ඔන්න මේ පාර නම් confirmed. 2022 ජූලි 18 වැනි සඳුදා රන්ජන් රාමනායකට ජනාධිපති සමාව හම්බෙනවා. 
ඇයි Judge ලාට කියලා නඩු වෙනස් කරන්න හදපු එක.hodai ban.. e yaka hire yanna tharam waraddak kale na
" රන්ජන්ට දවස් දෙකක් තියෙනවලු රනිල්ට බදාද තියෙන චන්දෙට කම්පේන් කරන්න. හැම ටීවි නාලිකා එකකම බදාද චන්දෙට කලින් රන්ජන් ගැන පෙන්නන්න සෙට් කරලලු. රන්ජන් පේන පේන හැම වෙලාවෙම මිනිස්සුන්ට රනිල්ගෙ හොද ඉමේජ් එකක් ඔටෝ ඇතිවෙන්නලු යන්නෙ".. Fbඑකනම් හොද වැඩක්..
අපි දන්න නොදන්න හැමදේම දේශපාලන ගේම් නෙ.. ඕකෙ අමුතු දෙයක් නැහැ" රන්ජන්ට දවස් දෙකක් තියෙනවලු රනිල්ට බදාද තියෙන චන්දෙට කම්පේන් කරන්න. හැම ටීවි නාලිකා එකකම බදාද චන්දෙට කලින් රන්ජන් ගැන පෙන්නන්න සෙට් කරලලු. රන්ජන් පේන පේන හැම වෙලාවෙම මිනිස්සුන්ට රනිල්ගෙ හොද ඉමේජ් එකක් ඔටෝ ඇතිවෙන්නලු යන්නෙ".. Fb
ඔය තුවක්කු උදුරගෙන ගිය කතාව ඉදිරියට රනිල් තියා ගත්ත ඇපයක් වගේ පාවිච්චි කරන පුලුවන්..එලියෙ ඉන්න මුන්ගෙ තරහ කාරයෙක් මරලත් අන්න අරුන් උදුරන් ගිය තුවක්කු වෙන් තමයි වෙඩි තිබ්බෙ කියල මාට්ටු කරයි. 88/89ත් ආන්ඩුවෙන් වෙඩි තියල නාදුනන තුවක්කුකරුවෙක් විසින් මරල කියල හැම තිස්සෙම ආන්ඩුවෙ නිව්ස් වලට කිව්වෙ..ගිනි අවි සහ ගිනි කෙලි ෆිල්ම් රිපිට්අරුන් T56 දෙකක් තියන් ඉන්නේ.ගොඩක් දේවල් වෙන්න පුළුවන් ඉස්සරහට..![]()
ඔව් බං.uta wada waradi karapu un oni tharam eliye iddi u nam athule inna oni na. neethiya hariyata wada karana kaleka apahu dapan.
හරියට හරි." රන්ජන්ට දවස් දෙකක් තියෙනවලු රනිල්ට බදාද තියෙන චන්දෙට කම්පේන් කරන්න. හැම ටීවි නාලිකා එකකම බදාද චන්දෙට කලින් රන්ජන් ගැන පෙන්නන්න සෙට් කරලලු. රන්ජන් පේන පේන හැම වෙලාවෙම මිනිස්සුන්ට රනිල්ගෙ හොද ඉමේජ් එකක් ඔටෝ ඇතිවෙන්නලු යන්නෙ".. Fb
සිරාවට දැන් මතකත් නෑ මූ මොකද ඇතුලට දැම්මේ කියල. back side කරපු එකටද ?hodai ban.. e yaka hire yanna tharam waraddak kale na

ඇයි Judge ලාට කියලා නඩු වෙනස් කරන්න හදපු එක.
අධිකරණයට අපහාස කරපු ඒක
තව නඩු 70 ගානක් තියෙනවා .
ඒකාලේ මේ වගේ තත්ත්වයක් තිබ්බනං තොපේ හම්පුතල ඔක්කොම කූඩුවේ.උසාවියේ නඩු හරිග්සන්නේ Phone Call වලින්ද යකෝ. උබල නම් පුදුම වහල්ලු ටිකක්තොපේ මහා එහා වෙනස් කරපු නඩු ටික උ හරිගස්සන්න හැදුවා මිසක් වෙනස් කර නෙමේ.
![]()
ඒකාලේ මේ වගේ තත්ත්වයක් තිබ්බනං තොපේ හම්පුතල ඔක්කොම කූඩුවේ.
උසාවියේ නඩු හරිග්සන්නේ Phone Call වලින්ද යකෝ. උබල නම් පුදුම වහල්ලු ටිකක්![]()
අනිත් එක ඔය කෝල් එකෙන් වෙනස් කරපු නඩුව මොකක්ද කියලා කියපන් බලන්න. 
recording වැඩක් නෑ නඩුව දාපන් හදපු.