අලුත්ම රැල්ල - Dialog පාරිභෝගිකයන්

villa pro

Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    කොරරෝනා කාලේ සියයට 60 - 140% කින් වැඩිකරපු ඩයලොග් සේවාගාස්තු අඩු නොකිරීම නිසා ඩයලොග් පාරිභෝගිකයන්
    ඩයලොග් වර්ජන නව රැල්ලක් social media ඔස්සේ මේ දිනවල ආරම්භ කර තියනවා!

    IMG_20240924_173425.jpg
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,800
    6,029
    113
    අනුර කුමාරට ලියුමක් දැම්ම නම් හරි, "mobile number portability" එක නීතියක් කරන්න කියල සියලු නෙට්වර්ක් වලට. එතකොට උබලට තියෙන නම්බර් එකම වෙන කම්පනි එකකින් උනත් ගන්න පුලුවන්.

    මේ ක්‍රමේ පිටරටවල් වල තියෙනව, ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ව හූරන්කන්නම ඒක කරන්නෙ ලන්කාවෙ කම්පනි.

    මේක නම් උබල ඉල්ලිය යුතුමයි, ඒක ප්‍රබල දෙයක් ලන්කාවෙ තියෙන ඒකාදිකාරය කඩන්න.

    පස්සෙ තව කම්පනි වලට එන්න ඉඩදෙන්න ඕනෙ. එතකොට ඔයාලගෙ නම්බර් එකම අඩුවට තියෙන නෙට්වර්ක් කම්පනි එකකට මාරු කරගන්න පුලුවන්.

    කලින් තිබ්බ හැම ආන්ඩුවක් ම තමන්ගෙ පොකට් එකට ඒ කම්පනි වලින් සල්ලි එන නිසා ඕව වෙනස් කලේ නෑ.
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,112
    1
    11,128
    113
    අනුර කුමාරට ලියුමක් දැම්ම නම් හරි, "mobile number portability" එක නීතියක් කරන්න කියල සියලු නෙට්වර්ක් වලට. එතකොට උබලට තියෙන නම්බර් එකම වෙන කම්පනි එකකින් උනත් ගන්න පුලුවන්.

    මේ ක්‍රමේ පිටරටවල් වල තියෙනව, ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ව හූරන්කන්නම ඒක කරන්නෙ ලන්කාවෙ කම්පනි.

    මේක නම් උබල ඉල්ලිය යුතුමයි, ඒක ප්‍රබල දෙයක් ලන්කාවෙ තියෙන ඒකාදිකාරය කඩන්න.

    පස්සෙ තව කම්පනි වලට එන්න ඉඩදෙන්න ඕනෙ. එතකොට ඔයාලගෙ නම්බර් එකම අඩුවට තියෙන නෙට්වර්ක් කම්පනි එකකට මාරු කරගන්න පුලුවන්.

    කලින් තිබ්බ හැම ආන්ඩුවක් ම තමන්ගෙ පොකට් එකට ඒ කම්පනි වලින් සල්ලි එන නිසා ඕව වෙනස් කලේ නෑ.
    Meka karoth nan dialog ge monopoly ekata kelama wela yanawa
     
    • Like
    Reactions: snm1990 and NRTG

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,209
    20,827
    113
    හස්තිශෛලපුර
    අනුර කුමාරට ලියුමක් දැම්ම නම් හරි, "mobile number portability" එක නීතියක් කරන්න කියල සියලු නෙට්වර්ක් වලට. එතකොට උබලට තියෙන නම්බර් එකම වෙන කම්පනි එකකින් උනත් ගන්න පුලුවන්.

    මේ ක්‍රමේ පිටරටවල් වල තියෙනව, ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ව හූරන්කන්නම ඒක කරන්නෙ ලන්කාවෙ කම්පනි.

    මේක නම් උබල ඉල්ලිය යුතුමයි, ඒක ප්‍රබල දෙයක් ලන්කාවෙ තියෙන ඒකාදිකාරය කඩන්න.

    පස්සෙ තව කම්පනි වලට එන්න ඉඩදෙන්න ඕනෙ. එතකොට ඔයාලගෙ නම්බර් එකම අඩුවට තියෙන නෙට්වර්ක් කම්පනි එකකට මාරු කරගන්න පුලුවන්.

    කලින් තිබ්බ හැම ආන්ඩුවක් ම තමන්ගෙ පොකට් එකට ඒ කම්පනි වලින් සල්ලි එන නිසා ඕව වෙනස් කලේ නෑ.
    mobile number portability

    meka sinhalen kohomada kiyanne?
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    9,995
    12,081
    113
    අනුර කුමාරට ලියුමක් දැම්ම නම් හරි, "mobile number portability" එක නීතියක් කරන්න කියල සියලු නෙට්වර්ක් වලට. එතකොට උබලට තියෙන නම්බර් එකම වෙන කම්පනි එකකින් උනත් ගන්න පුලුවන්.

    මේ ක්‍රමේ පිටරටවල් වල තියෙනව, ලන්කාවෙ මිනිස්සුන්ව හූරන්කන්නම ඒක කරන්නෙ ලන්කාවෙ කම්පනි.

    මේක නම් උබල ඉල්ලිය යුතුමයි, ඒක ප්‍රබල දෙයක් ලන්කාවෙ තියෙන ඒකාදිකාරය කඩන්න.

    පස්සෙ තව කම්පනි වලට එන්න ඉඩදෙන්න ඕනෙ. එතකොට ඔයාලගෙ නම්බර් එකම අඩුවට තියෙන නෙට්වර්ක් කම්පනි එකකට මාරු කරගන්න පුලුවන්.

    කලින් තිබ්බ හැම ආන්ඩුවක් ම තමන්ගෙ පොකට් එකට ඒ කම්පනි වලින් සල්ලි එන නිසා ඕව වෙනස් කලේ නෑ.
    number portability eka genna ona, ethakota company walata unath unge maseta laksha ganan bill gewana network maru karanna pulwawan..
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    villa pro

    Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    Meka karoth nan dialog ge monopoly ekata kelama wela yanawa
    මාත් හිතන්නෙ හොද mobile service company 10 වත් අඩුම තියෙන්න ඕනි ලංකාවට

    Content based packages නැතුව anytime data විතරක් දෙන්න කියලා නීතියක් පනවන්න ඕන. Content based packages නම් සාපයක්
    දැනට තියන anytime ඒවා නම් මිනිස්සු හූරං කනවා
    ------ Post added on Sep 24, 2024 at 6:06 PM
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,800
    6,029
    113
    mobile number portability

    meka sinhalen kohomada kiyanne?

    ඒක නම් හිතාගන්න අමාරුයි, මොකක් හරි එකක් සින්හලෙන් කොටල වරහන් ඇතුලෙ ඉන්ග්‍රීසි වචන ටික දාපන් 😂 කොහොමත් සින්හල වචනෙ ඉන්ග්‍රීසි වචනෙට වඩා අමාරු වෙයි ශුවර් එකට "ප්‍රෛශුන්‍ය" කිරීමේ හැකියාව වගේ බොරු සින්හලයක් දාපන් ලියුමක් ලිව්වොත් 😂
     
    • Like
    Reactions: NRTG