අලුත්ම බයික් එක කඩාගත්තු උන් ඉන්නවද?
මගෙ එක පෙරලිලා පොඩ්ඩක් සීරුනා.වෙලාවට ලොකු අවුලක් උනේ නෑ.උඹලටත් මෙහෙම වෙලා තියනවද?


මගෙ එක පෙරලිලා පොඩ්ඩක් සීරුනා.වෙලාවට ලොකු අවුලක් උනේ නෑ.උඹලටත් මෙහෙම වෙලා තියනවද?






ohoma thamai ithin. mata nam awlak une naa welawata.කඩ්ඩ බැරි එකා;21342565 said:ow ban mama mage pulsar 180 aran dawas 2i, bend ekak gathdi slip wela gihin watuna. side mirror, safe guard, head eke side eka, sari guard eka damage una.ohoma thamai ithin. mata nam awlak une naa welawata.
කඩ්ඩ බැරි එකා;21342565 said:ow ban mama mage pulsar 180 aran dawas 2i, bend ekak gathdi slip wela gihin watuna. side mirror, safe guard, head eke side eka, sari guard eka damage una.ohoma thamai ithin. mata nam awlak une naa welawata.


leli gahagena kalisam iragena adagena gedara awe 
machan 180 thel kohomada bn?කඩ්ඩ බැරි එකා;21342565 said:ow ban mama mage pulsar 180 aran dawas 2i, bend ekak gathdi slip wela gihin watuna. side mirror, safe guard, head eke side eka, sari guard eka damage una.ohoma thamai ithin. mata nam awlak une naa welawata.