අලුත් cryptocurrency සිස්ටම් එකක් ඇවිල්ල තියෙනවා.
අලුත් Cryptocurrency සිස්ටම් එකක් ඇවිල්ල තියෙනවා.
තාම මාස 6ක් වත් නැහැ. අපි හැමෝටම coins හදන්න පුළුවන්.
coins හැදෙන්නේ cloud එකේ. පැය 24ට පාරක් ඇප් එකේ තියෙන බට්න් එක ප්රෙස් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ.
ඊට පස්සේ ඇප් එක නෙමෙයි phone එක ඕෆ් කරත් කමක් නැහැ.
මේක අලුත් නිසා තාම coins වලට වටිනාකමක් නැහැ.
2008ටේ Bitcoin ආවමත් ඔහොම තමයි තිබ්බේ, එක Bitcoin 1ක් රුපියලක්වත් වටින්නේ නැහැ. එත් අද කොහොමද.
සයිට් එකේ Q&A එකක් තියෙනවා වැඩි විස්තර හොයාගන්න.
ඇප් එක ඇක්ටිවේට් කරන්න ඉන්විටේෂන් කෝඩ් එකක් ඕනි.
මේක යූස් කරන්න wrasanga
ඔයාල රෙජිස්ටර් උනාට පස්සේ ඔයාලටත් අනිත් අයට ඉන්විටේෂන් යවන්න පුළුවන්.
ඔයාලගේ නෙට්වර්ක් එකේ ඉන්න යාලුවෝ ගණන වැඩි වෙන තරමට coins හැදෙන වේගය වැඩි වෙනවා.
වැඩේට ඉස්සෙල්ල සෙට් වෙන කට්ටිය ගොඩ යනවා.
මෙන්න ලින්ක් එක.
https://minepi.com
ප්රශ්න තියෙනවනම් අහන්න. පුළුවන් විදියට උත්තර දෙන්නම්.
අලුත් Cryptocurrency සිස්ටම් එකක් ඇවිල්ල තියෙනවා.
තාම මාස 6ක් වත් නැහැ. අපි හැමෝටම coins හදන්න පුළුවන්.
coins හැදෙන්නේ cloud එකේ. පැය 24ට පාරක් ඇප් එකේ තියෙන බට්න් එක ප්රෙස් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ.
ඊට පස්සේ ඇප් එක නෙමෙයි phone එක ඕෆ් කරත් කමක් නැහැ.
මේක අලුත් නිසා තාම coins වලට වටිනාකමක් නැහැ.
2008ටේ Bitcoin ආවමත් ඔහොම තමයි තිබ්බේ, එක Bitcoin 1ක් රුපියලක්වත් වටින්නේ නැහැ. එත් අද කොහොමද.
සයිට් එකේ Q&A එකක් තියෙනවා වැඩි විස්තර හොයාගන්න.
ඇප් එක ඇක්ටිවේට් කරන්න ඉන්විටේෂන් කෝඩ් එකක් ඕනි.
මේක යූස් කරන්න wrasanga
ඔයාල රෙජිස්ටර් උනාට පස්සේ ඔයාලටත් අනිත් අයට ඉන්විටේෂන් යවන්න පුළුවන්.
ඔයාලගේ නෙට්වර්ක් එකේ ඉන්න යාලුවෝ ගණන වැඩි වෙන තරමට coins හැදෙන වේගය වැඩි වෙනවා.
වැඩේට ඉස්සෙල්ල සෙට් වෙන කට්ටිය ගොඩ යනවා.
මෙන්න ලින්ක් එක.
https://minepi.com
ප්රශ්න තියෙනවනම් අහන්න. පුළුවන් විදියට උත්තර දෙන්නම්.
Last edited:


