අලුත්කඩේ උසාවිය ළඟදී ගනේමුල්ල සංජීවට වෙඩි!

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    මහින්ද ටී 56 පන්නලා
    කොහොමද ආරක්සාව තහවුරු කරන්නේ
    අනුරට කියපන් මහිඳටම ආයේ ආණ්ඩුව බාර දීලා ගෙදර යන්න කියලා🤣🤣
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,845
    1
    11,184
    113
    Sanjeewa kappan scen eke naaneda uu kudu business kara vitharane.
    gampaha town eke kappan case naththe osman lokka hinda. sanjeewa osmen ekka tharahath oya seen hindane. sarana gunawardene ehemath osmen ekka thara kappan case eka hindane.ape thaththala 1990 indan business kala gampaha.osmen lokkata henata salakanawa ithin
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    වටගලයව වෙව්ලන ඵක නතර වුනේ දැන්ද කොහෙද..🤣🤣හම්බෝ මුන් නම් බලේට අාපු දවසේ ඉඳන් පට්ට අාතල් ඵකක් දෙන්නේ🤣🤣

     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,924
    113
    image-53.png


    ඔහු යුද්ධ හමුදාවේ හිටපු ලුතිනන් වරයෙකි. ඉකුත් කාලය පුරා සීදූව සහ ගල්කිස්ස පොලිස් වසම් වල ඝාතන හතක් සිදු කළ පුද්ගලයකු බව පොලිස් ආරංචි මාර්ග සඳහන්කරයි - https://www.lankadeepa.lk/news/සජවග-වඩකකර-පතතලමද-අලලය/101-667102

    The main suspect arrested over Ganemulla Sanjeewa's murder has been reportedly identified as a former Intelligence member of the Sri Lanka Army, the Daily Mirror learns.- https://www.dailymirror.lk/breaking...-shooter-revealed-as-ex-Army-Intel/108-302744
     
    Last edited:

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,312
    36,421
    113
    කෑගල්ල
    image-53.png


    ඔහු යුද්ධ හමුදාවේ හිටපු ලුතිනන් වරයෙකි. ඉකුත් කාලය පුරා සීදූව සහ ගල්කිස්ස පොලිස් වසම් වල ඝාතන හතක් සිදු කළ පුද්ගලයකු බව පොලිස් ආරංචි මාර්ග සඳහන්කරයි - https://www.lankadeepa.lk/news/සජවග-වඩකකර-පතතලමද-අලලය/101-667102

    The main suspect arrested over Ganemulla Sanjeewa's murder has been reportedly identified as a former Intelligence member of the Sri Lanka Army, the Daily Mirror learns.- https://www.dailymirror.lk/breaking...-shooter-revealed-as-ex-Army-Intel/108-302744
    අඩෝ මේ ඌ ද? සුපිරි විදිහට ඉන්න ඩයල් එකක් වගේ නේ...
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,998
    28,903
    113
    gampaha town eke kappan case naththe osman lokka hinda. sanjeewa osmen ekka tharahath oya seen hindane. sarana gunawardene ehemath osmen ekka thara kappan case eka hindane.ape thaththala 1990 indan business kala gampaha.osmen lokkata henata salakanawa ithin
    robinhood wage dial ekak neda..dan hena wayasai
     
    • Like
    Reactions: Ysa Karu

    Any.key

    Well-known member
  • Jul 13, 2017
    10,524
    12,937
    113
    රාජපක්ශලා 2.50 වෑටිලා තියෙද්දිත් මුන්ට අරිනවා කියන්නේ හිතපන්කෝ. ඕකුන් රනිලාගේ යහපාලනේට කෙලපු හෑටි මතකනේ. මේ වගේ ගොබ්බ යක්කු ඉන්න ආණ්ඩුවකට එහෙනම් ඈස් පියාගෙන ඈරලා දායි
    2.50 kiyanne X ne ban.
     

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,845
    1
    11,184
    113
    robinhood wage dial ekak neda..dan hena wayasai
    ow dan nan eliyta bahinneth nane gedrin.aluth policiyta gewal gawa idama dunneth pora kiyala kiyanne. marana case hinda. anith un ekka bladdi honda charithayk. eth ithi marakam thama.kappam case nathi unata. godak case wena un dala karanne
     
    • Like
    Reactions: dayt0na

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113

    mahinda mini maraddi hure dapu ponnayanta wechcha wedak

    @SLK_sri ලියපන් කෝ හෑල්ලක් ජාතික ආරක්ශාව ගැන .

    liyanna deyak naha, dekkane police ponnayo napu nema
    ------ Post added on Feb 19, 2025 at 9:04 PM

    අනුරට කියපන් මහිඳටම ආයේ ආණ්ඩුව බාර දීලා ගෙදර යන්න කියලා🤣🤣

    a huththata issella kelin hiytaganna kiyapan, marenna ona menna inna manussayawa ubala kalinma marala dannada hadanne, paw a naki huththa
    ------ Post added on Feb 19, 2025 at 9:06 PM
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,312
    36,421
    113
    කෑගල්ල

    මැරිච්ච එක ඉතිහාස ගත වෙනවා කියලා news වල ඇහුනා..​


    :lol: bar association එකේ membership card එකකුත් හදලා


    ට හුකනව දාලා යකෝ ඒ නමයි ID number එකයි... :lol: :lol:
    ------ Post added on Feb 19, 2025 at 9:16 PM
     
    • Haha
    Reactions: monson

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,613
    6,177
    113
    image-53.png


    ඔහු යුද්ධ හමුදාවේ හිටපු ලුතිනන් වරයෙකි. ඉකුත් කාලය පුරා සීදූව සහ ගල්කිස්ස පොලිස් වසම් වල ඝාතන හතක් සිදු කළ පුද්ගලයකු බව පොලිස් ආරංචි මාර්ග සඳහන්කරයි - https://www.lankadeepa.lk/news/සජවග-වඩකකර-පතතලමද-අලලය/101-667102

    The main suspect arrested over Ganemulla Sanjeewa's murder has been reportedly identified as a former Intelligence member of the Sri Lanka Army, the Daily Mirror learns.- https://www.dailymirror.lk/breaking...-shooter-revealed-as-ex-Army-Intel/108-302744
    Bump
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    වෙලාවට කොටි ඉද්දී මුන් හිටියෙ නැත්තේ
    කොටි ගහන එක නම් ඉවසන්න පුළුවන් මුන්ගේ බොරු අහන එක තමා ඉවසාගෙන ඉන්න බැරි වෙන්නේ🤣🤣🤣🤮
     
    • Haha
    Reactions: Rontmir