මුන් බේරපු මිනිස්සුන්ටත් සද්දේ දානවා වගේ පේන්නේ කළු අත් නැති එක ඇඳන් ඉන්න එකා
Last edited:
Thinking out of the box ultra pro versionබේරපු නෙවෙයි ඔය කෑගහන එකා වෙන්න බැරිද අලියව කෑම දිගටම දාල ඔතන ම තියාගෙන video කර කර මේ චැනල් එක කරන්නේ ??
මුගේ චැනල් එකේම තියෙන්නේ හැමදාම දාපු ඔය වගේ video නේ.
පුරුදු නැති එකෙක්නම් ඔහොම අලියා ලගටම ගිහින් බය කරන්නේ නෑ .Thinking out of the box ultra pro version
අර බැනියම ඇදගෙන ඇවිදින අයියගේකාගේද ? අලියාගේ ද ?
ow bn, uge channel eke aliya witrai inneපුරුදු නැති එකෙක්නම් ඔහොම අලියා ලගටම ගිහින් බය කරන්නේ නෑ .
ඔය මුගේ බිස්නස් එක.
අලියව පාරට ගෙනල්ලා video කරල youtube දානව.
බේරපු නෙවෙයි ඔය කෑගහන එකා වෙන්න බැරිද අලියව කෑම දිගටම දාල ඔතන ම තියාගෙන video කර කර මේ චැනල් එක කරන්නේ ??
මුගේ චැනල් එකේම තියෙන්නේ හැමදාම දාපු ඔය වගේ video නේ.
Thinking out of the box ultra pro version
ow bn, uge channel eke aliya witrai inne
uw gawa ali wedi hitan have
වන ජීවී එක දැනුවත් කරා නම් හරි. සිරාවටම.පුරුදු නැති එකෙක්නම් ඔහොම අලියා ලගටම ගිහින් බය කරන්නේ නෑ .
ඔය මුගේ බිස්නස් එක.
අලියව පාරට ගෙනල්ලා video කරල youtube දානව.
ඕකුන්ම වෙන්න ඇති බන් ඔය..වෙන කාටද ඕක කරන්න පුලුවන්වන ජීවී එක දැනුවත් කරා නම් හරි. සිරාවටම.
Youtube nam danne na. oya pathiwala palathuru kada karana unma thamai alinwa owwata purudu karanne.පුරුදු නැති එකෙක්නම් ඔහොම අලියා ලගටම ගිහින් බය කරන්නේ නෑ .
ඔය මුගේ බිස්නස් එක.
අලියව පාරට ගෙනල්ලා video කරල youtube දානව.