kenthi gihin wage ne.. eyata sign karanna beri una.. anik kola uda tiyela.. eke ink eka boda wei kiala
මූ ආච්චිට වැඩේ දුන්නා වෙන්න බැරිද?
naki buwalata tharaha yanawa thamaඔය නාකි පප්පලා කොහොමත් පේන්න විතරයි හිනාවෙලා ඉන්නෙ. අර්ශස් අමාරුව වගේ ඕකුන්ට තරහ යනවා මීඩියා නැති තැන් වල එහෙම.
එංගලන්ත වහල්ලු සැට් එක බලාගන්න ඕනනම් කොමෙන්ට් සෙක්ශන් එකට පලයව්
අපේ උන්ට එහාද මන්
Ade අපේ ජනපති රනිල් සහ අගමැති දිනේෂ් ගේ එක අවුරුද්දේ උපන් එල කොල්ලෙක් නේ බෝසා. හැබැයි අපේ උන් දෙන්නට වඩා වයස පාටයි. අපේ උන් දෙන්න මුට වඩා අවුරුද්දක් වැඩිමල් ද මන්දා.
GOTA hitiya wage hithan aththe LOLහුත්ත දැන් හිතට අරන් ගැම්මෙන් ඉන්නව ඇත්තෙ...
ඇයි චාල්ස් කන්නෙ ඌ හම්බු කරගෙනද??පිටින් ඉල්ලගෙන කාල චාල්ස්ට බයින හෙල යක්ක පුත්තු
උන් වෙන රටවල් හූරගෙන කාල හරි උන්ගෙ රටවල් දියුනු කරේ . ඒකට මෙහෙ යක්ක පුත්තු පාලනේ කරන්න දක්කපු උන්ඇයි චාල්ස් කන්නෙ ඌ හම්බු කරගෙනද??

පොනනය පොන්න කෙරී බල්ලා ,පොන්න චාල්සයා අනුන්ගේ රටවල් කොල්ල කාල හදාගත්තු ඇඟ කම්මැලියි.... පෑන අයින් කරන්නත් ඌට අතකොලුවෙක් ඕනේලු