suddo th dan businees karanawa ape ewun issarata dagenaAnawasara nam anawasara thamai...aye eke dekak naha aiyn karala danna oni....
suddo kawda ban Policiyath ekka talk karanna? awanam kala bila yana eka thamai thiyenne...rate dewal walata angili gahanna un kawda?![]()