අල්ලිරාජාගෙ පෙටිගෝ විසිවෙයි, SLT එක Gortune හෝ Jio එකට

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    රජයේ ආයතන ප්‍රතිසංවිදාන සදහා කමිටු වලින් SLT එක ගන්න කැමති වුන ආයතන තුනෙන් දෙකක් තෝරගෙන තියෙනව ඊලග RFP ස්ටෙප් එකට.

    තේරුන ආයතන දෙක.
    1. Gortune International Investment Holding Ltd
    2. Jio Platforms Ltd

    ප්‍රතික්ශේප වුන ආයතනය.
    3. Pettigo Comercio International LDA




    * මට නම් මේ Gortune කියන කම්පනි එක ගැන හරියට කිසිම තොරතුරක් හොයාගන්න බැරිවුනා.
    මම මුලින් හිතුවෙ Fortune කියන එක ටයිපො එකකින් Gortune කියල වැටිල වෙන්නැති කියල, ඒත් එකදිගටම තාම එහෙම වෙන්නත් බෑනෙ. මෙච්චර ලොකු ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කරනවනම් පොඩි කම්පනි එකක් වෙන්නත් බෑනෙ, ඒත් කිසිම ඩීටේල් එකක් හොයාගන්නත් බෑ. ෆුල් සස් සීන් එකක්.
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    මොකෙක් හරි ලංකාවේම එකෙක් අටවපු සමාගමක් දාලා ගේමක් ගහන්න හදනවද දන්නේ නෑ.
    අර ගෝඨාභය සිංගප්පූරුවේ සමාගමක් අටවලා මිග් යානා ගත්තා වගේ..
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,284
    12,343
    113
    Ohio, USA
    මොකෙක් හරි ලංකාවේම එකෙක් අටවපු සමාගමක් දාලා ගේමක් ගහන්න හදනවද දන්නේ නෑ.
    අර ගෝඨාභය සිංගප්පූරුවේ සමාගමක් අටවලා මිග් යානා ගත්තා වගේ..
    Gota ta Henama Gahapan!!!!
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    මොකෙක් හරි ලංකාවේම එකෙක් අටවපු සමාගමක් දාලා ගේමක් ගහන්න හදනවද දන්නේ නෑ.
    අර ගෝඨාභය සිංගප්පූරුවේ සමාගමක් අටවලා මිග් යානා ගත්තා වගේ..
    ow.
    ehema wenna puluwan.

    Spelling mistake.

    Fortune International Investment Holding Ltd c/o Capital Alliance Limited - https://www.dailymirror.lk/print/fr...d-in-taking-over-Sri-Lanka-Telecom/238-274986
    nope.
    it's gortune.
    SOERU says it's a chinese investor.
    ------ Post added on Jan 31, 2024 at 8:41 AM
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,704
    11,512
    113
    හඳට කිට්ටුව
    රජයේ ආයතන ප්‍රතිසංවිදාන සදහා කමිටු වලින් SLT එක ගන්න කැමති වුන ආයතන තුනෙන් දෙකක් තෝරගෙන තියෙනව ඊලග RFP ස්ටෙප් එකට.

    තේරුන ආයතන දෙක.
    1. Gortune International Investment Holding Ltd
    2. Jio Platforms Ltd

    ප්‍රතික්ශේප වුන ආයතනය.
    3. Pettigo Comercio International LDA




    * මට නම් මේ Gortune කියන කම්පනි එක ගැන හරියට කිසිම තොරතුරක් හොයාගන්න බැරිවුනා.
    මම මුලින් හිතුවෙ Fortune කියන එක ටයිපො එකකින් Gortune කියල වැටිල වෙන්නැති කියල, ඒත් එකදිගටම තාම එහෙම වෙන්නත් බෑනෙ. මෙච්චර ලොකු ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කරනවනම් පොඩි කම්පනි එකක් වෙන්නත් බෑනෙ, ඒත් කිසිම ඩීටේල් එකක් හොයාගන්නත් බෑ. ෆුල් සස් සීන් එකක්.

    Gortune - "GO"tabaya "R"ajapaksha TUNE
     

    Dennied

    Well-known member
  • Nov 9, 2014
    5,443
    2,642
    113
    සිරි ලංකාව
    Screenshot_20240131_084719.jpg



    අටවලා වගේ..
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,841
    113
    SSL වත් නැති කෝපරේට් ජයන්ට් මොකද්ද සොන්නයෝ. මගෙ පර්සනල් වෙබ් සයිට් එකටත් SSL තියනවා
    ආදායම් බදු එකේ වෙබ් එක හදපු උන්ටම දීලා වගේ එකත්
     
    • Haha
    Reactions: Draco Malfoy