6months progress eka hodai. hoda anagathyak tiyenawa vage feeling ekak tiyei. but sure na thama![]()
Fuck wela thiynna
ගෙවල් ගාව හෙන දැඟලිල්ලක් තියෙන ගෑනියෙක් හිටියා
කොයි වෙලේ මීට් උනත් එක්කෝ ඒකිගේ ළමයෙක් ඉන්නවා, නැත්තම් අපේ ගෑනි ඉන්නවා
යන්තම් ගේමක් ගහලා ඒකිට ඇරියා

Kalin wada krapu company eken ain una, heta idan aluth company ekaka wada. From UK company to Canada company
Year eka iwarawenna kalin lassna kali 10kwath room adinna one.

ow bn ane mnda bnඅවුරුදු දෙකක්ම කිට්ටුව කෙල උනා කොරෝනා හින්දා බන්![]()
තාම ඉවරයක් පෙන්නවත් නෑ නේow bn ane mnda bn
තාම ඉවරයක් පෙන්නවත් නෑ නේ
කලකිරෙනවා බන්ow bn meka mehema yai awrudu ganak issharata
ow bn jiwthe kisima terumak na ohe gewenwa