ada rata mama paluwen inne.
kawuru hari innawa nam pm karanna

සාදු සාදු සාදු.... සහයෝගය දෙන්න වටින පින්කමක්. ජාති ජාතිත් පින් ලෑබෙනව. හෑබෑයි සෑම විටම ආවරණයක් පාවිච්චි කරන්න. මොකද තව තව කට්ටිය ඔය ඈන්ටිලට උදවු කරල ඈති. මොනව හරි තෑගි ලෑබෙන්න ඉඩ තියෙනව

ඔයාටත් ඒ වයස නේද මල්ලි![]()


ඔයාටත් ඒ වයස නේද මල්ලි![]()
uba kamathi kiwwoth u e mallige number eka kiyala uge number eka ewanna hadanne

U gana thamai oya kiyanneuba kamathi kiwwoth u e mallige number eka kiyala uge number eka ewanna hadanne
![]()
Matath ewwa...maru![]()


Ref kapapu ekata Germen Tech eke principal wage uncle kenek set weyan

Rep + givenRef kapapu ekata Germen Tech eke principal wage uncle kenek set weyan

ඇයි බං උඹලගේ ඔෆිස් එකේ එකවුන්ටන්ට් ගෑණි බෑ කිව්වද....??![]()

mona ganida mama ehema deyak kiwwada mona welawaka hari

ඇයි උට්ටෝ එදා බංඩාරගම වෙඩිමට තෝත් එක්ක ගියේ...... !! 
