Ehema awulk naa bn..
Uba paduwe inna dial ekak nam kisi awulk na..bayya wage anith minissu ekka kayyata yanawa nam awul..
Neighborhood eka balapan...decent, wall bound gewal nam shape..paduwe inna puluwan..
Awuruddata, Christmas ekata monawa hari neighbors lata deepan...pare dakkama hina weyan... hadissiyakata katha karanna level ekata asraya karapan..
Kisi awulk na..dan oya kawuruth nodanna ratawal wala pawaa yanne...oka mokakda..
Math aluthen geyak aran padinchiyata awa dan awuruddak wage athi..