




හැමොම දැනගන්න විඩීයො දාපන්mahinda gen 2015 ranil rata gaddi dollar eka 135/- roughly , 2017-18 wage weddi dollar eka 175/-.... oka dawasak oya harsha gen ahuwa media walin dollar eka godak wadi wela neda amathi thuma awurudu 3 ta kiyala...
harsha kiyaapi "dan issara ta wada ratata godak rupiyal enawa, rata hodai ne" lu...
dan dollar eka 300/- panna la thiyenne... 175/-ta thibbata wada godak rupiyal enawa harshage danume hatiyata.... rata kohoma bankoloth unada manda
![]()
අනික් උන් - හොරෙක් ගියත් හොරාකන්න බැරිවෙන්න transparent, accountable system එකක් හදන්න ඕනේ..
<<හරක් ඇමතියාගේ ගොන් ප්රතිපත්ති>> ඔව් ප්රොෆෙසෙනල් කියන කෙනා කතාකරේ එහෙම... අර සරලව තිස්ස කුට්ටිලා වගේ චරිතයක් වුනා එතනදි..කෝ.. කෝ.. කෝ..
ජා. ජ. බ. aka ජේ. වී. පෙ ගැන යන්තම් හරි හිතේ පැහැදීමක් නැත්නම් සැකයක් තිබ්බනම් ඒ සියලු සැක සංකා මේ වියතා දුරු කර දුන්නා. බොහොම ඉස්තුති ඔබ තුමාට.<<හරක් ඇමතියාගේ ගොන් ප්රතිපත්ති>> ඔව් ප්රොෆෙසෙනල් කියන කෙනා කතාකරේ එහෙම... අර සරලව තිස්ස කුට්ටිලා වගේ චරිතයක් වුනා එතනදි..
අපි ඩිජිටයිසෙෂන් ගැන විසාල අවධානයක් යොමුකරනවා..
ඩිජිටල් එකොනොමි එකක් ගැන අපි ජාජබ ආර්ථික වැඩපිලිවෙල තුල කතාකරලා තියෙනවා.
මේවට පුළුල් වැඩපිලිවෙලක් අපි සුදානම් කරලා තියෙනවා... අපි ඒක ඉදිරියට ගෙනියන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා..
හැංගිලා හිටියේ උබලගේ මෝඩ චුන් කඩලා පව් පුරෝගන්න ඕනේ නෑනේඅඩෝ… හැංගිලා ඉඳලා අදද එලියට ආවේ? සජියව තාම දැක්කෙ නෑ![]()

සජියා ලන්ඩන් මේ දවස් වල එකයි පේන්න නැත්තේ 
පාටලී හිටියේ නැත්නම් උබල කියයි කෝ පාටලී කියලා. NPP ගොන්නු ඔහොම ගොන් ලොජික් ම තමා දාන්නේ . යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල්පාටලී ගෙන්න ඔට්ටු නෑ වුත්තෝ


