ubata ithin mona jokkuda koyiweleth madamulanata redda ussagena ne inneඅනුරායියා ආපුවහම ඔවා අඩුවෙනවා ජෝකා නැතුව ඉඳපන් අනුර ජනාධිපති වෙනකම්

ubata ithin mona jokkuda koyiweleth madamulanata redda ussagena ne inneඅනුරායියා ආපුවහම ඔවා අඩුවෙනවා ජෝකා නැතුව ඉඳපන් අනුර ජනාධිපති වෙනකම්

ඒකත් 1000 පැනලා ..මම වෙනදට අඳින ජොකා ගත්තේ..ජොකා කීයද?
(ගාන අහන්නේ සයිz නෙමේ)

@2osamaubata ithin mona jokkuda koyiweleth madamulanata redda ussagena ne inne![]()
eka van eke thama ban dennamaමචන්, ළමයි දෙන්නටම එක school van එකකින් cover කරන්න හොයාගන්න බැරි වෙයිද? කීයක් හරි ඉතුරු වෙයිනේ.
එමරල්ඩ් ශර්ට් එකක් 5000 යි .. ඔෆිස් කලිසමක් 6000 යි .සපත්තු ජෝඩුවක් 7000 යි.ටී ෂර්ට් එකක් 2500 පැනලා.. සෙන්ට් බෝතලයක් 3000 පැනලා... හැම තැනම රනිල්ගේ අලිපූට්ටු ආණ්ඩුවට බනිනවා.. මිනිස්සු බඩු ගන්න සල්ලි නැතිව හූල්ල හූල්ල යනවා..මේවා දැක්කම වැඩවර්ජන කොච්චර සාධාරණද කියා හිතෙනවා..මුන්ට මිනිස්සු වැඩි කාලයක් නටන්න දෙන එකක් නෑ..![]()

එමරල්ඩ් ශර්ට් එකක් 5000 යි .. ඔෆිස් කලිසමක් 6000 යි .සපත්තු ජෝඩුවක් 7000 යි.ටී ෂර්ට් එකක් 2500 පැනලා.. සෙන්ට් බෝතලයක් 3000 පැනලා... හැම තැනම රනිල්ගේ අලිපූට්ටු ආණ්ඩුවට බනිනවා.. මිනිස්සු බඩු ගන්න සල්ලි නැතිව හූල්ල හූල්ල යනවා..මේවා දැක්කම වැඩවර්ජන කොච්චර සාධාරණද කියා හිතෙනවා..මුන්ට මිනිස්සු වැඩි කාලයක් නටන්න දෙන එකක් නෑ..![]()
උබලා Odel පැත්තෙ ගියොත් රෙද්දෙ රෙවෙයි.![]()
සිංහලු කැමති ගිනි ගනන් වලට අනුන්ට පේන්න බඩු ගන්න.. පොෂ් එකයි ලොකුකමයි අනිත් ඔක්කොටම වඩා ලොකුයි..