,956
    1
    1,157
    113
    Mofos එකේ
    හම්මෝ මම දැක්ක ඊයේ පට්ට කෑල්ලක් ඇවිත් හිටිය Exam ලියන්න. ඒක දැකල මටත් ලියන්න හිතුනා. :(
     

    Download_Now

    Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:11 AM agamata garu karanda igena ganin. alla kiyanne loke mawapu dewi kenek. oka uneth allage kamaththata. eka sathutin bara ganin. any way thanks for the time passing thread
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:09 AM oka ahapu ekekta waradinne naa waradilath naa. oya podda damma kiyalata thota amaruy. nikan gon katha kiyanne gonnu thamai
     
    • Like
    Reactions: KDH

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,537
    113
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:11 AM agamata garu karanda igena ganin. alla kiyanne loke mawapu dewi kenek. oka uneth allage kamaththata. eka sathutin bara ganin. any way thanks for the time passing thread
    reputation_neg.gif
    අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:09 AM oka ahapu ekekta waradinne naa waradilath naa. oya podda damma kiyalata thota amaruy. nikan gon katha kiyanne gonnu thamai

    :lol:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    යේක මාතියා කොච්චර වාසනාවන්තද? මාතියල දන්නේ නේනේ.. අපේ නබියට ඌරො පෙන්නන්න බෙරි ඇයි කියල.. අපිලගේ නබියා දෙකට නෙමිල ඉන්නකොට ඌරෙක් පිට්පශ්ශෙන් ජින්ක ජිගිරි කොරල යෙතකොට නබියා කගහල හුකබාර් කියල යේක නිශා තමා අපිල හෙම වෙලේම නබියා මතක් වෙන්න ඔහොම කෙගහන්නේ :cool:
     

    WII22

    Member
    May 27, 2016
    24
    5
    0
    යේක මාතියා කොච්චර වාසනාවන්තද? මාතියල දන්නේ නේනේ.. අපේ නබියට ඌරො පෙන්නන්න බෙරි ඇයි කියල.. අපිලගේ නබියා දෙකට නෙමිල ඉන්නකොට ඌරෙක් පිට්පශ්ශෙන් ජින්ක ජිගිරි කොරල යෙතකොට නබියා කගහල හුකබාර් කියල යේක නිශා තමා අපිල හෙම වෙලේම නබියා මතක් වෙන්න ඔහොම කෙගහන්නේ :cool:
    :shocked::shocked::shocked::lol::lol::lol:
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    dan othana bana kiagena hitiyoth, mehema thread ekak dawida? thama thamunge agama hariy kia pala, an agamikayan werediy kiyapala ethakota mehema self righteousness walin udaguwak wenne nehe