අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා ඊයේ Exam එකේදී
ඊයේ මම Colombo අවා පරිපාලන විභාගේ ලියන්ඩ. විභාගේ මැදදී මෙන්න කන පැලෙන්ද අල්ලාහු අක්බර් ග ගා ගායනය යනවා පල්ලියේ. විභාගේ දවසට වත් සද්දේ පොඩ්ඩක් අඩු කරලා දාන්ඩ බැරිද. සැහෙන වෙලාවක් paper එකට අවධානය ගන්ඩ බැරි උනා.
මුන්ගේ තියෙන හිතුවක්කාර කම. පන්ස්සල් වල පිරිත් කියනවට case දැම්ම. මුන්ගේ මගුල් අපි අහන ඉන්ඩ ඕන අප්පිරියාවෙන්.
මුන්ට නම් හොද පාඩමක් උගන් නන්ද ඕන මේකේ ඔය ආගම පතුරු වන්ඩ බෑ කියල පෙන්නන්ඩ.
අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:11 AM agamata garu karanda igena ganin. alla kiyanne loke mawapu dewi kenek. oka uneth allage kamaththata. eka sathutin bara ganin. any way thanks for the time passing thread
අල්ලාහු අක්බර් එපාම උනා... 05-30-2016 07:09 AM oka ahapu ekekta waradinne naa waradilath naa. oya podda damma kiyalata thota amaruy. nikan gon katha kiyanne gonnu thamai
ඊයේ මම Colombo අවා පරිපාලන විභාගේ ලියන්ඩ. විභාගේ මැදදී මෙන්න කන පැලෙන්ද අල්ලාහු අක්බර් ග ගා ගායනය යනවා පල්ලියේ. විභාගේ දවසට වත් සද්දේ පොඩ්ඩක් අඩු කරලා දාන්ඩ බැරිද. සැහෙන වෙලාවක් paper එකට අවධානය ගන්ඩ බැරි උනා.

මුන්ගේ තියෙන හිතුවක්කාර කම. පන්ස්සල් වල පිරිත් කියනවට case දැම්ම. මුන්ගේ මගුල් අපි අහන ඉන්ඩ ඕන අප්පිරියාවෙන්.
මුන්ට නම් හොද පාඩමක් උගන් නන්ද ඕන මේකේ ඔය ආගම පතුරු වන්ඩ බෑ කියල පෙන්නන්ඩ.
Last edited:






