අලුත්ම බයික් එක කඩාගත්තු උන් ඉන්නවද?

amilasadaruwan4455

Well-known member
  • Nov 3, 2016
    373
    361
    63
    අලුත්ම බයික් එක කඩාගත්තු උන් ඉන්නවද?

    මගෙ එක පෙරලිලා පොඩ්ඩක් සීරුනා.වෙලාවට ලොකු අවුලක් උනේ නෑ.උඹලටත් මෙහෙම වෙලා තියනවද?:(:(:(
     

    amilasadaruwan4455

    Well-known member
  • Nov 3, 2016
    373
    361
    63
    කඩ්ඩ බැරි එකා;21342565 said:
    ow ban mama mage pulsar 180 aran dawas 2i, bend ekak gathdi slip wela gihin watuna. side mirror, safe guard, head eke side eka, sari guard eka damage una. :( ohoma thamai ithin. mata nam awlak une naa welawata.

    ඔව් බන් අලුත්පිටම හින්ද දුකේ බෑ
     

    powers

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    3,357
    480
    83
    Nittambuwa
    කඩ්ඩ බැරි එකා;21342565 said:
    ow ban mama mage pulsar 180 aran dawas 2i, bend ekak gathdi slip wela gihin watuna. side mirror, safe guard, head eke side eka, sari guard eka damage una. :( ohoma thamai ithin. mata nam awlak une naa welawata.

    ado mageth tvs wego scootiya peraluna ban.gaththa alutha hamotama mokak hari set wenawa.matath kisima thuwalayak une na.. dukai tamai..tamath paint kare na.:sorry::(
     

    amilasadaruwan4455

    Well-known member
  • Nov 3, 2016
    373
    361
    63
    meke plastic eka hirila tiyenne.eka harigassanna kramayak nadda?aluthen parts aran replace karanna puluwan.eth oya podi scratch ekata ehema karana eka boru wadakne.
     

    fe-lix

    Active member
  • Oct 8, 2014
    336
    67
    28
    Kurunagala
    කඩ්ඩ බැරි එකා;21342565 said:
    ow ban mama mage pulsar 180 aran dawas 2i, bend ekak gathdi slip wela gihin watuna. side mirror, safe guard, head eke side eka, sari guard eka damage una. :( ohoma thamai ithin. mata nam awlak une naa welawata.
    machan 180 thel kohomada bn?
    math used ekak gnna inne 😕
     

    willpower

    Well-known member
  • Oct 21, 2011
    8,666
    5,781
    113
    Upcountry 👑
    Bike එක ඇරන් සතියක් යන්ට කලින් වෑන් එකක් එලවන් අපු පොඩි එකේක් හැප්පුව කියහන්කෝ.