අස්වැසුම ප්‍රතිලාභීන්ට ඩෙබිට් කාඩ්පතක්

Mr.Wijay

Well-known member
  • Dec 27, 2023
    427
    870
    93
    සමුර්ධි අයටත් card එකක් තියෙනවද? ඔය සමුර්ධි බැංකු වල වැඩකරන් උන් ඒ එන මිනිස්සුන්ට බල්ලොන්ට වගේ බනිනවලු.. පුදුම සීන් එකෙන්ලූ කතා කරන්නේ.. උන්ගේ සල්ලි ගන්න එනවා වගේ
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz and sahan50

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    සමුර්ධි අයටත් card එකක් තියෙනවද? ඔය සමුර්ධි බැංකු වල වැඩකරන් උන් ඒ එන මිනිස්සුන්ට බල්ලොන්ට වගේ බනිනවලු.. පුදුම සීන් එකෙන්ලූ කතා කරන්නේ.. උන්ගේ සල්ලි ගන්න එනවා වගේ
    Athdakumen kiyanne patta sawuththu widihata salakapu awastha thiynawa

    Aye post office walin enawane salli ganna. Anna e minissunta narakama widihata salakapu scenes, loku scene damma ewa wela tynwa ape paththe
     
    • Like
    Reactions: Mr.Wijay

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,385
    1
    101,274
    113
    34
    Kalutara
    මේ ලබ්බේ යූටියුබ් එකෙන් නිව්ස් බලන්න එපා වෙනවා මුන් තත්පර 30 නිව්ස් එක මැද්දටත් තත්පර 10 ක ඇඩ් එකක් ඔබ්බවලා.
     

    Mr.Wijay

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    427
    870
    93
    Athdakumen kiyanne patta sawuththu widihata salakapu awastha thiynawa

    Aye post office walin enawane salli ganna. Anna e minissunta narakama widihata salakapu scenes, loku scene damma ewa wela tynwa ape paththe
    ඔව් බන්.. උන් දන්නවනේ අසරණ මිනිස්සූ එන්නෙ කියලා.. ඒ මිනිස්සූන්ට ආයේ විරුද්ධව දෙයක් කරන්න බැහැ කියලා දන්නවනේ.. එතකොට පුළුවන් තරම් බලු විදිහට කතා කරලා අන්තිම විදිහට පහත් කරලා සළකන්නේ !! ඔය වගේ Chatar බලුම බලු set එකක් හැම රජයේ තැනකම ඉන්නවා.. උන් ටිකව දොට්ට දාන්න විදිහක් තියෙනවා නම් මාරම දෙයක්.. උන් වගේ උන් නිසා හොඳට Government Job කරන උන්ගේ නමත් කැවෙනවා
     
    • Sad
    Reactions: sahan50

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    ඔව් බන්.. උන් දන්නවනේ අසරණ මිනිස්සූ එන්නෙ කියලා.. ඒ මිනිස්සූන්ට ආයේ විරුද්ධව දෙයක් කරන්න බැහැ කියලා දන්නවනේ.. එතකොට පුළුවන් තරම් බලු විදිහට කතා කරලා අන්තිම විදිහට පහත් කරලා සළකන්නේ !! ඔය වගේ Chatar බලුම බලු set එකක් හැම රජයේ තැනකම ඉන්නවා.. උන් ටිකව දොට්ට දාන්න විදිහක් තියෙනවා නම් මාරම දෙයක්.. උන් වගේ උන් නිසා හොඳට Government Job කරන උන්ගේ නමත් කැවෙනවා
    Ow oww
    Post office
    Samurdhi
    AG office wala wage oya wage kalakanni tikak innawama thama
     
    • Like
    Reactions: Mr.Wijay

    Mr.Wijay

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    427
    870
    93
    Ow oww
    Post office
    Samurdhi
    AG office wala wage oya wage kalakanni tikak innawama thama
    ඔව් මචන්.. ඔය සත්තු ට්ක එලවලා දාන්න ඕනේ

    debit card mokatada specially denne, bank account ekata dala dunnanam un one widiyakin ganine. oken wenne wayasa ayata card purudu nathi nisa salli nathi karagannawa.
    එහෙම possibility එකක් තියෙනවා.. අනිත් දේ තමා වයසක අයගේ Card අරන් ගිහින්.. ගෙවල් වල ඉන්න උන් ඒ සල්ලී සූරගන්නවා
    ------ Post added on Nov 22, 2024 at 8:37 PM