අලුතෙන් channel එකක් හැදුවා help එකක් දිපල්ල -p-89CRgeRQ අලුත් channel එකටhelp එකක් දියන්.
dushAK Junior member Aug 18, 2016 29 3 8 Feb 10, 2020 #1 අලුතෙන් channel එකක් හැදුවා help එකක් දිපල්ල අලුත් channel එකටhelp එකක් දියන්.
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,094 9,824 113 එක තැනක නෑ Feb 10, 2020 #2 Bump. Try unique contents. Good luck machan.
LastSecond Active member Jun 18, 2018 122 68 28 කනත්ත ගාව Feb 10, 2020 #3 මේ ඔන්ලයින්ද ගහන්නෙ බන්. නැත්නම් සෝලෝ ද? උඹල කොහොමද ගේම් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්නෙ දැන් තියන ඒවා 50GB - 60GB වගේ සයිස් නේද?මම ඊයෙ ගේම් එකක් බාන්න ට්රයි කලා පට්ට සයිස්නෙ බන්.
මේ ඔන්ලයින්ද ගහන්නෙ බන්. නැත්නම් සෝලෝ ද? උඹල කොහොමද ගේම් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්නෙ දැන් තියන ඒවා 50GB - 60GB වගේ සයිස් නේද?මම ඊයෙ ගේම් එකක් බාන්න ට්රයි කලා පට්ට සයිස්නෙ බන්.
dushAK Junior member Aug 18, 2016 29 3 8 Feb 10, 2020 #4 LastSecond said: මේ ඔන්ලයින්ද ගහන්නෙ බන්. නැත්නම් සෝලෝ ද? උඹල කොහොමද ගේම් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්නෙ දැන් තියන ඒවා 50GB - 60GB වගේ සයිස් නේද?මම ඊයෙ ගේම් එකක් බාන්න ට්රයි කලා පට්ට සයිස්නෙ බන්. Click to expand... meka pubg mobile eka bn 2Gb wage wenne
LastSecond said: මේ ඔන්ලයින්ද ගහන්නෙ බන්. නැත්නම් සෝලෝ ද? උඹල කොහොමද ගේම් ඩවුන්ලෝඩ් කරන්නෙ දැන් තියන ඒවා 50GB - 60GB වගේ සයිස් නේද?මම ඊයෙ ගේම් එකක් බාන්න ට්රයි කලා පට්ට සයිස්නෙ බන්. Click to expand... meka pubg mobile eka bn 2Gb wage wenne
dushAK Junior member Aug 18, 2016 29 3 8 Feb 10, 2020 #5 Error365! said: Bump. Try unique contents. Good luck machan. Click to expand... thanks machan