අල්ලාහු දෙවිඳුන්ගේන් ඔබ වෙත සුබ පණිවුඩයක

JEYkamal

Member
Mar 9, 2012
1,068
108
0
උබ ඉස්සේල්ලා අල්ලාගේ අම්මාට හුkපන්.


deviyanta apahasa karana avajathakayek namuth mama kavadath buduhamuduruvanta garu karami..:):):):):):):):):):):)

deviyanta baninna epa mage gal kollo...
umbe gal katarta banina kota umbe galata puduma vidiyata vedanavak denanava neda....:(:(
 
Last edited:

iresh041

Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    ඇයි අපි දෙවියන්ගේ සුබ ආරන්චියක් දැනුම් දෙන එක වරදක්ද සහෝදරය?කරුණාකරල මනුස්සකමින් වචන කතාකරන්ඩ.දෙවියන්ට අගෞරව කරන්ඩ එපා.:)

    අල්ලා උඹට මේක කිව්වේ බාත් රූම් එකේදිද ?:lol::lol::lol:
     

    iresh041

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    muslim-wanker.png

    :shocked::shocked::shocked:
     

    fahadhnazir

    Member
    Jan 11, 2009
    1,362
    131
    0
    39
    උඹ නොදැනුවත්වම උඹලගෙ ඉස්ලාම් ආගමට අගෞරවයක් කරන බව දැනුනෙ නෑ නේද?:baffled:
    අල්ලා දෙවියන් උඹට පැවසුවා කිව්ව නිසා අහන්නෙ...
    මම අහලා තියෙන ඉස්ලාම් දහමෙ නම් දෙවියන් ගෙ පනිවිඩ ලැබුනෙ ප්‍රොෆට් කෙනෙකුට.
    උඹ අහල නැද්ද නබි තුමා කියලා කෙනෙක් ගැන...අර සල් තුමා කියන කෙනා.
    එයා දෙවියන්ගෙ එක් පණිවිඩ කරුවෙක්ලු.දැන් උඹත් නබි වරයෙක් ද?:eek::eek::eek:
    පෝස්ට් එකේ හැටියට උත්තරය ඔව් වෙන්න ඕන.
    එහෙනම් ඔබ තුමා හැර තවත් නබි වරු මෙහි සිටිත්ද?
    අන්වර් වරු,සහ ෆේක් වරු නම් අප දනිමු.
    ඔබ වැන්නෙකුට පනිවිඩ බාර දීමෙන් එතුමා විශාල වරදක් කර තිබේ
    .:no::no::no:


    umbage knowledge eka gana godak sathutu wenawa.. meh wagey haalpaaruwonta umbage question eka thama hari.. mehema ayaale joliyata gahala karumeta ipadichcha satthu kawadaawath kisima aagamakata ayath wenne na.. munta apaaya sure..
     

    fahadhnazir

    Member
    Jan 11, 2009
    1,362
    131
    0
    39
    ඇයි අපි දෙවියන්ගේ සුබ ආරන්චියක් දැනුම් දෙන එක වරදක්ද සහෝදරය?කරුණාකරල මනුස්සකමින් වචන කතාකරන්ඩ.දෙවියන්ට අගෞරව කරන්ඩ එපා.:)

    pala ponnayo.. thoge ammata da suba aaranchiya kiwwe? thopi mona wesek wunath kamak naha mata.. ponna aathal denne nathuwa pala yanna.. umba muslim kenek nemei kiyala hondata penawa.. ayaale yana ballek joliyata gahala karumeta ipadichchara kariyek thopi.. paraya..
     

    erandap

    Active member
  • Jun 11, 2008
    317
    30
    28
    පට්ට ජොකියෙක්නෙ මූ... ඔක්කොම උන් මෙයාගෙ ලමයි උනේ කොහොමද?
     

    lahiru06

    Active member
  • May 16, 2008
    890
    216
    43
    Some where in SriLanka
    අල්ලාහ් දෙවිඳුන්ගේන් සුබ පණිවුඩයක් ඔබ වෙත:)


    allah-terre-coran.jpg


    අල්ලාහ් දෙවිඳුන් විසින් මාව එළකිරියට එව්වේ ඔබ වෙත සුබ ආරංචියක් දැනුම් දෙන්නයි.අප අල්ලහ් සුබානවොතාලා විසින් ශ්‍රී ලාංකික ජනතාව පාපයෙන් මුදා ගනිමින් මුලු ශ්‍රී ලංකාවම අල්ලාහ් සුබානවොතාලානන්ගේ රාජ්‍යක් කර ගැනීමට උන් වහන්සේ සිය කැමැත්ත පලකර තිබෙනා බව ඔඅබට දැනුම් දෙන්න යැයි මට පැවසුව.මේ සඳහා අවශ්‍ය සහායට තවත් අති උතුම් අල්ලහ් දෙවිඳුන්ගේ සුභ ආරන්චිය රැගත් පණෛවුඩ කරුවන් කීප දෙනෙක් එළකිරි තුලට පවා එවා ඇති බව උන් වහන්සේ මට දැනුම් දුන්න.අපි සියලු දෙනාම අති උතුම් අල්ලාහ් දෙවිඳුන්ගේ දරුවන් වෙමු.ඔබ සැමට අල්ලාහ් දෙවිඳු සරණයි.ම්ෂාහ් අල්ලාහ්.:):):)


     

    HondaMPLG

    Member
    Feb 4, 2012
    6,269
    2,415
    0
    මෙතනම තමයි
    අල්ලාහ් දෙවිඳුන්ගේන් සුබ පණිවුඩයක් ඔබ වෙත:)


    allah-terre-coran.jpg


    අල්ලාහ් දෙවිඳුන් විසින් මාව එළකිරියට එව්වේ ඔබ වෙත සුබ ආරංචියක් දැනුම් දෙන්නයි.අප අල්ලහ් සුබානවොතාලා විසින් ශ්‍රී ලාංකික ජනතාව පාපයෙන් මුදා ගනිමින් මුලු ශ්‍රී ලංකාවම අල්ලාහ් සුබානවොතාලානන්ගේ රාජ්‍යක් කර ගැනීමට උන් වහන්සේ සිය කැමැත්ත පලකර තිබෙනා බව ඔඅබට දැනුම් දෙන්න යැයි මට පැවසුව.මේ සඳහා අවශ්‍ය සහායට තවත් අති උතුම් අල්ලහ් දෙවිඳුන්ගේ සුභ ආරන්චිය රැගත් පණෛවුඩ කරුවන් කීප දෙනෙක් එළකිරි තුලට පවා එවා ඇති බව උන් වහන්සේ මට දැනුම් දුන්න.අපි සියලු දෙනාම අති උතුම් අල්ලාහ් දෙවිඳුන්ගේ දරුවන් වෙමු.ඔබ සැමට අල්ලාහ් දෙවිඳු සරණයි.ම්ෂාහ් අල්ලාහ්.:):):)
    shit-emoticon.gif

    shit-emoticon.gif

    shit-emoticon.gif

    shit-emoticon.gif

    shit-emoticon.gif