අලුත් වැඩක් - උප්පැන්න සහතික translation සේවය

shan123452

Active member
  • Jul 16, 2011
    237
    27
    28
    machan ekama eka upadesak dennam....
    Business patan gannawanam elakiriyen help illanna epa...
    Inna okkoma kuhaka hettha saha adu wata higakana ewaun....

    Ube wedeta hadawathin ma suba pathananawa.... Jaya wewa

    Help ekak nathi unata kamak nehe machan
    Mata ona une anith ayage adahas dana ganna eka thamai
    Samahara un rep kapala thibbeth godak adareta
    :rofl:
     

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif
     
    • Like
    Reactions: shan123452

    TISSA1

    Well-known member
  • Jun 24, 2017
    410
    262
    63
    ලියපු පොතක් ට්‍රාන්ස්ලේට් කරගන්න පුලුවන්ද ? සාහිත්‍ය පැත්තට බර පොතක්.
     

    ManjuT

    Well-known member
  • Mar 22, 2016
    1,205
    343
    83
    Honda wedak. Gana wedi ne. Mama birth certificate eka translate kara gaththa masa 6-7 kata kalin. 1000 gaththa. Welawata, wiswasayen wede karanna. Good luck.
     
    • Like
    Reactions: shan123452