අහුවෙන්නෙ නැතුව ඔෆිස් එකේ නිදාගමු

wije99000

Well-known member
  • Feb 7, 2009
    3,680
    1,196
    113
    Kuliyapitiya
    mama australiawe job ekakata select wela dan onna wada patan gaththa. apu aluthama hinda mawa lokka ekkan giya loku contractor kenek ge office ekaka thibba meeting ekakata. dan contractor ge lokko set ekakui apiy consultantanui serama wadi wela bara sakachchawa hena claim ekak gana. mata ninda giya ne ethanadi, sampurnayen kadan watennama ninda giye nah eith as piyawena ganata ninda giya. awulak nah adatath mama eh co. eke innawa lokkawath langadi as kara :)

    Un ehenam balanna aththe n8daganna ekekwa. :P