අවුවේ දණ ගැස්වූ සිසුවියක් මිය යයි.. ගුරුවරියන් දෙදෙනෙකු අත්අඩංගුවට..

poopoo

Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    අපි ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ ගුරුවරු ඔයිට වැඩිය දේවල් කරා අපිව හදාගන්න. ඒත් අපි පොලිසි ගියෙ නෑ. අදත් පාරකදි දැක්කොත් දනගහල වදිනව
    same; my english teacher sexually assaulted me
    she's my hero, power to the women
     
    • Haha
    Reactions: gnilukshi

    Camacho

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    1,324
    1,723
    113
    මේක නම් පුදුම වැඩක්. ඉස්සර අපේ කාලේ ළමයින්ට ගුරුවරු කොච්චර දඬුවම් කරලා තියෙනවා ද? හැබැයි මෙහෙම දේවල් නම් උනා කියලා කිසිම මතකයක් නෑ. හැබැයි දනගස්සලා තිබ්බේ කොල්ලො විතරයි. හැබැයි එකත් කොරිඩෝ එකක වගේ නැත්තං පිලක් උඩ වගේ තමයි.

    මොනවා වුනත් දැන් තමයි තේරෙන්නේ මේ වගේ දඬුවම් ක්‍රම අවුල් කියලා. මානසිකව සෑහෙන අවුලක් වෙන්න පුළුවන් මානසිකව දුර්වල ළමයෙක්ට.
    මගෙ පන්තියේ කොල්ලෙක්ට එකෙක් ගැහුවා දවස් 5-6 ක් හොස්පිටල් ඉන්න (2006)
    පස්සේ අපි o/l කරන කාලේ වෙනකන්ම බෙහෙත් කලා උගේ කොන්දට. දැන් මතක නෑ වෙලා තිබ්බ එක. බෙහෙත් වලට, ඒ කොල්ලගේ ගෙදරට එහෙම ගොඩක් උදව් කරලා තිබ්බ ඒ සර් කාරයා වැඩේ වන උනාට පස්සේ.

    O/L පස්සේ කොල්ලා ගැන එහෙමට විතරයක් හම්බුනේ නෑ. පස්සේ ලගදි Insta එකේ දැකලා msg එකක් දැම්මා. :sorry: කොල්ලක්ගේ කකුලක් නෑ මචන් දැන්.
    විසබීජයක් ගිහින් කියලා විතරයි කිව්වේ.
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,973
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    අපි ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ ගුරුවරු ඔයිට වැඩිය දේවල් කරා අපිව හදාගන්න. ඒත් අපි පොලිසි ගියෙ නෑ. අදත් පාරකදි දැක්කොත් දනගහල වදිනව
    brain injury එකක් එන්නම ගැහුවද උබටත් ? 🤔
     
    • Sad
    Reactions: Wadakaru

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    brain injury එකක් එන්නම ගැහුවද උබටත් ? 🤔
    එහෙමත් වෙන්ඩ ඇති බන් සමහර උන්ට .
    කොන්ඩෙ හරියට කපන් ගියෙ නැත්තන් වේවැලෙන් ඔලුවට ගහන්නෙ
    කැරි බැල්ලිගෙ පුතා fb හම්බෙලා කෝල් එකක් අරන් බැන්න බං
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,941
    3,030
    113
    Invalid
    අපි ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ ගුරුවරු ඔයිට වැඩිය දේවල් කරා අපිව හදාගන්න. ඒත් අපි පොලිසි ගියෙ නෑ. අදත් පාරකදි දැක්කොත් දනගහල වදිනව
    gon fako methana lamayek marila tho mona uttakda kiyawanne
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,973
    1
    12,314
    113
    අදාළ නෑ නේ
    එහෙමත් වෙන්ඩ ඇති බන් සමහර උන්ට .
    කොන්ඩෙ හරියට කපන් ගියෙ නැත්තන් වේවැලෙන් ඔලුවට ගහන්නෙ
    කැරි බැල්ලිගෙ පුතා fb හම්බෙලා කෝල් එකක් අරන් බැන්න බං
    ළමයින්ගෙ හොඳට දඬුවම් දෙන ගුරුවරු නෙවෙයි බන්, මුන් වගේ ගුරුවරු වෙන්න සුදුසු නැති උන් ආවම ළමයි අනාතයි

    this is something I saw on reddit, a teacher trampling on a child's hopes and dreams:
    some people should not be teachers. the trauma these morons cause to little kids can take years to heal
    resize
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ළමයින්ගෙ හොඳට දඬුවම් දෙන ගුරුවරු නෙවෙයි බන්, මුන් වගේ ගුරුවරු වෙන්න සුදුසු නැති උන් ආවම ළමයි අනාතයි

    this is something I saw on reddit, a teacher trampling on a child's hopes and dreams:
    some people should not be teachers. the trauma these morons cause to little kids can take years to heal
    resize
    Manasika leddu bn
     
    • Like
    Reactions: vito

    icewiz

    Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,207
    113
    පොන්න සර් කාරයෙක් මාව අවුවෙ දනගස්සල තියෙද්දි මැඩම් කෙනෙක් මාව නැගිට්ටලා එක්කන් ගියා එකපාරක්
     
    • Like
    Reactions: vito

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    අපේ ඉස්කෝලෙත් හිටිය එකෙක්.. ඌ අපි ඉස්කෝලෙට විනාඩියක් පරක්කු වෙලා ගියත් පුදුම වදයක් දුන්නෙ..
    ඉස්කෝලෙ ග්‍රවුන්ඩ් එකේ වට 4ක් 5ක් දුවවනව.. පාර අයිනෙ කුණු සේරම අස් කරන්න වෙනව.. අමාරුම වැඩේ දණහිස් නමාගෙන සැහෙන්න දුර ඇවිද්දනව :dull:
    ඒ දවස්වල අපි උදේට කාලවත් නෙමෙයි ඉස්කෝලෙ යන්නෙ
    මමත් දැන් ගුරුවරයෙක්.. හැබැයි අද වෙනකන් එක ලමයෙක්ට ගහල නෑ
     

    Myth

    Well-known member
  • Jul 9, 2009
    19,008
    12,378
    113
    Behind u :p
    Mama 7di science sir mata pitata 2 gahala, mama boruwata husma ganna ba kiyala,
    Anith teacherlai , principal awilla aru ge pupa paluwa , 😁
     
    • Haha
    Reactions: vito

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    එහෙමත් වෙන්ඩ ඇති බන් සමහර උන්ට .
    කොන්ඩෙ හරියට කපන් ගියෙ නැත්තන් වේවැලෙන් ඔලුවට ගහන්නෙ
    කැරි බැල්ලිගෙ පුතා fb හම්බෙලා කෝල් එකක් අරන් බැන්න බං
    :rofl:
     

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,388
    6,554
    113
    ශික් හරි අපරාධයක්.. ලමයා නැතිවුන දුක දැනෙන්නෙ ඒ දෙමව්පියන්ටනෙ.
     
    • Sad
    Reactions: pasansnoop

    G Starlin

    Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    පව් බන්.අපෙත් ඉදියා කැරි තට්ටයෙක්.ඌ කෙල්ලෙන්ට ඉදන් කොසු වලින් ගැහුවා.ආයි දවසක් මිස් කෙනෙක්ට ගහලා.ඌව අන්තිමේට අයින් කලා.